bugün
- guyana4
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- cezayir2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- velvet13
- dünya5
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- sözlük kızlarının vücutları15
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- türk moğol kardeştir3
- özbekistan3
- nato zirvesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- fransa2
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- portekiz3
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- ahududu2
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- aşk her şeyi affeder mi4
- futbol13
- coğrafya2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- iveco daily3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kılıçdaroğlu cemaati4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- kemal kılıçdaroğlu18
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
sevgili adayım yapıyo diye dağ bayır yollara düşmeyi planladığım spor biçimi gezi yürüyüş.
doga gezisi olarak adlandirilabilecek, dagcilar icin zorluk seviyesi olarak en alt seviyelerde yer alan etkinligin adi.
DOĞADA YATILI OLARAK( GENELLiKLE HAFTA SONU ) YAPILAN iKi GÜNLÜK ETKiNLiKTiR.
şehir hayatında paso oturan insanların günü birlik yaptığı doğa yürüyüşüdür. dere ve su geçişli olan bayağı zordur.adapazarı, düzce ve izmit yakınlarında bol miktarda parkurlar vardır. 40-45 ytl yemek dahil olan bu turlarda sıcak dostluklar kurma olasılığı hayli yüksektir. katılanların çoğunda bağımlılık yapar. http://www.arnika.com.tr
türkiye de, kaz dağları bu spor için en elverişli hava ve parkura sahiptir. bu pazar benimde abant turuna katılacağım spor dalı.
Kerteriz araçının kullanılması gereken bir spor...
(bkz: kerteriz)
doğa yürüyüşü.
esası doğa yürüyüşü olmayan, kamp yapılıp tekrar yürünen aktivitedir. günübirlik doğa yürüyüşlerine ise hiking denmektedir.
bilgi için:
http://www.trekking.hacettepe.edu.tr/index.html
http://www.trekking.hacettepe.edu.tr/index.html
yapılabilecek en iyi sporlardandır. 2gün falan yapılması yeterli olmaz asla, fırsat buldukça 15 günlük turlara katılınması çok daha eğlenceli hale getirir bu sporu. doğada gezip görerek yapılan bir spordur. zor bir spordur, diğer sporlara benzemez. o doğa şartlarında kurduğunuz kampta böceklerle çeşit çeşit hayvanlarla yaşarsınız, ne bulursanız yemek zorundasınız seçme şansınız yok. bazı insanlar için yaşam tarzı haline gelmiştir.
(bkz: trekkin with tj)
oryantiringle birleştirilirse eğlencenin doruklarında olacağınız zorlu yürüyüş.
dağ sporudur. ayrıca; ittihat ve trekking partisi. *
yarın itibari ile ankara'nın çubuk ilçesinin düzenlediği aktivitedir. aynı zamanda katılacağımdır. deneyimlerimi editleyerek paylaşacağımdır.
edit: öldüm amk.
edit: öldüm amk.
(bkz: into the wild) filmini izleyen bir çok yazarın yapmak isteyeceğidir. bazen istemekle olmaz. Decatlon'a bir uğrayın.
höfff be reklamın anasını ağlattım. decatlon 1m pls.
höfff be reklamın anasını ağlattım. decatlon 1m pls.
bir çoğumuzun hayalidir ve insanı özgürleştiren bu hayali gerçekleştirmenin ilk adımı da plan yapmaktır. şu yazıyı okuyup fikir edindiğim iyi oldu türkiyenin trekking rotalarından gitmek istediğim öncelikli yer, kesinlike kaçkar dağları abi. Net!
(bkz: )http://ucanta.com/turkiye...-en-iyi-trekking-rotalar/
(bkz: )http://ucanta.com/turkiye...-en-iyi-trekking-rotalar/
3 haftadır yaptığım eylem.
telefonu ardahan'da bir evde bırakıyorum ve, 3 hafta boyunca instagramda kim ne yemiş kim nerelere gitmiş, kim kiminle ayrılmış kim kimle çıkmış gibi foktan haberleri görmeden duymadan, kafa dinlediğim nice 3 hafta.
1 hafta da dağların tepelerinde kalışım işin cabası.
çekirgesinden tut, örümceğinden tut, kurbağasına kadar çeşit çeşit şeyler yediğim dolu bir 3 hafta.
bear grylls edası ve hissiyatı uyandıracak şeyler ise sizi doğanın güzelliklerini ve aslında ne kadar güçlü olduğunuzu hatırlatıyor.
elimle çaydaki taşların altındaki alabalıkları çıkartacağımı hiç düşlemezdim bu zamana kadar, ya da çiğ bir kurbağa yiyebileceğimi, ya da çekirgenin üzücü de olsa çok lezzetli olabileceğini hiç bilemezdim.
tilkilerin aşırı tatlı bir canlı olduğunu, kurt osuruğunun ise ciddi anlamda üstüne bastığınızda kahverengi bir duman çıkardığını, kültür mantarının pişmeden de yenebileceğini ve daha çeşit çeşit şeyleri öğrenip deneyimlediğim güzel bir 3 hafta idi.
into the wild hissiyatı uyandırıyor insanda.
şehre döndüğümde zaten herkesin dilinde dolar şu kadar euro şu kadar sohbeti ise beni yeniden kalabalıklardan soğuttu.
her yaz yapacağım eylemdir kısacası.
telefonu ardahan'da bir evde bırakıyorum ve, 3 hafta boyunca instagramda kim ne yemiş kim nerelere gitmiş, kim kiminle ayrılmış kim kimle çıkmış gibi foktan haberleri görmeden duymadan, kafa dinlediğim nice 3 hafta.
1 hafta da dağların tepelerinde kalışım işin cabası.
çekirgesinden tut, örümceğinden tut, kurbağasına kadar çeşit çeşit şeyler yediğim dolu bir 3 hafta.
bear grylls edası ve hissiyatı uyandıracak şeyler ise sizi doğanın güzelliklerini ve aslında ne kadar güçlü olduğunuzu hatırlatıyor.
elimle çaydaki taşların altındaki alabalıkları çıkartacağımı hiç düşlemezdim bu zamana kadar, ya da çiğ bir kurbağa yiyebileceğimi, ya da çekirgenin üzücü de olsa çok lezzetli olabileceğini hiç bilemezdim.
tilkilerin aşırı tatlı bir canlı olduğunu, kurt osuruğunun ise ciddi anlamda üstüne bastığınızda kahverengi bir duman çıkardığını, kültür mantarının pişmeden de yenebileceğini ve daha çeşit çeşit şeyleri öğrenip deneyimlediğim güzel bir 3 hafta idi.
into the wild hissiyatı uyandırıyor insanda.
şehre döndüğümde zaten herkesin dilinde dolar şu kadar euro şu kadar sohbeti ise beni yeniden kalabalıklardan soğuttu.
her yaz yapacağım eylemdir kısacası.
Bugün Çekmeköy ormanlarında yaptığım aktivite...
Tabi çanta falan yoktu sırtımda ama ormanda bi yürüyüş yaptım, toplamda 8000 adım atmışım...
Tabi çanta falan yoktu sırtımda ama ormanda bi yürüyüş yaptım, toplamda 8000 adım atmışım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar