bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- fazla kilo2
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- insan2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- kolu kıllı kız4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- bir insanı sevmek2
- düşün ki o bunu okuyor17
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- hindistan3
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- velvet13
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- fas6
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- sözlük kızlarının vücutları15
- guyana4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yaşamak üzerine2
- kuzenin içine boşalmak14
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- gülüm diyen kız10
- aşure günü3
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- moğolistan2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın fotoğrafı2
- gün gelecek dün olacak5
- cezayir2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
3 haftadır yaptığım eylem.
telefonu ardahan'da bir evde bırakıyorum ve, 3 hafta boyunca instagramda kim ne yemiş kim nerelere gitmiş, kim kiminle ayrılmış kim kimle çıkmış gibi foktan haberleri görmeden duymadan, kafa dinlediğim nice 3 hafta.
1 hafta da dağların tepelerinde kalışım işin cabası.
çekirgesinden tut, örümceğinden tut, kurbağasına kadar çeşit çeşit şeyler yediğim dolu bir 3 hafta.
bear grylls edası ve hissiyatı uyandıracak şeyler ise sizi doğanın güzelliklerini ve aslında ne kadar güçlü olduğunuzu hatırlatıyor.
elimle çaydaki taşların altındaki alabalıkları çıkartacağımı hiç düşlemezdim bu zamana kadar, ya da çiğ bir kurbağa yiyebileceğimi, ya da çekirgenin üzücü de olsa çok lezzetli olabileceğini hiç bilemezdim.
tilkilerin aşırı tatlı bir canlı olduğunu, kurt osuruğunun ise ciddi anlamda üstüne bastığınızda kahverengi bir duman çıkardığını, kültür mantarının pişmeden de yenebileceğini ve daha çeşit çeşit şeyleri öğrenip deneyimlediğim güzel bir 3 hafta idi.
into the wild hissiyatı uyandırıyor insanda.
şehre döndüğümde zaten herkesin dilinde dolar şu kadar euro şu kadar sohbeti ise beni yeniden kalabalıklardan soğuttu.
her yaz yapacağım eylemdir kısacası.
telefonu ardahan'da bir evde bırakıyorum ve, 3 hafta boyunca instagramda kim ne yemiş kim nerelere gitmiş, kim kiminle ayrılmış kim kimle çıkmış gibi foktan haberleri görmeden duymadan, kafa dinlediğim nice 3 hafta.
1 hafta da dağların tepelerinde kalışım işin cabası.
çekirgesinden tut, örümceğinden tut, kurbağasına kadar çeşit çeşit şeyler yediğim dolu bir 3 hafta.
bear grylls edası ve hissiyatı uyandıracak şeyler ise sizi doğanın güzelliklerini ve aslında ne kadar güçlü olduğunuzu hatırlatıyor.
elimle çaydaki taşların altındaki alabalıkları çıkartacağımı hiç düşlemezdim bu zamana kadar, ya da çiğ bir kurbağa yiyebileceğimi, ya da çekirgenin üzücü de olsa çok lezzetli olabileceğini hiç bilemezdim.
tilkilerin aşırı tatlı bir canlı olduğunu, kurt osuruğunun ise ciddi anlamda üstüne bastığınızda kahverengi bir duman çıkardığını, kültür mantarının pişmeden de yenebileceğini ve daha çeşit çeşit şeyleri öğrenip deneyimlediğim güzel bir 3 hafta idi.
into the wild hissiyatı uyandırıyor insanda.
şehre döndüğümde zaten herkesin dilinde dolar şu kadar euro şu kadar sohbeti ise beni yeniden kalabalıklardan soğuttu.
her yaz yapacağım eylemdir kısacası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar