bugün
- falıma bakmak isteyen var mı8
- chp den akp'ye jet geçiş3
- 1 euro 52 93 tl3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 0 0 75
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
entry'ler (1402)
“Özlemek bitince, aşk bitermiş.” derdin ya hani!
işte o içimdeki özlemek seni, var ya seni..
işte o içimdeki özlemek seni, var ya seni..
Garip gelebilir belki çoğunuza ama kaybolmaktan(düşünce/fiili olarak) aldığım hazzı, aldığım şeyler nadirdi. Her seferinde yeni şeyler keşfetmek çok hoşuma giderdi. Şimdiyse bildiğim yolda giderken bile tedirginim.
“Bazen tercih etmen gerekir bilmemeyi bilmeye.”
diye akıp giden düet.
diye akıp giden düet.
Uzak ve yakın
Kalk artık kaptan
Kalk ve kaldır artık bu gemiyi
Ya kaldır bizi ya da batır.
Yanlış anlama sakın
Depremler Değil Alışkın olmadığım
Ya yık beni ya da kaldır.
Çırpınmak değil korktuğum
Tünelin ucundaki yalan meşale
Ya yak beni ya da söndür.
Sevmem ki menderesleri
Dönmemeli, deli akmalı nehir dediğin
Ya ak bana, ya da durdur.
Ölmek de yaşamak da aynı
Ama soru işaretiyle yaşamak
Ya döndür dünyamı, ya da öldür.
givanildo vieira de souza
(Big escape, s.708, 2000)
Kalk artık kaptan
Kalk ve kaldır artık bu gemiyi
Ya kaldır bizi ya da batır.
Yanlış anlama sakın
Depremler Değil Alışkın olmadığım
Ya yık beni ya da kaldır.
Çırpınmak değil korktuğum
Tünelin ucundaki yalan meşale
Ya yak beni ya da söndür.
Sevmem ki menderesleri
Dönmemeli, deli akmalı nehir dediğin
Ya ak bana, ya da durdur.
Ölmek de yaşamak da aynı
Ama soru işaretiyle yaşamak
Ya döndür dünyamı, ya da öldür.
givanildo vieira de souza
(Big escape, s.708, 2000)
Sabır tüm sıkıntıların anahtarıdır, doğrudur
Düş kırıklıklarım sonucu ruhum yorgundur
Düş kırıklıklarım sonucu ruhum yorgundur
En iyi karışım değil en iyi karışımlardır.
Detaylı Bilgi için
https://www.thespruceeats...-drinks-and-shots-4153141
Detaylı Bilgi için
https://www.thespruceeats...-drinks-and-shots-4153141
Bilmezdim bu sözün başka anlamlarının da olduğunu.
Bi lodos lazım şimdi bana bi kürek bi kayık. https://youtu.be/QjyWPkoBSjo
Severim gelmişine geçmişine ;)
Huzurla uyu :)))
Severim gelmişine geçmişine ;)
Huzurla uyu :)))
Büyüyünce geçeceğini,
Oysaki ...
Oysaki ...
Düşünce
Düşmekten mi türer yoksa Düşlemekten mi ?
Düşünmeyle halledilecek kadar Basit midir ki karar vermek en doğru olanlarından ?
Yoksa Düşmek mi gerek en afillisinden lağım çukurlarına ?
Düşmekten mi türer yoksa Düşlemekten mi ?
Düşünmeyle halledilecek kadar Basit midir ki karar vermek en doğru olanlarından ?
Yoksa Düşmek mi gerek en afillisinden lağım çukurlarına ?
Pompalı tüfeği satsa para ederdi aslında.
Tamam kalıcı değil belki ama geçici de olsa çözüm bulmuş olurdu.
Allah rahmet eylesin ne diyelim.
Tamam kalıcı değil belki ama geçici de olsa çözüm bulmuş olurdu.
Allah rahmet eylesin ne diyelim.
“Dediler ki:
Gözden ırak olan gönülden de ırak olur.
Dedim ki:
Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur.”
Mevlana
Gözden ırak olan gönülden de ırak olur.
Dedim ki:
Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur.”
Mevlana
Yoruldum sözlük,
30 senede yorulmadığımı 30 saatte yoruldum.
Anlatmaktan değil sözlük anlaşılmamaktan yoruldum.
Bir ömrü anlatmaya harcarım da dününü unutana bugünü nasıl anlatırım bilmiyorum.
Kırıldığını söyleyen birine kırdığı için kırıldığını nasıl anlatırım bilmiyorum.
En sadık köpeğin bile kuyruğuna bastığında ısırabileceğini nasıl anlatırım bilmiyorum.
Umarım hiç bilmek istemeyeceğiniz bir ömür yaşarsınız.
iyi geceler! Tabi öyle bir şey mümkünse.
https://m.youtube.com/watch?v=mtz9nmjDq4E
30 senede yorulmadığımı 30 saatte yoruldum.
Anlatmaktan değil sözlük anlaşılmamaktan yoruldum.
Bir ömrü anlatmaya harcarım da dününü unutana bugünü nasıl anlatırım bilmiyorum.
Kırıldığını söyleyen birine kırdığı için kırıldığını nasıl anlatırım bilmiyorum.
En sadık köpeğin bile kuyruğuna bastığında ısırabileceğini nasıl anlatırım bilmiyorum.
Umarım hiç bilmek istemeyeceğiniz bir ömür yaşarsınız.
iyi geceler! Tabi öyle bir şey mümkünse.
https://m.youtube.com/watch?v=mtz9nmjDq4E
Çok severdim Ulan yalnızlığı.
Yok öyle mecbur kalınca olanlardan değil,
Yalnızlığa zaman ayırmak için fırsat kollayacak kadar severdim.
Kitap okur, film izler, olmayacak çocuksu hayaller kurardım kimseye anlatamadığım hayaller.
O hayallerini bile anlattığın biriymiş kalabalık.
O biriymiş meğer sözlük; şehri, ülkeyi, gezegeni, evreni dolduran.
Yok öyle mecbur kalınca olanlardan değil,
Yalnızlığa zaman ayırmak için fırsat kollayacak kadar severdim.
Kitap okur, film izler, olmayacak çocuksu hayaller kurardım kimseye anlatamadığım hayaller.
O hayallerini bile anlattığın biriymiş kalabalık.
O biriymiş meğer sözlük; şehri, ülkeyi, gezegeni, evreni dolduran.