bugün
- online yazarlar6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- nofap4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tekerlek kaşar3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tarot falına inanan salak8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- kadınlar neden aldatır16
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- fransız arabaları3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- lionel messi11
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- bazı alimler2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- cayenne4
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
sevgili adayım yapıyo diye dağ bayır yollara düşmeyi planladığım spor biçimi gezi yürüyüş.
doga gezisi olarak adlandirilabilecek, dagcilar icin zorluk seviyesi olarak en alt seviyelerde yer alan etkinligin adi.
DOĞADA YATILI OLARAK( GENELLiKLE HAFTA SONU ) YAPILAN iKi GÜNLÜK ETKiNLiKTiR.
şehir hayatında paso oturan insanların günü birlik yaptığı doğa yürüyüşüdür. dere ve su geçişli olan bayağı zordur.adapazarı, düzce ve izmit yakınlarında bol miktarda parkurlar vardır. 40-45 ytl yemek dahil olan bu turlarda sıcak dostluklar kurma olasılığı hayli yüksektir. katılanların çoğunda bağımlılık yapar. http://www.arnika.com.tr
türkiye de, kaz dağları bu spor için en elverişli hava ve parkura sahiptir. bu pazar benimde abant turuna katılacağım spor dalı.
Kerteriz araçının kullanılması gereken bir spor...
(bkz: kerteriz)
doğa yürüyüşü.
esası doğa yürüyüşü olmayan, kamp yapılıp tekrar yürünen aktivitedir. günübirlik doğa yürüyüşlerine ise hiking denmektedir.
bilgi için:
http://www.trekking.hacettepe.edu.tr/index.html
http://www.trekking.hacettepe.edu.tr/index.html
yapılabilecek en iyi sporlardandır. 2gün falan yapılması yeterli olmaz asla, fırsat buldukça 15 günlük turlara katılınması çok daha eğlenceli hale getirir bu sporu. doğada gezip görerek yapılan bir spordur. zor bir spordur, diğer sporlara benzemez. o doğa şartlarında kurduğunuz kampta böceklerle çeşit çeşit hayvanlarla yaşarsınız, ne bulursanız yemek zorundasınız seçme şansınız yok. bazı insanlar için yaşam tarzı haline gelmiştir.
(bkz: trekkin with tj)
oryantiringle birleştirilirse eğlencenin doruklarında olacağınız zorlu yürüyüş.
dağ sporudur. ayrıca; ittihat ve trekking partisi. *
yarın itibari ile ankara'nın çubuk ilçesinin düzenlediği aktivitedir. aynı zamanda katılacağımdır. deneyimlerimi editleyerek paylaşacağımdır.
edit: öldüm amk.
edit: öldüm amk.
(bkz: into the wild) filmini izleyen bir çok yazarın yapmak isteyeceğidir. bazen istemekle olmaz. Decatlon'a bir uğrayın.
höfff be reklamın anasını ağlattım. decatlon 1m pls.
höfff be reklamın anasını ağlattım. decatlon 1m pls.
bir çoğumuzun hayalidir ve insanı özgürleştiren bu hayali gerçekleştirmenin ilk adımı da plan yapmaktır. şu yazıyı okuyup fikir edindiğim iyi oldu türkiyenin trekking rotalarından gitmek istediğim öncelikli yer, kesinlike kaçkar dağları abi. Net!
(bkz: )http://ucanta.com/turkiye...-en-iyi-trekking-rotalar/
(bkz: )http://ucanta.com/turkiye...-en-iyi-trekking-rotalar/
3 haftadır yaptığım eylem.
telefonu ardahan'da bir evde bırakıyorum ve, 3 hafta boyunca instagramda kim ne yemiş kim nerelere gitmiş, kim kiminle ayrılmış kim kimle çıkmış gibi foktan haberleri görmeden duymadan, kafa dinlediğim nice 3 hafta.
1 hafta da dağların tepelerinde kalışım işin cabası.
çekirgesinden tut, örümceğinden tut, kurbağasına kadar çeşit çeşit şeyler yediğim dolu bir 3 hafta.
bear grylls edası ve hissiyatı uyandıracak şeyler ise sizi doğanın güzelliklerini ve aslında ne kadar güçlü olduğunuzu hatırlatıyor.
elimle çaydaki taşların altındaki alabalıkları çıkartacağımı hiç düşlemezdim bu zamana kadar, ya da çiğ bir kurbağa yiyebileceğimi, ya da çekirgenin üzücü de olsa çok lezzetli olabileceğini hiç bilemezdim.
tilkilerin aşırı tatlı bir canlı olduğunu, kurt osuruğunun ise ciddi anlamda üstüne bastığınızda kahverengi bir duman çıkardığını, kültür mantarının pişmeden de yenebileceğini ve daha çeşit çeşit şeyleri öğrenip deneyimlediğim güzel bir 3 hafta idi.
into the wild hissiyatı uyandırıyor insanda.
şehre döndüğümde zaten herkesin dilinde dolar şu kadar euro şu kadar sohbeti ise beni yeniden kalabalıklardan soğuttu.
her yaz yapacağım eylemdir kısacası.
telefonu ardahan'da bir evde bırakıyorum ve, 3 hafta boyunca instagramda kim ne yemiş kim nerelere gitmiş, kim kiminle ayrılmış kim kimle çıkmış gibi foktan haberleri görmeden duymadan, kafa dinlediğim nice 3 hafta.
1 hafta da dağların tepelerinde kalışım işin cabası.
çekirgesinden tut, örümceğinden tut, kurbağasına kadar çeşit çeşit şeyler yediğim dolu bir 3 hafta.
bear grylls edası ve hissiyatı uyandıracak şeyler ise sizi doğanın güzelliklerini ve aslında ne kadar güçlü olduğunuzu hatırlatıyor.
elimle çaydaki taşların altındaki alabalıkları çıkartacağımı hiç düşlemezdim bu zamana kadar, ya da çiğ bir kurbağa yiyebileceğimi, ya da çekirgenin üzücü de olsa çok lezzetli olabileceğini hiç bilemezdim.
tilkilerin aşırı tatlı bir canlı olduğunu, kurt osuruğunun ise ciddi anlamda üstüne bastığınızda kahverengi bir duman çıkardığını, kültür mantarının pişmeden de yenebileceğini ve daha çeşit çeşit şeyleri öğrenip deneyimlediğim güzel bir 3 hafta idi.
into the wild hissiyatı uyandırıyor insanda.
şehre döndüğümde zaten herkesin dilinde dolar şu kadar euro şu kadar sohbeti ise beni yeniden kalabalıklardan soğuttu.
her yaz yapacağım eylemdir kısacası.
Bugün Çekmeköy ormanlarında yaptığım aktivite...
Tabi çanta falan yoktu sırtımda ama ormanda bi yürüyüş yaptım, toplamda 8000 adım atmışım...
Tabi çanta falan yoktu sırtımda ama ormanda bi yürüyüş yaptım, toplamda 8000 adım atmışım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar