bugün
- devşirmelik makamı13
- askerlik9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- the god himself3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- kazıklı maria3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- kıskançlık3
- şansın yaver gitmesi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- donald trump5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sürekli esnemek4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- kumardan para kazanmak2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- biraz osursak mı2
- biz arap değiliz biz türk üz2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- yalnız yaşamak2
- orospum3
- red pill3
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- ne sıkıcı bir gün2
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- uludağ sözlük kazları2
- dut ağacı5
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- evlenmek için gereken minimum para6
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
yeni bir çığır açacak oyun.
2013'e damgasını vuracak oyundur. uykusuz geceler beni bekler. çıktığı anda bilgisayarıma gelecek güzel oyun. eğer yapılan cinematic trailer gibi bir oyun olursa salya akıtarak oynayacağım. bu arada traileri paylaşmadan önce; kulaklığınızı takınız ve son ses izleyiniz. https://www.youtube.com/watch?v=0jNT5cMwxw0
yeni swtor vakası. net söylüyorum; 10 dolar vermem. mekan tasarımları ve grafikleri şaşırtacak derecede antika gözüküyor. animasyonların kütüklüğü ve grafiklerin, görsel efektlerin bu denli fukaralığı.
1998 senesinden bir fps oyunu görüntüleri gibi aynı. mekan tasarımları bu kadarmı yavan olur. içimde en ufak bir kıpırtı uyandırmadı. tek kelimeyle iğrenç.
https://www.youtube.com/watch?v=YlEipFtHw7o
1998 senesinden bir fps oyunu görüntüleri gibi aynı. mekan tasarımları bu kadarmı yavan olur. içimde en ufak bir kıpırtı uyandırmadı. tek kelimeyle iğrenç.
https://www.youtube.com/watch?v=YlEipFtHw7o
The Elder Scrolls Online bana kalırsa, çok oyunculu oyun konusunda çığır açacaktır.
Tanım:Elder Scrolls serisinin çok oyunculu platforma taşınmasıdır.
Sebepleri arasında oyunun dinamikleri baş sırada yer alır. Özellikle yetenek ağacı olması ve seviye sisteminin The Elder Scrolls V Skyrim gibi olmasıdır.
Oyun grafikleri bana kalırsa, bir çok oyunculu oyuna göre gayet güzel. Çok oyunculu bir oyundan, kesinlikle bir fps oyunu grafiği beklemeyin.
Birde şu var ki; kimse kalkıp bu oyuna "aa grafiği çok kötü oynanmaz bu oyun" dememeli tüm Tamriel haritasını, The Elder Scrolls ARENA dan beri ilk defa barındıracağından, seri fanatiklerinin amacı şunlardır;
1)The Elder Scrolls ARENA dan beri görmediğimiz yerleri görmektir.
2)Çok büyük bir haritada olacak kuşatma savunma savaşlarını oynamaktır.
3)Birden fazla oyuncu ile, arkadaşları ile mesela rp yapmaktır.
(bkz: rp) (bkz: The Elder Scrolls Arena) (bkz: Tamriel)
Tanım:Elder Scrolls serisinin çok oyunculu platforma taşınmasıdır.
Sebepleri arasında oyunun dinamikleri baş sırada yer alır. Özellikle yetenek ağacı olması ve seviye sisteminin The Elder Scrolls V Skyrim gibi olmasıdır.
Oyun grafikleri bana kalırsa, bir çok oyunculu oyuna göre gayet güzel. Çok oyunculu bir oyundan, kesinlikle bir fps oyunu grafiği beklemeyin.
Birde şu var ki; kimse kalkıp bu oyuna "aa grafiği çok kötü oynanmaz bu oyun" dememeli tüm Tamriel haritasını, The Elder Scrolls ARENA dan beri ilk defa barındıracağından, seri fanatiklerinin amacı şunlardır;
1)The Elder Scrolls ARENA dan beri görmediğimiz yerleri görmektir.
2)Çok büyük bir haritada olacak kuşatma savunma savaşlarını oynamaktır.
3)Birden fazla oyuncu ile, arkadaşları ile mesela rp yapmaktır.
(bkz: rp) (bkz: The Elder Scrolls Arena) (bkz: Tamriel)
Oyunun aylık aidatı var. Tamam bu kabul edilebilir, bunun yanına perki Premiumu bilmem nesi ayrı satılıyor. iyi hoşta kardeşim sen zaten aylık ücret alıyon perk vs. için ayrı masraf demek Türkiye şartlarında bu oyunun aylık giderinin 100 lira civarında olacağının göstergesi. Dolar/euro düşünüldüğünd. E öh kusura bakmayında. O paraya yeni çıkmış orjinal oyun alınıyor. Değer mi zaman gösterecek ama şu an ki uzun dönem tesv oynamış ve betalarını takip etmiş ben değmeyeceğine inanıyorum. Nasıl olsa çıktıktan bir süre sonra Private serverları açılır. Üzgünüm bethesda bu politikayla bizimla değılsın.
oynamak için sabırsızlıkla beklediğim oyun. insan boş vaktinin olmadığını böyle durumlarda anlıyor.
stress testten sonra iyice gaza geldiğimiz oyun. 50 kişiyi geçen klanımızla pre-order yaptık sabırsızca bekliyoruz.
yakın bir zamanda çıkacağının haberini aldığımda çocuğum olmuş kadar sevindiğim oyundur. Skyrim'i oynamış ve hatta sadece yan görevlere 2 ayını harcamış biri olarak bunu yazıyorum. Online olarak çıkacağını öğrendikten sonra bütün videolarını takip etmeye başladım, bunlara E3'ten oynanış videoları, beta denemesine katılanların çektiği videolar ve çeşitli oyun incelemesi yapan kişilerin videoları da dahil. oyun mmorpg sevenler için yenilikler sunuyor mesela, belirli bir sınıfla oynamak zorunda olmamak gibi. böyle çeşitli yenilikler var. zaten eski tek oyunculu haliyle de çok beğenilen bir oyundu. beta denemelerinde bir sürü hata olmuş olabilir ama onların da zamanla giderileceğini hatta oyun çıktığında en az yüzde 90'ının düzeltilmiş olacağını düşünüyorum. ama incelemelerde, insanların sürekli aylık ücreti eleştirdiğini duydum. bu olayı da anlayamıyorum. aylık ücret yeni bir uygulama değil. sonuçta WOW dediğimiz oyun da aylık ücret alıyor ve her ek pakette de çuvalla para alıyor. ek paketi almazsanız yine belirli bir içeriğe erişemiyorsunuz ki bunlar aslında önemli de mesela, seviye atlayamamanız gibi ya da belirli bir sınıf karakterle oynayamamanız gibi. neden ESO'nun üstüne bu kadar gidildi bu aylık ücret konusunda bir türlü anlayamadım. çok MMO oynamış biri değilim. zamanında Knight Online, Hero Online ve World of Warcraft'ı oynadım. WOW'u bayağı da beğenmiştim. ESO'yu da oynamak istiyorum ama bu kadar eleştirinin nedenini merak ediyorum. MMO ve Elder Scrolls serisi hakkında daha çok bilgili, betaya katılmış bir arkadaş bu konuda fikirlerini belirtirse gerçekten mutlu olurum.
Tam gazla gelip tam gazla gidicek mi ? Yoksa knight gibi efsanevi oyun olacak mı ? Bu oyunun sorunu bu.
Aylık ücrete göre baya oynayani var.
Aylık ücrete göre baya oynayani var.
oynamak için can attığım. yine yazı bekleriz.
beni pek etkileyememiş olan oyundur. belki zaman içerisinde eksik kalan kısımlarını tamamlayıp, kendisine bir yer edinebilir ancak bugünkü haliyle pek ihtimal dahilinde değildir. avrupa sunucuları, amerikada bulunmaktadır ve bu sebeple çok lag oluşmaktadır. ayrıca karmaşığa yakın yapısını oyun içerisinde çözmeye yardımcı* pek bir şey bulunmamaktadır. world of warcraft ın rakibi olarak görülmüştür ancak warlords of draenor ile tarihe gömülmesi an meselesidir.
ayrıca hesabımı satılığa çıkarmış olduğum oyundur.
ayrıca hesabımı satılığa çıkarmış olduğum oyundur.
hayvani grafiklere sahip oyun.
Oyungezerde adam 40 saat uykusuz kalmış bu oyun için.
an itibari ile başladığım oyun.4 nala koşturuyoruz efenim.
eu serverinde ebon ittifağında yardırdığım oyun. 44 level nightblade karakterimle kasılmak isteyen arkadaşlara yardımcı olmayı vazife bilirim. oyunu satın alacak, kafasında soru işareti olanların mesaj atması yeterli.
(bkz: su çok güzel gelsenize)
(bkz: su çok güzel gelsenize)
350 kişilik guildimiz ile yardırdığımız oyun auriels bow da terör estiriyoruz.
yeni başlayan birine yol yordam öğretecek bir guild aradığım oyun.
tanım ; wow un eline verir.
tanım ; wow un eline verir.
paralı olduğu için umarım firmasını iflas ettirecek oyun.
ulan hala beleş olsun diye bekleyen züğürtler var. adamların son açıklamalarını, quakecon'da ki sunumlarını falan görmemişler belli. herifler uğraşıyor sürekli yenilikler getiriyorlar birde beleş olsun istiyor millet, ulan 200 milyon dolar harcamış adamlar bu oyuna neyin bedavası amk.
quakecon'da ki yenilikler için;
http://www.elderscrollstu...onlinein-gelecegine-dair/
quakecon'da ki yenilikler için;
http://www.elderscrollstu...onlinein-gelecegine-dair/
yakında f2p olacak tutmamış oyun. tutmazdı çünkü bu sistem artık bitti. insanlar bir kere tuttu o sistemi o da wow. wow bile bitiyor artık. sizin neyinizeydi her ay ücretli knayt yapmak. sen skyrim'i yapan şirketsin. fallout'u yapan şirketsin. umarım bir daha böyle saçma işlere kalkışmazlar.
artık the elder scrolls online "tamriel unlimited" olarak anılan oyundur. diğer bir deyişle, artık aylık bir ödeme yapmanıza gerek yok. oyunu bir kere alıp sonsuza kadar oynayabiliyorsunuz. *
ep'de dunmer nightbladeimle takıldığım oyun *. henüz v14 gelemedim * ama oyun bi harika dostum. tereddütü olanlara g2a dan bi key * alıp denemelerini tavsiye ederim. isterseniz beraber de takılabiliriz canlarım *.
edit: an itibariyle v14 oldum. endgame takılma vakti. yeni yetmeleri ve veteranları bekliyorum.
edit2: race change gelmesiyle redguard nb ile ve veteran levellerin silinmesiyle 561 champ point ile takıldığım oyun. avrupa serverındayım varsa oynayan yeşillendirsin.
edit: an itibariyle v14 oldum. endgame takılma vakti. yeni yetmeleri ve veteranları bekliyorum.
edit2: race change gelmesiyle redguard nb ile ve veteran levellerin silinmesiyle 561 champ point ile takıldığım oyun. avrupa serverındayım varsa oynayan yeşillendirsin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar