bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı26
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- aile evinde yaşamak6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- sistem patlamış2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nemden nefes alamamak2
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- demet evgar10
- türkiye8
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şile2
- aşure3
Ak parti iktidarı ile tüm yolların duble yol olduğu gerçeği ile yerle bir olan solcu sloganı.
Şakası bir yana şu ruha sahip insanlar olmasa, türkiye gelişmekte olan bir ülke olarak bile kalamazdı.
Tek yol devrim başka yolu yok *
tamam da nereye doğru devrim ?
komünist/sosyalist bir rejime doğru olacak ise ülkenin %0 0001'i anca destekler. insanın en ilkel içgüdülerine bile uymayan böyle saçma ve mantıksız bir rejim gelecekse sokayım öyle devrime.
islami devrim olacaksa eğer bizim milletin yarısı iyisine kötüsüne bakmadan hüloğcasına destekler. aziz nesin'in haklılık payı var.
insan haklarını temel alan, seküler yapıda, sosyal devlet anlayışına sahip bir parlamenter demokratik rejim en iyisidir yine. hele çift meclisli olursa dadından yenmez. 61 anayasası bize bu tip bir rejimin anahtarını vermiş zamanında ama millet olarak bok etmişiz.
komünist/sosyalist bir rejime doğru olacak ise ülkenin %0 0001'i anca destekler. insanın en ilkel içgüdülerine bile uymayan böyle saçma ve mantıksız bir rejim gelecekse sokayım öyle devrime.
islami devrim olacaksa eğer bizim milletin yarısı iyisine kötüsüne bakmadan hüloğcasına destekler. aziz nesin'in haklılık payı var.
insan haklarını temel alan, seküler yapıda, sosyal devlet anlayışına sahip bir parlamenter demokratik rejim en iyisidir yine. hele çift meclisli olursa dadından yenmez. 61 anayasası bize bu tip bir rejimin anahtarını vermiş zamanında ama millet olarak bok etmişiz.
Bak kardeşim;
Tek yol devrim değil,
Direne direne kazanamıyoruz,
Halklar kardeş falan değil.
Üzgünüm ama anamızı da sikecekler...
Tek yol devrim değil,
Direne direne kazanamıyoruz,
Halklar kardeş falan değil.
Üzgünüm ama anamızı da sikecekler...
Her ekim de "devrim" ehehe. Bu sefer kesin devrim oğlum.
anayasal düzeni değiştirme suçu için silah, şiddet ve cebir iması bulunan bir söz edilmesi gerekir. bu cümlede anayasal düzeni değiştirmek istemiyor da olabilir kişi. en fazla propagandadan dava açılabilir.
bir yazar.
ben.
ben.
nickinden ötürü önyargılı yaklaşılmaması gereken bir yazar. bizzat bilgi ve kültür birikimi içeren pek çok entrysine denk geldim.
ayrıca bir parça devrimcilik ruhu, ülkesinin iyi olmayan gidişatının farkında olan her tc yurttaşının içinde bulunandır. fakat burada kastedilen devrim anlayışı, yüzü poşulu eli molotoflu tiplerin sloganı olan "devrim" değildir.
ayrıca bir parça devrimcilik ruhu, ülkesinin iyi olmayan gidişatının farkında olan her tc yurttaşının içinde bulunandır. fakat burada kastedilen devrim anlayışı, yüzü poşulu eli molotoflu tiplerin sloganı olan "devrim" değildir.
Benim tek yolum (bkz: ruskekosu)❤️
tek yolum (bkz: nazorellaschulz)
nazorellaschulz ın askerleriyiz.
nazorellaschulz ın askerleriyiz.
Okumuş insanların gördüğüdür.
68 kuşağı ile hayatımıza giren söz.
çift yol kavşak dönen yavşak diye devam eden tekerlemesi vardır.
O halk yok bizde. Aranızda kendinizi devirin. Eğlenin. Evet.
Artık bir erkek ismi.
''devrim bir zamanlar bir ihtimaldi ve çok güzeldi.''
murat uyarkulak'ın ''tol'' adlı romanının ilk cümlesi. ben de artık bu ruh hali içerisindeyim çünkü artık herhangi bir şey ile insanların iyi olacağına dair umudum pek kalmadı. belki bu kadar kötü olmaz ama iyi olmayacağı da garanti.
murat uyarkulak'ın ''tol'' adlı romanının ilk cümlesi. ben de artık bu ruh hali içerisindeyim çünkü artık herhangi bir şey ile insanların iyi olacağına dair umudum pek kalmadı. belki bu kadar kötü olmaz ama iyi olmayacağı da garanti.
Artık "Hak Yol Devrim" başka kurtuluş yok.
Akpkk ve feto tarafından allak bullak edilen, tarımı yok edilen, üretimi yok edilen, dışarı peşkeş çekilerek satılan ülkesini ve bütün bunlar neticesinde bir gurup yöneten aşırı zengin olurken halkı gittikçe fakirleşen halkını düşünen her türk milliyetçisinin tek düşüncesidir. Olmalıdır.
Güzel günler için halk devrimi şarttır.
Aklınızı başına toplayın. Vakit birlik olma vakti ayrışma değil. Ülke elden gitti gidecek.
Güzel günler için halk devrimi şarttır.
Aklınızı başına toplayın. Vakit birlik olma vakti ayrışma değil. Ülke elden gitti gidecek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar