bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- kürt mimarisi2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- milletin anasına küfretmek2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- bir insanı sevmek12
- biat kültürü3
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kıskanmak7
- toz yumrususun unutma2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
Sis adlı hikaye kitabı altın kitaplar yayınevi tarafından eksik olan hikayelerle birlikte tam metin olarak yeniden yayımlanmıştır.
"Yenilebilirsin ama kendini yenmemelisin!"
-Stephen King-
-Stephen King-
stephen king = hayal gücü
11.22.63 dışındaki dizi uyarlamaları tırt olan yazar.
haven ve under the dome sonuna kadar götüren diziler değil mesela. the mist'in akıbetini hiç bilmiyorum. Sanırım aynı kaderi paylaşmıştır.
castle rock adında bir yapım daha var. Yamulmuyorsam gelecek sene, 11.22.63'te olduğu gibi j.j. abrams'la beraber çalışacaklar.
haven ve under the dome sonuna kadar götüren diziler değil mesela. the mist'in akıbetini hiç bilmiyorum. Sanırım aynı kaderi paylaşmıştır.
castle rock adında bir yapım daha var. Yamulmuyorsam gelecek sene, 11.22.63'te olduğu gibi j.j. abrams'la beraber çalışacaklar.
Bu nasıl bir hayal gücü bu nasıl bir yaratıcılık...
Her bulduğum kitabını okuduğum yazar.
Her bulduğum kitabını okuduğum yazar.
Uçma korkusu olan yazar. Ayrıca facebook hesabını sekreteri kontrol ediyor. Efenim neymiş, stephen king hayranlarının postayla düzinelerce gönderdiği kitapları mı imzalamalımıymış yoksa roman mı yazmalımıymış?!.. banka hesabından 1m $ istemedik ki, altı üstü Kütüphanemizi şereflendirecek gönderdiğim bir kitabı imzalamasını istedik. Stephen king'in haberi bile yoktur olanlardan eminim.
o müthiş hayal gücünü, o harika betimlemeleriyle somutlaştıran..
o gönlümün yazar bölümündeki efendisi.
o gönlümün yazar bölümündeki efendisi.
hikayelerindeki vahşi ve acımasız karakterleri dahi amerikan yasalarına inanılmaz sadıktır. sis deki bir öyküde aracının muayenesi yarın dolacak diye ortalığı birbirine katan karakterini hatırlıyorum..
sanıldığının aksine isminin telaffuzu stefın king değil stivın king şeklindedir.
bilinçaltındakileri dışa vurmalarını sevdiğim yazar.
dizi olmuş eserleri vardır. ama kesinlikle kitapları ile aynı hisleri yaşatmıyor. üstelik diziler sürerliliğini de koruyamamıştır. sonu büyük hüsran ile bitmiştir.
(bkz: under the dome)
dizi olmuş eserleri vardır. ama kesinlikle kitapları ile aynı hisleri yaşatmıyor. üstelik diziler sürerliliğini de koruyamamıştır. sonu büyük hüsran ile bitmiştir.
(bkz: under the dome)
Stephen King Amerikalı olmasa "doğru dürüst" edebiyat eserleri verecek, herhalde Nobel bile alacaktı... (Amerikalıları Kızılderili soykırımı yaptığını söylese belki hemen şimdi geçmişe dönük bir ödül verebilirler)
allah yukarıdadır ve Müthiş bir kalem ustasıdır. Amerikalı olduğu için o muazzam yeteneğini çarçur korku romanlarıyla harcadı, çok da para kazandı tabii, gene Amerikalı olduğu için.
Onun "The Shawshank Redemption" adlı uzun öyküsünü bilir misiniz, filmi de mükemmeldi, öyle abuk sabuk palyaço katiller, zombiler, hayalet arabalar, uzaylı canavarlar falan içermeyen tek eseridir. "insanı" anlatır, Machi tawara'nın deyimiyle "dar yerde" sıkışmış insan gerçeğini.
Orada bir ihtiyar adam vardır, çok uzun süre hapis yattığı için "dışarıdan" korkar, tahliye edilmek istemez, hapisten çıkmamak için yeni bir cinayet işlemeye bile kalkar...
Çıkınca da korktuğu başına gelir, dışarıya uyum sağlayamaz, sonunda kendini asar.
her ne kadar genelde üfürükten hikayeler ile insanları kendine hayran bıraksa da kendisi "best seller" apoletli kaliteli bir yazardır.
allah yukarıdadır ve Müthiş bir kalem ustasıdır. Amerikalı olduğu için o muazzam yeteneğini çarçur korku romanlarıyla harcadı, çok da para kazandı tabii, gene Amerikalı olduğu için.
Onun "The Shawshank Redemption" adlı uzun öyküsünü bilir misiniz, filmi de mükemmeldi, öyle abuk sabuk palyaço katiller, zombiler, hayalet arabalar, uzaylı canavarlar falan içermeyen tek eseridir. "insanı" anlatır, Machi tawara'nın deyimiyle "dar yerde" sıkışmış insan gerçeğini.
Orada bir ihtiyar adam vardır, çok uzun süre hapis yattığı için "dışarıdan" korkar, tahliye edilmek istemez, hapisten çıkmamak için yeni bir cinayet işlemeye bile kalkar...
Çıkınca da korktuğu başına gelir, dışarıya uyum sağlayamaz, sonunda kendini asar.
her ne kadar genelde üfürükten hikayeler ile insanları kendine hayran bıraksa da kendisi "best seller" apoletli kaliteli bir yazardır.
Geceleri düşüncelerinizin tasmalarından kurtulup, özgürce koşmak gibi kötü alışkanlıkları vardır. Ve siz olgunluk çağınızın önemli bir bölümünü hikayeler yaratarak geçirdiyseniz, o tasmalar daha gevşek ve köpekler de onları takma konusunda daha isteksizdir.
Stephen King
Stephen King
Sesli kitapları cok severmiş stephen king. zamaninda bu tur kitapları bulmakta zorluk çektiği için çocukları naomi, joseph(joe hill) ve owen'a ojumalari icin birer kitap ve kaset verirmiş. Bu kitaplar çocuk kitabi değil, king in okumak ve dinlemekten cok keyif aldığı, bıkmadığı romanlarmiş.
Bir gün owen, liseyi bitirdiginde"sana oyle bir kitap kaydi göndereceğim ki cok şaşıracaksın."demis heyecanla babasina. Ve bir gün tolstoy un savaş ve barış sesli kitabiyla babasinin karsisina çıkmış.
Ailenin diger bir aliskanligi ise aksam yemeğinden sonra elden ele dolaşan kitaplar. Tolkien'in Hobbit kitanini okumayi adet edinmişler.
Yazinin tamamını asagidaki kaynaktan bulabilirsiniz.
Kaynak: 4 kasim 2017 tarihli yeni Şafak kitap eki. Derleyen, guzide ertürk.
Bir gün owen, liseyi bitirdiginde"sana oyle bir kitap kaydi göndereceğim ki cok şaşıracaksın."demis heyecanla babasina. Ve bir gün tolstoy un savaş ve barış sesli kitabiyla babasinin karsisina çıkmış.
Ailenin diger bir aliskanligi ise aksam yemeğinden sonra elden ele dolaşan kitaplar. Tolkien'in Hobbit kitanini okumayi adet edinmişler.
Yazinin tamamını asagidaki kaynaktan bulabilirsiniz.
Kaynak: 4 kasim 2017 tarihli yeni Şafak kitap eki. Derleyen, guzide ertürk.
"Bir zamanlar bir muhabire, tüm büyük yazarların suratlarında çocuksu bir merak ifadesi olduğunu ve bu ifadenin, özellikle fantezi yazarların yuzlerinde daha belirgin olduğunu söylemiştim. "
Ölüm dansı-Stephen King
Ölüm dansı-Stephen King
google'da stephen king'in 1983 yılındaki playboy röportajını ararken, birisinin "jhon lennon'ı zamanında stephen king öldürdü." iddialarına denk geldim. başkan nixon, lennon'u abd'den deport ettiremediği için azmettiriciymiş deniliyor. iddia sahibi adam bunun için karavanın dört bir yanını belgelerle doldurmuş iddiasını ispat için. ilginç.
ikibinli yılların başında stephen king'e panelvanla çarpan adam da bir sene sonra ölü bulunmuş ve otopsisinde ölüm nedeni belirlenememiş. ve yanlış okumadıysan bu adam jhon lennon hayranıymış ve stephen king'ın lennon'u öldürdüğünü düşünüp kasıtlı olarak panelvanla üzerine çıkmış..
kaynak: http://lennonmurdertruth.com/
Not:Playboy röportajını bulamadım nette. Amazon'dan satın almak lazım, şimdilik para vermeye değmez. Ulaşan varsa ve paylaşırsa çok mutlu olurum. Bu röportajı vermek stephen king'in hayallerinden biriymiş. Neler söyledi insan merak ediyor. Ayrıca Stephen king'in en cok giydirdiği baskanların başında Nixon geliyor(Ölüm dansı kitabında bolca giydiriyor.) Nixon'un adının ay'da bir plakaya kazanmış olması adamı çıldırtmış neredeyse Hitler'in adının yazılı olmasını tercih edecek kadar. Bu lennon olayını daha detaylı araştıracağım.
Edit:imla ve not.
ikibinli yılların başında stephen king'e panelvanla çarpan adam da bir sene sonra ölü bulunmuş ve otopsisinde ölüm nedeni belirlenememiş. ve yanlış okumadıysan bu adam jhon lennon hayranıymış ve stephen king'ın lennon'u öldürdüğünü düşünüp kasıtlı olarak panelvanla üzerine çıkmış..
kaynak: http://lennonmurdertruth.com/
Not:Playboy röportajını bulamadım nette. Amazon'dan satın almak lazım, şimdilik para vermeye değmez. Ulaşan varsa ve paylaşırsa çok mutlu olurum. Bu röportajı vermek stephen king'in hayallerinden biriymiş. Neler söyledi insan merak ediyor. Ayrıca Stephen king'in en cok giydirdiği baskanların başında Nixon geliyor(Ölüm dansı kitabında bolca giydiriyor.) Nixon'un adının ay'da bir plakaya kazanmış olması adamı çıldırtmış neredeyse Hitler'in adının yazılı olmasını tercih edecek kadar. Bu lennon olayını daha detaylı araştıracağım.
Edit:imla ve not.
Stephen king'in önemli kitaplarının el yazmlarina sahip olan ve bunlari Maine'deki kendi halindeki ev-muzesinde sergileyen adamın ev-müzesini sel basmış.
https://www.facebook.com/...gLKlPmPEr1jsh6zFNIrTFqKEM
https://www.facebook.com/...gLKlPmPEr1jsh6zFNIrTFqKEM
Eskiden Karakter isimlerini telefon rehberinden buluyormuş sanırım.
Kaynak:Sadist-altın kitaplar
Kaynak:Sadist-altın kitaplar
liseli kitapları yazan balon bir yazar.
Sığır trollerin bile gündemine girdiyse popülaritesi tavan yapmış demek.
Bu arada en son oğluyla yazdığı bir kitabı piyasaya çıkmıştı, kasımda bir kitabı daha yayımlanacak. Adam 71 yaşında, hala makineli tüfek gibi yazabiliyor. Bu arada sosyal medyadaki sayfalarını takip edin, çok eğlenceli yazıları ve özel hayatından enstanteneleri var.
Bu arada en son oğluyla yazdığı bir kitabı piyasaya çıkmıştı, kasımda bir kitabı daha yayımlanacak. Adam 71 yaşında, hala makineli tüfek gibi yazabiliyor. Bu arada sosyal medyadaki sayfalarını takip edin, çok eğlenceli yazıları ve özel hayatından enstanteneleri var.
(bkz: castle rock)
Ustadın 1963'teki okul dergisinde çıkan bir fotosu. O zamanlar bizim Çiftlik Farmcı Tosun gibiymiş maşallah.
görsel
görsel
Büyük büyük büyük başarılara imza atmış yazardır.
Adı altın harflerle yazılır.
Adı altın harflerle yazılır.
en sevdiğim yazarlarda ilk 5 te. ayrıca kendisi ilham kaynağım.
Üstadın 1983 yılında Playboy'a verdiği röportaj.
Biliyorsunuz Stephen King'in en büyük hayallerinden birisidir Playboy'a ropörtaj vermek.
link:
http://scrapsfromtheloft....g-playboy-interview-1983/
Biliyorsunuz Stephen King'in en büyük hayallerinden birisidir Playboy'a ropörtaj vermek.
link:
http://scrapsfromtheloft....g-playboy-interview-1983/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar