bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ankara nın en güzel yanı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kemalist dünya24
- gitme diye yalvarmak6
- sözlükteki gizli düşmanım10
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadınlar2
- kolombiya4
- rakı sevmemek7
- uludağ sözlüğün boşalması3
2016 gösterime girecek olan devam filmi.
Fragmanı yayınlanmış olan heyecanla beklenen film.
Fragmandan anladığımız kadarıyla berbat film olacak. Bu fast & furious değil justin lin kardeş.
motorsiklet görünce fragmanı yarıda bıraktım.
yazıklar olsun efsaneyi bitirmeye niyetlenmişler.
yazıklar olsun efsaneyi bitirmeye niyetlenmişler.
Sinemaya gidip izlenmeye değmicek film. Bir film serisi, bir efsane nasıl ayaklar altına alınır, nasıl basitleştirilir görmüş olduk. Seneryo denilen hiç bir şey yok. 2 saatlik filmde 5 dakika bile heyecanlanmadım aşırı banel ve klişelerle dolu. Star trek'le bir bağlantısı olmayan başka bir film olsa dönüp yüzüne dahi bakılmazdı. Güzel olan yanı yok mu ? Var. Sadece efektler konusunda tatmin etti onuda yılın 2016 olmasına bağlıyorum, elde var 0.
ilk defa bir star trek filmi olmuş. hani film olabilmiş. uzayda kurdukları gezegen bile hayalgücü için başka bişi.
yarım asırdan fazla star trek tarihinde tuvalet kağıdı kadar bile değeri olmayan bir film olmuş. senaryo yok drama sıfır hikaye kopuk ve öylesine yazılmış karakterler ise iyice orospu olmuş. zaten senaryoyu komedi senaryolar yazan bir göt oğlanına yazdırmışlar yönetmen koltuğunda ise hızlı ve öfkeli gibi boktan bir seriden başka hiç bir başarısı olamayan bir dübbük var el birliği ile bir efsanenin ırzına geçmişler. böyle olacağı ilk iki filmde belli olmuştu aslında. karakterler olduklarından çok farklıydılar. ama yine de iyi bir hikaye vardı. bu filmde ise elle tutulur hiç bir şey yok. yayında ve yapımda emeği geçen herkesin .mına koyayım.
öncelikle simon pegg ve justin lin, ikinizinde amınakoyim diyerek söze başlamak istiyorum.
oğlum bir kere az önce izlediğim o şey bilimkurgu falan değil, hele hele star trek hiç değil. ya arkadaşım niye güzel olan her şey mahvedilmek, içine sıçılmak zorunda ben anlayamıyorum ki... sikko bir komedi yazarına star trek senaryosu yazdırıp tek kayda değer işi fast&furious olan adama filmi yönettirmek bile bile kasten bir efsanenin içine sıçmaktır.
derdiniz ne oğlum ne sizin! zevk mi alıyorsunuz lan? yüzbinlerce belki milyonlarca hayranı-fanı olan efsanelerin içine etmeye (bkz: star wars un çoluk çocuk filmine dönmesi).
ilk başta da dediğim gibi bu kesinlikle bir star trek filmi olamaz, adına bakıp aldanmayın ama şu var ki bunu sıradan bir aksiyon filmi olarak bile kabul ettiğinizde başarılı değil, sıkıldığım sağa sola bakıp, duvardaki lekeleri çizikleri falan saydığım anlar oldu. tek güzel tarafı özel efektleri ki o da olsun amk bi zahmet, 2016 yılındayız yani teknoloji yürümüş gitmiş zaten.
hala izlememiş star trek fanları varsa merakten bile olsa izlememelerini tavsiye ediyorum çünkü sadece zamanları boşa gitmekle kalmayacak üstüne bir de canları sıkılacak efsaneye yapılan bu saygısızlıktan dolayı. hani olur ya çok sevdiğiniz bir arkadaş, akraba vs ağır hastalığa yakalanmıştır, belki de ölümü bekliyor yatakta, gidip ziyaret etmek bile istemezsiniz çünkü çok sevdiğiniz insanı hep iyi ve mutlu halleriyle hatırlamak istersiniz. bu da o hesap keşke izlemeseydim diyeceksiniz.
son söz olarak, simon pegg ve justin lin, ikinizinde amınakoyim.
filme dair tek güzel şey, genç spock yaşlı spock ın kutusunu açtığında karşısına çıkan orjinal star trek kadrosunun fotoğrafıydı.
görsel
oğlum bir kere az önce izlediğim o şey bilimkurgu falan değil, hele hele star trek hiç değil. ya arkadaşım niye güzel olan her şey mahvedilmek, içine sıçılmak zorunda ben anlayamıyorum ki... sikko bir komedi yazarına star trek senaryosu yazdırıp tek kayda değer işi fast&furious olan adama filmi yönettirmek bile bile kasten bir efsanenin içine sıçmaktır.
derdiniz ne oğlum ne sizin! zevk mi alıyorsunuz lan? yüzbinlerce belki milyonlarca hayranı-fanı olan efsanelerin içine etmeye (bkz: star wars un çoluk çocuk filmine dönmesi).
ilk başta da dediğim gibi bu kesinlikle bir star trek filmi olamaz, adına bakıp aldanmayın ama şu var ki bunu sıradan bir aksiyon filmi olarak bile kabul ettiğinizde başarılı değil, sıkıldığım sağa sola bakıp, duvardaki lekeleri çizikleri falan saydığım anlar oldu. tek güzel tarafı özel efektleri ki o da olsun amk bi zahmet, 2016 yılındayız yani teknoloji yürümüş gitmiş zaten.
hala izlememiş star trek fanları varsa merakten bile olsa izlememelerini tavsiye ediyorum çünkü sadece zamanları boşa gitmekle kalmayacak üstüne bir de canları sıkılacak efsaneye yapılan bu saygısızlıktan dolayı. hani olur ya çok sevdiğiniz bir arkadaş, akraba vs ağır hastalığa yakalanmıştır, belki de ölümü bekliyor yatakta, gidip ziyaret etmek bile istemezsiniz çünkü çok sevdiğiniz insanı hep iyi ve mutlu halleriyle hatırlamak istersiniz. bu da o hesap keşke izlemeseydim diyeceksiniz.
son söz olarak, simon pegg ve justin lin, ikinizinde amınakoyim.
filme dair tek güzel şey, genç spock yaşlı spock ın kutusunu açtığında karşısına çıkan orjinal star trek kadrosunun fotoğrafıydı.
görsel
2016 yapımı aksiyon/macera/bilim-kurgu diye yutturulan, justin lin gerzeğinin hızlı ve öfkeli saçmalığına benzetmeye çalıştığı devam filmi* doctor bones ve spock'un küçük atışmaları olmasa hepten çıldıracaktım görsel
Diğer iki film de kötüydü ama bu tam rezalet! Aksiyon yok, kurgu yerlerde, senaryo denen şeyin zaten allah belasını vermiş. Sinemada izlemiş olsaydım, verdiğim paraya çok acırdım. Seriye resmen hakaret etmişler, ana avrat sövmüşler. Bi de şaka gibi 7.2 puanlama yapılmış, bunu star trek hayranları yapmış olamaz. Ne acı ki, bununla yetinmeyip devamını çekecekler. Bi 185 milyon daha heba edip, rezilliklerine bir yenisini daha ekleyecekler. Allah setlerinize ateşler salsın! Yeter çekmeyin, daha fazla incitmeyin güzelim seriyi..
Diğer iki film de kötüydü ama bu tam rezalet! Aksiyon yok, kurgu yerlerde, senaryo denen şeyin zaten allah belasını vermiş. Sinemada izlemiş olsaydım, verdiğim paraya çok acırdım. Seriye resmen hakaret etmişler, ana avrat sövmüşler. Bi de şaka gibi 7.2 puanlama yapılmış, bunu star trek hayranları yapmış olamaz. Ne acı ki, bununla yetinmeyip devamını çekecekler. Bi 185 milyon daha heba edip, rezilliklerine bir yenisini daha ekleyecekler. Allah setlerinize ateşler salsın! Yeter çekmeyin, daha fazla incitmeyin güzelim seriyi..
dizileri, film serileri ve son seri de dahil olmak üzere, gelmiş geçmiş en kötü star trek filmi.
ilk ikiyi izledim hadi izlemiş olayım diye düşünenlerden değilseniz, hiç izlemeyin diye tavsiye etmeyi borç bilirim.
ilk ikiyi izledim hadi izlemiş olayım diye düşünenlerden değilseniz, hiç izlemeyin diye tavsiye etmeyi borç bilirim.
bunlarda seriye bağladı ama izletiyor kendini. ben bu seride en çok herkesin birbrine saygılı konuşmasına fitim. kaptan herkesin görüşünü dinliyor filan. bizde olsa sen ne bilcen köylü der kendi bildiğini yapar. abi önce saygı. elin gavuru yapıyor bunu.
Chris pine, bir tek onun için izliyorum !
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar