bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir4
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- kucaklaşma günü3
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ankara nın en güzel yanı6
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kemalist dünya26
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- elon musk2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ankara3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- gitme diye yalvarmak6
- bir şeyler söyle4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
öncelikle simon pegg ve justin lin, ikinizinde amınakoyim diyerek söze başlamak istiyorum.
oğlum bir kere az önce izlediğim o şey bilimkurgu falan değil, hele hele star trek hiç değil. ya arkadaşım niye güzel olan her şey mahvedilmek, içine sıçılmak zorunda ben anlayamıyorum ki... sikko bir komedi yazarına star trek senaryosu yazdırıp tek kayda değer işi fast&furious olan adama filmi yönettirmek bile bile kasten bir efsanenin içine sıçmaktır.
derdiniz ne oğlum ne sizin! zevk mi alıyorsunuz lan? yüzbinlerce belki milyonlarca hayranı-fanı olan efsanelerin içine etmeye (bkz: star wars un çoluk çocuk filmine dönmesi).
ilk başta da dediğim gibi bu kesinlikle bir star trek filmi olamaz, adına bakıp aldanmayın ama şu var ki bunu sıradan bir aksiyon filmi olarak bile kabul ettiğinizde başarılı değil, sıkıldığım sağa sola bakıp, duvardaki lekeleri çizikleri falan saydığım anlar oldu. tek güzel tarafı özel efektleri ki o da olsun amk bi zahmet, 2016 yılındayız yani teknoloji yürümüş gitmiş zaten.
hala izlememiş star trek fanları varsa merakten bile olsa izlememelerini tavsiye ediyorum çünkü sadece zamanları boşa gitmekle kalmayacak üstüne bir de canları sıkılacak efsaneye yapılan bu saygısızlıktan dolayı. hani olur ya çok sevdiğiniz bir arkadaş, akraba vs ağır hastalığa yakalanmıştır, belki de ölümü bekliyor yatakta, gidip ziyaret etmek bile istemezsiniz çünkü çok sevdiğiniz insanı hep iyi ve mutlu halleriyle hatırlamak istersiniz. bu da o hesap keşke izlemeseydim diyeceksiniz.
son söz olarak, simon pegg ve justin lin, ikinizinde amınakoyim.
filme dair tek güzel şey, genç spock yaşlı spock ın kutusunu açtığında karşısına çıkan orjinal star trek kadrosunun fotoğrafıydı.
görsel
oğlum bir kere az önce izlediğim o şey bilimkurgu falan değil, hele hele star trek hiç değil. ya arkadaşım niye güzel olan her şey mahvedilmek, içine sıçılmak zorunda ben anlayamıyorum ki... sikko bir komedi yazarına star trek senaryosu yazdırıp tek kayda değer işi fast&furious olan adama filmi yönettirmek bile bile kasten bir efsanenin içine sıçmaktır.
derdiniz ne oğlum ne sizin! zevk mi alıyorsunuz lan? yüzbinlerce belki milyonlarca hayranı-fanı olan efsanelerin içine etmeye (bkz: star wars un çoluk çocuk filmine dönmesi).
ilk başta da dediğim gibi bu kesinlikle bir star trek filmi olamaz, adına bakıp aldanmayın ama şu var ki bunu sıradan bir aksiyon filmi olarak bile kabul ettiğinizde başarılı değil, sıkıldığım sağa sola bakıp, duvardaki lekeleri çizikleri falan saydığım anlar oldu. tek güzel tarafı özel efektleri ki o da olsun amk bi zahmet, 2016 yılındayız yani teknoloji yürümüş gitmiş zaten.
hala izlememiş star trek fanları varsa merakten bile olsa izlememelerini tavsiye ediyorum çünkü sadece zamanları boşa gitmekle kalmayacak üstüne bir de canları sıkılacak efsaneye yapılan bu saygısızlıktan dolayı. hani olur ya çok sevdiğiniz bir arkadaş, akraba vs ağır hastalığa yakalanmıştır, belki de ölümü bekliyor yatakta, gidip ziyaret etmek bile istemezsiniz çünkü çok sevdiğiniz insanı hep iyi ve mutlu halleriyle hatırlamak istersiniz. bu da o hesap keşke izlemeseydim diyeceksiniz.
son söz olarak, simon pegg ve justin lin, ikinizinde amınakoyim.
filme dair tek güzel şey, genç spock yaşlı spock ın kutusunu açtığında karşısına çıkan orjinal star trek kadrosunun fotoğrafıydı.
görsel
Gündemdeki Haberler