bugün
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 1 temmuz kabotaj bayramı3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- gitme diye yalvarmak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- x in memeleri2
- şarapçı bey koala birader3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- genç görünmeye çalışmak5
- 33 yaşında olmak3
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- coca cola2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- ilgi manyağı2
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- hootsuite2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bir şeyin adını koyamamak2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- türkiye9
- sözlüğün kırbacı3
- amerika birleşik devletleri6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- erkekler neden erken ölür4
- meksikalı batman2
- her insanın bir cini olması8
1999 yılında uk chart da 3.sıraya kadar yükselen santana nın eğlenceli latin rock şarkısı.
Şarkının bestesi santana nın vokali rob thomas a ait.
Şarkı ilk olarak "room17" olarak bestelenmiş ancak santana şarkının smooth ismiyle daha ilgi çekeceğini söyleyerek isim değişikliğine gitmiş.
Şarkının sözleri itaal shur' a ait.
Şarkının bestesi santana nın vokali rob thomas a ait.
Şarkı ilk olarak "room17" olarak bestelenmiş ancak santana şarkının smooth ismiyle daha ilgi çekeceğini söyleyerek isim değişikliğine gitmiş.
Şarkının sözleri itaal shur' a ait.
bir milyon kez dinlesen bile bir milyon birinciyi dinleme isteği oluşturan santana şarkısı.
Düşüncelerimde bir anda beliriveren hayallerin sebebidir bu şarkı. Öyle güzeldir işte.
Mukemmel bir santana sarkisidir, efsanedir hatta bu sarki. Baslari cok saglamdir ayrica bu parcanin. Bazi gecislerdeki bateri ataklari da pek gaz. Sololara deginmiyorum bile.
klibinde klasik amerikan block party tribi vardır. yaşıtları efendi gibi sigortalı işlerinde çalışırken carlos efendi çoluk çocukla ağustos böcekliği eder. *
aslında şarkıyı söyleyen Rob Thomas olmasına rağmen Santana nın söylediği zannedilir. halbuki santana gitarıyla eşlik etmiştir mutlaka dinlenmesi gereken şarkılardandır.
müzikte, huzur veren anlamında kullanılır.
üstü açık gürültülü bir impala ile gün batımında güneşe karşı giderken dinlenebilecek nadide eser.
sabah yorgun ve bıkkın işe geldiğinizde, dinleyerek enerjiyle dolmanıza vesile olacak şarkılardan biridir, tabi rob thomas söyleyecek. bir diğer şarkı: (bkz: Jake perhaps perhaps perhaps)
(bkz: smooth criminal)
santana nın baş yapıtı, mükemmel bir soloya sahip harikulade şarkı.
uyurken dinlenilebilinecek santana'nın huzur veren parçası.
* *
Sıcak bir adam
Öğle güneşindeki 7 pusuyu severim
Fısıltılarını duyamıyorum ve her bir kelimelerim eriyor.
Ama sen öyle serin kal
Senin için nedenim
Oluklarım adımla
Ve eğer hayatın iyiyse söylemen yeterli
Dünyayı kaldırı verecektim
Hayatımdaki bu takım elbiseyle ruh halimde değişebilirdim
Verecektin ,neden düzsün?
Ve okyanus altındaki ayı severim
Su kuyusundan aynı duyguyla senden aldım
Ne tür duyguyla nedenim
Senin kalbin gerçekleri biliyor.
Veya hakkımdakileri unut
Söyleyeceğim düşüncelerimi
Eğer ayrılacaksan utancımdan ağlıyor olurum
Her nefesimi her kelimemi adımı duymak istiyorsun
Dışarıdayım
Barrio dan da radyoda ki sesimi duyarsın
Sen dünyanın yumuşak ve yavaş dönüşünü hissedersin
Sen dönme yuvarlaklaştırır.
Sıcak bir adam
Öğle güneşindeki 7 pusuyu severim
Fısıltılarını duyamıyorum ve her bir kelimelerim eriyor.
Ama sen öyle serin kal
Senin için nedenim
Oluklarım adımla
Ve eğer hayatın iyiyse söylemen yeterli
Dünyayı kaldırı verecektim
Hayatımdaki bu takım elbiseyle ruh halimde değişebilirdim
Verecektin ,neden düzsün?
Ve okyanus altındaki ayı severim
Su kuyusundan aynı duyguyla senden aldım
Ne tür duyguyla nedenim
Senin kalbin gerçekleri biliyor.
Veya hakkımdakileri unut
Söyleyeceğim düşüncelerimi
Eğer ayrılacaksan utancımdan ağlıyor olurum
Her nefesimi her kelimemi adımı duymak istiyorsun
Dışarıdayım
Barrio dan da radyoda ki sesimi duyarsın
Sen dünyanın yumuşak ve yavaş dönüşünü hissedersin
Sen dönme yuvarlaklaştırır.
outro daki solosuyla gözlerimizi dolduran şarkıdır.
Carlos santana'nın gitarını konuşturduğu şarkı.
(bkz: smooth jazz)
Türkçeye tam çevrilemeyen ingilizce kelimelerden biridir. En yakın olarak akışkan, akıcı, pürüzsüz şeklinde anlatılabilir. ama fiziksel anlamda değil.. off ulan, anlatamadım işte.
sıcak yaz gününde serin bir rüzgar gibi gelen klibi izlenesi şarkı.
bu şarkının 2 versiyonu var.
biri yaklaşık 4 dakikalık bir versiyonu.. aynı zamanda klipte çalan bir versiyonu..
daha bir sade..
diğeri 5 küsür dakikalık bir versiyonu, diğerinden farkı santana'nın gereksiz gitar sololarıyla dolu olmasıdır, ki bu sololar insanın başını ağrıtmaktan başka bir işe yaramıyor. ne zaman ki rob thomas giriyor "hele şükür başladı" diyorsunuz..
o yüzden klip versiyonunu dinleyin, diğerinden uzak durun derim. yoksa gerçekten bayıyor..
biri yaklaşık 4 dakikalık bir versiyonu.. aynı zamanda klipte çalan bir versiyonu..
daha bir sade..
diğeri 5 küsür dakikalık bir versiyonu, diğerinden farkı santana'nın gereksiz gitar sololarıyla dolu olmasıdır, ki bu sololar insanın başını ağrıtmaktan başka bir işe yaramıyor. ne zaman ki rob thomas giriyor "hele şükür başladı" diyorsunuz..
o yüzden klip versiyonunu dinleyin, diğerinden uzak durun derim. yoksa gerçekten bayıyor..
dans etmeli.. daha çok.. vakit daralıyor.. dans etmeli..
santana denen ve gitarı benim çaldığımdan daha kötü çalan (belki de çalamayan) meksikalının supernatural albümününden çıkma en güzel şarkısı..
rob thomas olmasa şarkı demeye bin şahit ister..
ayrıca klibinde santana'nın kızlarla dans ederken 'maşallah maşallah' der gibi istavroz çıkardığı görülür..
rob thomas olmasa şarkı demeye bin şahit ister..
ayrıca klibinde santana'nın kızlarla dans ederken 'maşallah maşallah' der gibi istavroz çıkardığı görülür..
Çalması aşırı zevkli ve heyecan veren santana şarkısı. O soloları çalarken kendinizi bir kumsalda falan hissedebilirsiniz tabi eğer arkanızda çalan orkestra bunu hissetceğiniz değerde çalıyorsa.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar