bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kuran-ı kerim3
- dünya12
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- gitme diye yalvarmak6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- insan5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- almanya6
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kolombiya4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- içtim şarabı13
- opel frontera2
- anın görüntüsü22
- x in memeleri3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- kemalist dünya24
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- iran2
- 33 yaşında olmak3
- her insanın bir cini olması8
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- özbekistan4
- true'nun çaylak olması16
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
tost ve çay'ın hep rakibidir.
Lezzetli ve besleyici yiyecek.
Lise hayatım bu ikili ile geçti.
Budur abi.
Bu gün deneyeceğim. Hiç mantıklı gelmiyor çay varken.
görsel
görsel
Ben çocukken (90'ların başları) okulda tüketirdim bu ikisini. Cam şişede ayran. Bir de simit. Ancak hatırlıyorum. Tatları bugünkü simit-ayran tadından çok çok farklıydı. Çok daha güzeldi. Şimdi o eski tatları kalmadı.
ben şampanya ve havyar tercih ediyorum. bahşişle beraber 3500 dolar bırakıp çıkıyorum. gerçi ekonomik kriz beni de vurdu. haftada üçe düşürdüm.
Ucuza doyma yöntemi, en temizi.
lise de bu olayı 1 tlye kapatırken su an simit 1.75 ayran ise 1.25
görsel
Simit ayran kac para ogrendin mi tezi arkadasin simit ayrani zannimca nusrette yemesiyle curumustur.
Simit ayran kac para ogrendin mi tezi arkadasin simit ayrani zannimca nusrette yemesiyle curumustur.
bana çok saçma gelendir. simit çay varken neden simit ayran? yani sabah sabah o ayranı nasıl içer insan? hem uyku getirmesi de cabası...
Güzeldir. Severiz.
Hiçbir zaman lisedeki tadı vermeyecek ikili.
artık o kadarda ucuz bir ikili degildir. zamaninda 50 kurusa ikisini birden alırdık kantinde simdi bu fiyatın 3-4 kati bir fiyat odemek zorunda kaliyorsunuz.
üzerindeki susam, yanında ayran olsa iyi gider. katıksız gitmez, gittiği zaman boş bir besindir.
-doydun mu?
- doydum. bu öğünü de böyle atlattık. ( hepsi bu).
-doydun mu?
- doydum. bu öğünü de böyle atlattık. ( hepsi bu).
Simit ayran kadar güzel ve ucuz bir ikili sanmıyorum icad edilmiş olsun. .
Çay-Simit ikilisinin yanında adı bile anılmayacak olan ikilidir.
Bide üçgen peyniri ekledin mi yanına ohh ne aladır. 2 hafta sonra turkiyeye adım atar atmaz yiyeceklerim listesindedir.
korkularımın imgesidir. eyyorlama geliyor;
simit, ayran romantizmine inanan ve hayatı türk filmi tadında yaşayan biri varsa yakınınızda sıçtığınızın resmidir. kısa bir süre takılınıp karşı tarafın işi "aşık oldum" boyutuna taşımasıyla götüm götüm uzaklaşmaya çalışan işbu yazarın bilinçaltında sağlam şekilde yer bulmuştur bu ikili. bir sabah "hadi bir yere gidiyoruz" demesiyle sabahın köründe evden çıkılmış, zorla vapura bindirilip eline simit ve ayran tutuşturulmuş ve kocaman gözlerle suratına gülücükler atılmış biri olarak diyorum ki masum değildir efendim, bu iki yiyecek bir aradaysa eğer korkularımın ürünüdür.
simit, ayran romantizmine inanan ve hayatı türk filmi tadında yaşayan biri varsa yakınınızda sıçtığınızın resmidir. kısa bir süre takılınıp karşı tarafın işi "aşık oldum" boyutuna taşımasıyla götüm götüm uzaklaşmaya çalışan işbu yazarın bilinçaltında sağlam şekilde yer bulmuştur bu ikili. bir sabah "hadi bir yere gidiyoruz" demesiyle sabahın köründe evden çıkılmış, zorla vapura bindirilip eline simit ve ayran tutuşturulmuş ve kocaman gözlerle suratına gülücükler atılmış biri olarak diyorum ki masum değildir efendim, bu iki yiyecek bir aradaysa eğer korkularımın ürünüdür.
allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin. karatay diyeti yapan biri olarak makarna görünce gözüm doluyor , simit görsem fena olur. ayran güzeldir mis. şimdi sıcak bi simit olcak açıcan içini krem peynir. ah ah.
+sevgili itemiyle kendinizi bir aşk üçgeninin içinde bulunacağız durum. Olaya romantik bakış açısıyla yaklaşmak gerek.
250 kalori simit hergün yemezseniz arada muhteşem giden ikili.
Bir lise klasiğidir. Simide çaydan daha fazla yakışır. ibo ile güllüşah, şahane pazar ayıları tülay ile orhan, kandırılan akp ve makarna gibidir. Birinin diğerinden ayrı düşünülmemesi gerekir.
efsane ikili.
öğün olarak tüketilebilir bence.
öğün olarak tüketilebilir bence.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar