bugün
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- ona bir şey söyle10
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- içtim şarabı13
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kemalist dünya24
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- velvet28
- kadınlar2
- true'nun çaylak olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- portekiz5
- kolombiya4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- uludağ sözlüğün boşalması3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- şarapçı bey koala birader3
- rakı sevmemek7
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dünya12
ayran, çay ve gazoz (sade olanı tercihen uludağ) bu üçüde simite gün içinde değişik saatlerde fevkalade eşlik ederler.
zamanında lisede okurken üç kişi birleşip simit ayran'a girerdik. *
simit ayran ikilisinin güzelliğini yaşayan bilir. türklere has bir lezzettir oda diğer bir güzel yönü.
yediğiniz yere göre simit+ayran+kazık=pişmanlık olabilecek mönüdür.
peynirden daha güzel bi partnerdir.
(bkz: 2 simit 1 ayran)
kimi zaman çok iyi giden, kimi zaman sebebi bilinmeyen bir şekilde adamı öğürten ikilidir. önce simit tüketilip ardından ayran fondip yapılırsa çok daha leziz olur. amma velakin boğaza karşı simit-çaya değişilmez asla.
ahh lisede ne güzel olurdu sabahları kahvaltının üstüne. simit bölüşülür, ayran da ortaya.*
ankaradır efendim ,izmir caddesi dolaylarında yenilir ,sokakta yenileni makbuldur ,ayrıca kaçmayan güvercinlerden tırsa tırsa yerken ilk zamanlar alışık olmadığınızdan simiti bırakıp kaçabilirsiniz ,ancak o güvercinler zararsızdır ,sadece insanlarla fazla yüz göz olmuşlardır o yüzden biraz yavşaktırlar.
haydarpaşa - adapazarı treninin bana hatırlattığıdır. önce simitçi gelir alırsın simidini. akabinde ayrancı damlar vagona. olay tamamdır. işte lezzetlerin en güzeli.
Eskiden Sokaktaki simitçiden aldığımız ve bi bardak ince belli bardak ile yediğimiz ancak şu sıralar her köşe başında neydi adı simit diyarı mı? yok yok simit gezegeni veya simit marsı gibi adlarla cafe'lere dönüşmüş modern simitçilerde yediğimiz-ki ben simidimin yanında çay tercih ederim, ayran içene de saygı duyduğumu belirtmek isterim- güzel ikili. Bir ara hürriyet de çay-simit ikilisini reklamında kullanmıştı. vel hasılı kelam yiyin gari.....
izmir'de iseniz ve yediğiniz şeye gevrek diyorlarsa tat alamıyorsunuz efendim. burdakiler tutsuz bir şey hem de kuru. beceremiyorlar bir türlü. bırakın bu işi...
kesinlikle vazgeçemediğim bir lezzettir. her gün yesem bıkmam diyebileceim, ortaokul yıllarımın vazgeçilmez öğle yemeğidir ayrıca.
simit-çay'ın yanında hiçbir hükmü olmaması gereken ikili.
tren yolculuklarının vazgeçilmez ikilisi. harikadır, dadından yenmez. *
ilk okulda simit-kola veya simit-gazoz ikililerine verebilecek kadar harçlığı olmayan öğrencilerin tercihi.
hem ucuz hem leziz yollu yemek..
(bkz: Ben sana hayran)
her gün bıkılmadan yenilesi yiyecek.bir de simit susamıyla yoğurdun birleşince zayıflamaya yardımcı olduğunu ender saraç belirtmişti.işe de yarıyor kesinlikle.bir de domates doğrayın yanına hayat boyu mutlu olun muhteşem üçlüyle.
ilköğretim öğrencilerine, okul kantinleri, tarafından dayatılan beslenme biçimi.
en guzel kahvaltıdır...
az da peynir olursa yanında tadından yenmez. *
az da peynir olursa yanında tadından yenmez. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar