bugün
- sözlüğün aptal kaynaması9
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme3
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- sözlüte karı var mı3
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle28
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hamas3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- izmir2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- almanya7
- paraguay4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- king is back5
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- güney afrika5
- kanada3
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aselsan3
- yugoslavya kızları4
- pandela3
- mor semsiyeli yabanci5
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- breko brek kara kuş2
- volkswagen2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- göte giren şemsiye4
- durduk yere ağlamak3
- iş hayatı3
2013 te piyasaya çıkacak trailerı çok başarılı yeni simcity oyunu.
sol framede görmemle "hadi canım" diye tepki vermeme sebebiyet veren oyun. Trailerı çok güzel olmuş umuyoruz ki en kısa zamanda çıkar ve tekrardan o eski "muhteşem şehirler yapma" isteğini uyandırır. Ayrıca , fazla sistem istemese bari dediğimdir. Zira teknoloji çat çut geliştiğinden henüz 2 yıllık olan laptobumun kaldırabileceğinden emin olmak istiyorum yani.
trailer'ı için :
https://www.youtube.com/watch?v=zJx4RZq4Nw4
trailer'ı için :
https://www.youtube.com/watch?v=zJx4RZq4Nw4
Electronic Arts firmasının 2013 yılında piyasaya sürdüğü şehir simülasyon video oyunu. Gerekli konfigürasyon oldukça yüksek. Bilgisayarı yine update etmek gerekecek.
http://www.game-debate.co..._id=3562&game=SimCity
http://www.game-debate.co..._id=3562&game=SimCity
yalnız kaldığım oyundur. Zira pek türk bulunmuyor.
Türkiyede korsan bu kadar gelişmemiş olsa, daha çok Türk bu oyunu oynamış olur, oyun daha zevkli hale gelmiş olur.
Türkiyede korsan bu kadar gelişmemiş olsa, daha çok Türk bu oyunu oynamış olur, oyun daha zevkli hale gelmiş olur.
electronic arts'ın son dönemdeki tüm oyunları gibi bu da origin hesabı falan fıstık istiyor. "ulan, hesap açarız o kolay" diyeceksiniz ama origin'in internet sitesine girilmiyor. en azından ben giremiyorum. neler denedim, neler etmedim ama yok işte. ki bakmayın, bu tür mevzuularda işi bilen adamımdır. beceriksizlik değil anlayacağınız. bir yolunu bulup origin launcher'ı indirdim o da merkeze bağlanamadı. öyle mal bir iş işte.
neyse efendim, origin istemeyen hâli ortamlara düşmüş. ea adam olsaydı da bizi bu işlerle uğraştırmasaydı.
oyuna gelecek olursak;
bir kere oyunun adı simcity 5 değil, simcity'dir. adamlar önceki oyunları bir kalemde silivermişler.
eski oyunlara nazaran bazı konularda büyük değişiklikler var. meselâ su ve elektrik iletimi için ortalığı kazmanıza, telgrafın tellerine kuş kondurmanıza gerek yok. sokakları, caddeleri, yolları yaparken altta bunları da yapıveriyor ırgatlarınız.
yol, arsa gibi yerleri ille kara kare yapmanıza da gerek yok. gayet güzel dairesel biçimler verebiliyorsunuz.
kirliliği gözünüzle görebiliyorsunuz. özellikle hava kirliliğine engel olmak için yellerin genel esiş yönüne göre, kentinizin dış taraflarında bir yerlere dikebiliyorsunuz kirleticileri.
para kazanmak ve paradan tasarruf etmek kolaylaşmış. gerçi henüz oynamadım oyunu ama oynanışı izledim.
falan filan.
neyse efendim, origin istemeyen hâli ortamlara düşmüş. ea adam olsaydı da bizi bu işlerle uğraştırmasaydı.
oyuna gelecek olursak;
bir kere oyunun adı simcity 5 değil, simcity'dir. adamlar önceki oyunları bir kalemde silivermişler.
eski oyunlara nazaran bazı konularda büyük değişiklikler var. meselâ su ve elektrik iletimi için ortalığı kazmanıza, telgrafın tellerine kuş kondurmanıza gerek yok. sokakları, caddeleri, yolları yaparken altta bunları da yapıveriyor ırgatlarınız.
yol, arsa gibi yerleri ille kara kare yapmanıza da gerek yok. gayet güzel dairesel biçimler verebiliyorsunuz.
kirliliği gözünüzle görebiliyorsunuz. özellikle hava kirliliğine engel olmak için yellerin genel esiş yönüne göre, kentinizin dış taraflarında bir yerlere dikebiliyorsunuz kirleticileri.
para kazanmak ve paradan tasarruf etmek kolaylaşmış. gerçi henüz oynamadım oyunu ama oynanışı izledim.
falan filan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar