bugün

simcity 5

sol framede görmemle "hadi canım" diye tepki vermeme sebebiyet veren oyun. Trailerı çok güzel olmuş umuyoruz ki en kısa zamanda çıkar ve tekrardan o eski "muhteşem şehirler yapma" isteğini uyandırır. Ayrıca , fazla sistem istemese bari dediğimdir. Zira teknoloji çat çut geliştiğinden henüz 2 yıllık olan laptobumun kaldırabileceğinden emin olmak istiyorum yani.

trailer'ı için :

https://www.youtube.com/watch?v=zJx4RZq4Nw4
© copyright 2005 - 2026