bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı7
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- evlilikteki en büyük sorun4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- milli takımımızın balonu patladı7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- yazarların en sevdiği meyve9
- alevilerde muhammed ismi5
- istanbul6
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
Benedict cumberbatch'in avengers 4 ve olası dr strange 2 filmleri düşünüldüğünde yeni sezonu gelmeyecek dizi.
ulan ne dizisi geliyor ne filmi. tekrar izleye izleye replikleri ezberledim vallahi.
watson: burada ne işimiz var sherlock? kraliçeyi görmeye mi geldik?
mycroft onlara doğru yaklaşırken...
sherlock: görünüşe göre öyle *
bir de ırene adler'li bölüm vardı.
irene: vay be. bunu tek bir bakışlamı çözdün? kesinlikle seksiliğin yeni adı.
watson: burada ne işimiz var sherlock? kraliçeyi görmeye mi geldik?
mycroft onlara doğru yaklaşırken...
sherlock: görünüşe göre öyle *
bir de ırene adler'li bölüm vardı.
irene: vay be. bunu tek bir bakışlamı çözdün? kesinlikle seksiliğin yeni adı.
türk lockumu misali...seviyrum gardaaaşşş...
"Kilitli odalar dünyasında, anahtarı olan adam kraldır. Ve tatlım, beni taç takarken bir görmelisin."
görsel
görsel
birbirinden bağımsız 1,5 saatlik bölümler izleyenlere film tadı veriyor ve çoğu kişinin aksine dışarıda çekilen bölümlerin ingiltere nin kapalı havası benim içimi açıyor modern zamanda sherlock çok orjinal bir fikir ama bu yetmez hikayeyi güzel işlemek de önemli ki bunu da gayet iyi yapıyorlar ama merak ettiğim acaba olaylar breaking bad tarzı biraz daha yavaş ve 40 ar dakikadan gitse düzenli olunsa ve bu kadar çok ara verilmese daha çok dünya çapında tanınır mıydı?
Gelmiş geçmiş en detaylı ve üstünde gerçekten çalışılmış dizi. Benedict Cumberbatch gönlümde taht kurmuş, dizinin her karakteri iyisiyle kötüsüyle ayrı ayrı yer etmiştir. Yeni bölüm gelir, gelmez bilinmez -yüksek ihtimal gelmez- ama insan bir ümit bekliyor.
2019 dileklerime liste başı yapıyorum kendisini.
2019 dileklerime liste başı yapıyorum kendisini.
Lost için söylenen çok bozdu asıl olarak 4.sezonu için dogrudur.
Çok severiz eyvallah ama son sezonu olmadı bence.
Çok severiz eyvallah ama son sezonu olmadı bence.
3 sezon boyunca kendine hayran bırakan bir yapımın, 4 sezonu nasıl bu kadar kötü olur anlayamıyorum. üstelik henüz 4. sezonun birinci bölümünü izledim. kalanını izlemeye çekiniyorum.
sherlock birden bire ateist oldu yeni sezonda, saçma sapan olay dizgesi oluştu, bütünlük ve mantık neredeyse kalmadı... Diziyi strajyere mi bırakıp gittiler anlamadım?!
--spoiler--
s4 b1'de sherlock'un burnunun dibine gelen kurşunun önüne atlamak?.. stv dizisi misin lan sen?
--spoiler--
sherlock birden bire ateist oldu yeni sezonda, saçma sapan olay dizgesi oluştu, bütünlük ve mantık neredeyse kalmadı... Diziyi strajyere mi bırakıp gittiler anlamadım?!
--spoiler--
s4 b1'de sherlock'un burnunun dibine gelen kurşunun önüne atlamak?.. stv dizisi misin lan sen?
--spoiler--
“Bir şeyi saklamanın en iyi yolu, onu herkesin görebileceği bir yere koymaktır.”
filmleri kadar sürükleyici değil. belki de başrol kalitesinden ya da daha hızlı akması gereken bir konu işlediğinden olabilir.
belki de ben zevksizimdir. bilmiyürük.
belki de ben zevksizimdir. bilmiyürük.
Önce kitabı okuyup sonra filmlerini izleyin.Daha zevkli oluyor.
Sanki besinci sezonu olmayacak olan muazzam dizi.
Aslında güzel dizi değil. Birden illüzyon kalkıyor ve bu ne saçma dizi diyorsunuz. Ama izlediğim zamanlar güzeldi. Bu yüzden severim.
Izleyin zira izlemesseniz bu yapima ayip etmis olursunuz. Beneditc oyunculu muko. Dizi konu karakter ve olaylarin net aciklanmasi mukkkoo. Tavsiye edilir. <yatirim tavsiyesi degildir.>
Filmini izlemediğim, kitabını okuduğum bir seri. Kitabın sonunda Sherlock Holmes uçurumdan yakaladığı adamla birlikte ölüyordu ama dizi de ölmüyormuş. Sahi diziyi de önceden buradaki birisinden öğrendim ya. Diziyi de izlemedim asında, bilmiyorum.
https://youtu.be/6o5ZMiyabj8
"I'm a ge-ge-ge-ge-ge-ge genius."
Lsd ft. sia, diplo, labrinth- genius.
-
https://youtu.be/gvqR2iSAths
"Baktı ve beni gördü dedi ki;
Hey Sherlock, bakma bana hiç hâlim yok."
Ezgi erdoğan & erden Erdoğan Sherlock.
"I'm a ge-ge-ge-ge-ge-ge genius."
Lsd ft. sia, diplo, labrinth- genius.
-
https://youtu.be/gvqR2iSAths
"Baktı ve beni gördü dedi ki;
Hey Sherlock, bakma bana hiç hâlim yok."
Ezgi erdoğan & erden Erdoğan Sherlock.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar