bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek6
- 19 yaşında kızla yatmak8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- ilgi manyağı4
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bir şeyler söyle4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kemalist dünya24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- versuch2
- ankara nın en güzel yanı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
diğer bütün mazlum çimen şarkıları gibi dinlenesi bir eser.
sözleri;
bir seher içinde düştüm sevdana
bırakma kapında al beni beni
sitem edip yıkma gönül bendimi
zıbın et sevdanı sar beni beni yar
ikrar sız olana ikrarımı vermem
sevgisiz kapıdan içeri girmem
gidersem bir daha geriye dönmem
hazır gelmişken sev beni beni yar
düşmüşüm aşkına oldum ne çare
çıkamam içinden kaldım biçare
sitem edip bakma benim yüzüme
al da koy kapında kul beni beni yar.
sözleri;
bir seher içinde düştüm sevdana
bırakma kapında al beni beni
sitem edip yıkma gönül bendimi
zıbın et sevdanı sar beni beni yar
ikrar sız olana ikrarımı vermem
sevgisiz kapıdan içeri girmem
gidersem bir daha geriye dönmem
hazır gelmişken sev beni beni yar
düşmüşüm aşkına oldum ne çare
çıkamam içinden kaldım biçare
sitem edip bakma benim yüzüme
al da koy kapında kul beni beni yar.
bülent ortaçgil'in, kimseye anlatmadım adlı güzeller güzeli şarkısının başlangıç sözü.
--spoiler--
sev beni
sar beni
bir tek kötü sözün sarsar beni
--spoiler--
--spoiler--
sev beni
sar beni
bir tek kötü sözün sarsar beni
--spoiler--
şımarıklık damarı tutunca gönüle en yakın kişiye söylenir.
bir kaç ay sonra üç harften oluşan başka bir istekte bulunması muhtemel kız ricasi.*
sevmek isteyen sever . sev beni demek saçmalık.
1979 yapımı bülent kayabaş ın başrol oynadığı türk filmi.
uçak düştükten sonra yaralıya taciz eden bir film görmemiştim daha önce.
uçak düştükten sonra yaralıya taciz eden bir film görmemiştim daha önce.
çokça sevilip başka kişilere kaymamak için söylenen cümle.
sev beni ama herkesten biraz daha az.
çok sevme beni hep sev...
enbe orkestrasının son albümü kalbim'de ajda pekkan'ın eren sandal ile yorumladığı parça. hit olma olasılığı yüksek.
biz utanır diyemem ne olur geri dön diye diye ergenliği atlattık. şimdiki şarkılar da pek bir arsızlaştı. yine de geri dönmesi beklenen eski sevgili için kullanışlı olabilir.
sözleri ise şöyle efendim:
biliyorum erken ayrılık benim fikrimdi
cevapsız sorular senin içindi
yırttığım resim bizimdi belki
özledim şimdi pişmanım hani
taş altında uyurum laf altında kalamam
resmi görmeden yap boza dokunmam
ruhumu adasam anlarım da
tek gecelik aşktı sonuçta
sev beni yine öp beni yine
tap bana yine delicesine
yalnızlığımla aram bozuk
sev beni yine öp beni yine
tap bana yine delicesine
yalnızlığınla aran bozuksa
biz utanır diyemem ne olur geri dön diye diye ergenliği atlattık. şimdiki şarkılar da pek bir arsızlaştı. yine de geri dönmesi beklenen eski sevgili için kullanışlı olabilir.
sözleri ise şöyle efendim:
biliyorum erken ayrılık benim fikrimdi
cevapsız sorular senin içindi
yırttığım resim bizimdi belki
özledim şimdi pişmanım hani
taş altında uyurum laf altında kalamam
resmi görmeden yap boza dokunmam
ruhumu adasam anlarım da
tek gecelik aşktı sonuçta
sev beni yine öp beni yine
tap bana yine delicesine
yalnızlığımla aram bozuk
sev beni yine öp beni yine
tap bana yine delicesine
yalnızlığınla aran bozuksa
mor ve ötesi'nin son hitidir.
mor ve ötesi'nin son şahane parçasıdır.
cornetto reklamlarında kullanılmış "aş kendini gel aşka" öbeğiyle kuşkulandıran sonra gerçekten cornetto kampanyasından çıkan şarkı.
ama olsun, şimdiye kadar var olmuş en romantik en eğlenceli ve en sevimli mor ve ötesi şarkılarındandır.
yayınlandığı Nisan ayına yakışan bir şarkıydı, ilkbahar şarkısıydı tam; çok severiz.
ama olsun, şimdiye kadar var olmuş en romantik en eğlenceli ve en sevimli mor ve ötesi şarkılarındandır.
yayınlandığı Nisan ayına yakışan bir şarkıydı, ilkbahar şarkısıydı tam; çok severiz.
(bkz: sev beni seveyim seni)
şirin cümle. bir kız bunu ağzı büzülerek söylüyorsa yenilir o . *
aslan burcu kadını'nın bolca kullandığı kelimedir. sonrada sessiz sedasız kayarlar elinizden.
-beni hep sev olur mu ? hiç bırakma. sadece sev beni.
+ben sana ölürüm, yakarım bu kalbi.
-herşeyimsin, tüm birikimim sensin.
+vazgeçilmezimsin.
ee nerdesin şimdi ?
nereye gittin ?
-beni hep sev olur mu ? hiç bırakma. sadece sev beni.
+ben sana ölürüm, yakarım bu kalbi.
-herşeyimsin, tüm birikimim sensin.
+vazgeçilmezimsin.
ee nerdesin şimdi ?
nereye gittin ?
dinledikçe mutluluk dalgaları yayan mor ve ötesi şarkısı. tam bahar şarkısı.
mor ve ötesi'nin en güzel şarkılarından biridir.
başım dönüyor
kayboluyorum sende
farkına varmadan
adın yazılmış kalbime
güzel bir hayat düşler gibi
istersen eger bizi baglayan iplikler
seni getirir bana, aş kendini gel aşka
sev sonra tekrar sev beni..
başım dönüyor
kayboluyorum sende
farkına varmadan
adın yazılmış kalbime
güzel bir hayat düşler gibi
istersen eger bizi baglayan iplikler
seni getirir bana, aş kendini gel aşka
sev sonra tekrar sev beni..
fragmana göre türk erkekleri ve Ukraynalı kadınları anlatan film bugün vizyona girdi.merak etmeme rağmen gidemiyeceğim heralde her şehirde vizyonda benim gidebileceğim 2 şehir olan mersin ve izmir'de 2 hafta sonra girecekmiş ne saçma şey arkadaş !
(bkz: abi beni sev)
imkansız bir aşkın filmi.Ushan Çakir mqlq vurmak için ukraynaya gider. orda sasha adlı bir kadına aşık olur. fena değil izlenebilir. yalnız Sasha rolünü oynayan hatun harbi dehşet.
görsel
http://www.imdb.com/title/tt3159984/?ref_=fn_al_tt_1
görsel
http://www.imdb.com/title/tt3159984/?ref_=fn_al_tt_1
ukrayna, türkiye ortak yapımı film.
http://berrakyazilar.blog...larak-16-uluslararas.html
http://berrakyazilar.blog...larak-16-uluslararas.html
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar