bugün
- velvet27
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır4
- dincilerin ingiltere sevdası5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek4
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- maklube3
- sözlüğün en şey yazarı2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- sedat pekmez14
- midas2
- birader yazar olmak13
- yazarların ilk kedileri2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- merhabalar biraderler2
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- galatasaray lobisi9
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
diğer bütün mazlum çimen şarkıları gibi dinlenesi bir eser.
sözleri;
bir seher içinde düştüm sevdana
bırakma kapında al beni beni
sitem edip yıkma gönül bendimi
zıbın et sevdanı sar beni beni yar
ikrar sız olana ikrarımı vermem
sevgisiz kapıdan içeri girmem
gidersem bir daha geriye dönmem
hazır gelmişken sev beni beni yar
düşmüşüm aşkına oldum ne çare
çıkamam içinden kaldım biçare
sitem edip bakma benim yüzüme
al da koy kapında kul beni beni yar.
sözleri;
bir seher içinde düştüm sevdana
bırakma kapında al beni beni
sitem edip yıkma gönül bendimi
zıbın et sevdanı sar beni beni yar
ikrar sız olana ikrarımı vermem
sevgisiz kapıdan içeri girmem
gidersem bir daha geriye dönmem
hazır gelmişken sev beni beni yar
düşmüşüm aşkına oldum ne çare
çıkamam içinden kaldım biçare
sitem edip bakma benim yüzüme
al da koy kapında kul beni beni yar.
bülent ortaçgil'in, kimseye anlatmadım adlı güzeller güzeli şarkısının başlangıç sözü.
--spoiler--
sev beni
sar beni
bir tek kötü sözün sarsar beni
--spoiler--
--spoiler--
sev beni
sar beni
bir tek kötü sözün sarsar beni
--spoiler--
şımarıklık damarı tutunca gönüle en yakın kişiye söylenir.
bir kaç ay sonra üç harften oluşan başka bir istekte bulunması muhtemel kız ricasi.*
sevmek isteyen sever . sev beni demek saçmalık.
1979 yapımı bülent kayabaş ın başrol oynadığı türk filmi.
uçak düştükten sonra yaralıya taciz eden bir film görmemiştim daha önce.
uçak düştükten sonra yaralıya taciz eden bir film görmemiştim daha önce.
çokça sevilip başka kişilere kaymamak için söylenen cümle.
sev beni ama herkesten biraz daha az.
çok sevme beni hep sev...
enbe orkestrasının son albümü kalbim'de ajda pekkan'ın eren sandal ile yorumladığı parça. hit olma olasılığı yüksek.
biz utanır diyemem ne olur geri dön diye diye ergenliği atlattık. şimdiki şarkılar da pek bir arsızlaştı. yine de geri dönmesi beklenen eski sevgili için kullanışlı olabilir.
sözleri ise şöyle efendim:
biliyorum erken ayrılık benim fikrimdi
cevapsız sorular senin içindi
yırttığım resim bizimdi belki
özledim şimdi pişmanım hani
taş altında uyurum laf altında kalamam
resmi görmeden yap boza dokunmam
ruhumu adasam anlarım da
tek gecelik aşktı sonuçta
sev beni yine öp beni yine
tap bana yine delicesine
yalnızlığımla aram bozuk
sev beni yine öp beni yine
tap bana yine delicesine
yalnızlığınla aran bozuksa
biz utanır diyemem ne olur geri dön diye diye ergenliği atlattık. şimdiki şarkılar da pek bir arsızlaştı. yine de geri dönmesi beklenen eski sevgili için kullanışlı olabilir.
sözleri ise şöyle efendim:
biliyorum erken ayrılık benim fikrimdi
cevapsız sorular senin içindi
yırttığım resim bizimdi belki
özledim şimdi pişmanım hani
taş altında uyurum laf altında kalamam
resmi görmeden yap boza dokunmam
ruhumu adasam anlarım da
tek gecelik aşktı sonuçta
sev beni yine öp beni yine
tap bana yine delicesine
yalnızlığımla aram bozuk
sev beni yine öp beni yine
tap bana yine delicesine
yalnızlığınla aran bozuksa
mor ve ötesi'nin son hitidir.
mor ve ötesi'nin son şahane parçasıdır.
cornetto reklamlarında kullanılmış "aş kendini gel aşka" öbeğiyle kuşkulandıran sonra gerçekten cornetto kampanyasından çıkan şarkı.
ama olsun, şimdiye kadar var olmuş en romantik en eğlenceli ve en sevimli mor ve ötesi şarkılarındandır.
yayınlandığı Nisan ayına yakışan bir şarkıydı, ilkbahar şarkısıydı tam; çok severiz.
ama olsun, şimdiye kadar var olmuş en romantik en eğlenceli ve en sevimli mor ve ötesi şarkılarındandır.
yayınlandığı Nisan ayına yakışan bir şarkıydı, ilkbahar şarkısıydı tam; çok severiz.
(bkz: sev beni seveyim seni)
şirin cümle. bir kız bunu ağzı büzülerek söylüyorsa yenilir o . *
aslan burcu kadını'nın bolca kullandığı kelimedir. sonrada sessiz sedasız kayarlar elinizden.
-beni hep sev olur mu ? hiç bırakma. sadece sev beni.
+ben sana ölürüm, yakarım bu kalbi.
-herşeyimsin, tüm birikimim sensin.
+vazgeçilmezimsin.
ee nerdesin şimdi ?
nereye gittin ?
-beni hep sev olur mu ? hiç bırakma. sadece sev beni.
+ben sana ölürüm, yakarım bu kalbi.
-herşeyimsin, tüm birikimim sensin.
+vazgeçilmezimsin.
ee nerdesin şimdi ?
nereye gittin ?
dinledikçe mutluluk dalgaları yayan mor ve ötesi şarkısı. tam bahar şarkısı.
mor ve ötesi'nin en güzel şarkılarından biridir.
başım dönüyor
kayboluyorum sende
farkına varmadan
adın yazılmış kalbime
güzel bir hayat düşler gibi
istersen eger bizi baglayan iplikler
seni getirir bana, aş kendini gel aşka
sev sonra tekrar sev beni..
başım dönüyor
kayboluyorum sende
farkına varmadan
adın yazılmış kalbime
güzel bir hayat düşler gibi
istersen eger bizi baglayan iplikler
seni getirir bana, aş kendini gel aşka
sev sonra tekrar sev beni..
fragmana göre türk erkekleri ve Ukraynalı kadınları anlatan film bugün vizyona girdi.merak etmeme rağmen gidemiyeceğim heralde her şehirde vizyonda benim gidebileceğim 2 şehir olan mersin ve izmir'de 2 hafta sonra girecekmiş ne saçma şey arkadaş !
(bkz: abi beni sev)
imkansız bir aşkın filmi.Ushan Çakir mqlq vurmak için ukraynaya gider. orda sasha adlı bir kadına aşık olur. fena değil izlenebilir. yalnız Sasha rolünü oynayan hatun harbi dehşet.
görsel
http://www.imdb.com/title/tt3159984/?ref_=fn_al_tt_1
görsel
http://www.imdb.com/title/tt3159984/?ref_=fn_al_tt_1
ukrayna, türkiye ortak yapımı film.
http://berrakyazilar.blog...larak-16-uluslararas.html
http://berrakyazilar.blog...larak-16-uluslararas.html
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar