bugün
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- sedat pekmez21
- velvet27
- kürtçülerin algıları3
- true nun çaylak olması4
- aile evinde yaşamak12
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- beşar esad3
- kemalist dünya19
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- çomar putu4
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- yazarların iyi olduğu konular4
- kadir inanır3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- kürtçülük2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- beynin güzelce yıkanması3
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalist tokatlamak2
- birader yazar olmak13
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- yazarların ilk kedileri3
yeryüzündeki cennettir efenim.
sırf burayı görmeden ölmemek için ufaktan para biriktiriyorum.şimdilik hayaliyle yaşıyoruz ama olsun, hayali bile güzel.
sırf burayı görmeden ölmemek için ufaktan para biriktiriyorum.şimdilik hayaliyle yaşıyoruz ama olsun, hayali bile güzel.
gidip görülesi yerlerdendir.
harika bir yapıya sahip gidilip görülmesi gereken yunan adası. evet.
Bu aralar ev fiyatları epey düşük olan caanım komşu adasıdır.
burayı görmeden ölmek istemiyorum.
Gidilip görülen yunan adası(hatta hala görüyorum).
Büyüleyici gün batımı manzarası hepinizin malumu zaten, biz de eşimle ilk gördüğümüzde "balayımızı burada yapmalıyız" dedik ve geldik. Ama güneş batıyor diye alkışlamak, ıslık çalmak falan nedir amk? Türk yapsa hadi eyvallah dersin adam işin ibneliğinde ama bunu yapan italyan iskandinav falan yahu! Gün batımını alkışlayan arkaşlar mevcut, o yüzden fazla romantiklik kalmadı, güldük gitti bütün romantizm...
Neyse, deniz manzarası da malumunuz... Alabildiğine masmavi ege denizi... Muhteşem! Ama denize giremiyorsun canım kardeşim. Bütün gün o masmavi denize bakıyorsun, hava 35 derece, ama sen o denize giremiyorsun! Black, red, white denen 3 tane beach var adada, en güzeli black beach ama oranın da suyunda bi boklar var sülfür müdür nedir kokuyor amk! Diğer beachler de aşırı kalabalık... Gittiğimize pişman olup döndük otele götüm götüm... O da yalan oldu yani.
Neyse eşim dedi ki akşam yemeği yiyelim bi yerde şarapları meşhur falan... Ben dedim şarap sevmiyorum ama sen şarap iç ben de uzoyu denerim. Gittik oia bölgesindeki skala adındaki bi restauranta... Sipariş verdik bi tane yaşlı amcaya, ben uzo istedim, where are you from dedi. Turkey dedim, okay dedi gitti. Bekle bekle siparişler yok. Çağırdım başka bi garsonu anlattım durumu, hemen getirdi siparişleri, tam yemeğe başlicaz yine geldi amın oğlu. Neden uzo içiyosun dedi. Denemek için dedim. Rakı da var istersen dedi. Hayır dedim ben uzo içmek istiyorum. Uzo bize ait rakı size ait dedi. Böyle deyince benim nevrim döndü. Sen mi karar veriyosun benim ne içeceğime deyip ayağa kalktım. Garson da yaşlı boyu kısa. Eşime dedim kalk gidiyoruz. Hesabı ödemeye kasaya gittim. Bu rezilliğin üstüne bir de hesap aldılar. Sonra facebook sayfalarına yazdım mevzuyu, tekrar davet edip bunu telafi edeceklerini söylediler ama başka gitmem o boktan yere...
Kısacası santorini evet muhteşem bir yer, evet doğal güzellikleri harika, evet manzarası vs. Olağanüstü ama yerli halkı mutsuz. Özellikle oia bölgesinde insanların yüzlerinde en ufak bir tebessüm göremezsiniz. Ben göremedim. Bakkaşa giriyosun, adamın yüzünden düşen bin parça, abi neden hüzünlüsün demek geliyor içinden... Bak asabi agrasif demiyorum mutsuzlar amına koduklarım... Günübirlik turlarla gelinebilir. Birkaç fotoğraf çekip sonra mykonos'a dönebilirsin. Başka abartılacak bi numarası yok.
Büyüleyici gün batımı manzarası hepinizin malumu zaten, biz de eşimle ilk gördüğümüzde "balayımızı burada yapmalıyız" dedik ve geldik. Ama güneş batıyor diye alkışlamak, ıslık çalmak falan nedir amk? Türk yapsa hadi eyvallah dersin adam işin ibneliğinde ama bunu yapan italyan iskandinav falan yahu! Gün batımını alkışlayan arkaşlar mevcut, o yüzden fazla romantiklik kalmadı, güldük gitti bütün romantizm...
Neyse, deniz manzarası da malumunuz... Alabildiğine masmavi ege denizi... Muhteşem! Ama denize giremiyorsun canım kardeşim. Bütün gün o masmavi denize bakıyorsun, hava 35 derece, ama sen o denize giremiyorsun! Black, red, white denen 3 tane beach var adada, en güzeli black beach ama oranın da suyunda bi boklar var sülfür müdür nedir kokuyor amk! Diğer beachler de aşırı kalabalık... Gittiğimize pişman olup döndük otele götüm götüm... O da yalan oldu yani.
Neyse eşim dedi ki akşam yemeği yiyelim bi yerde şarapları meşhur falan... Ben dedim şarap sevmiyorum ama sen şarap iç ben de uzoyu denerim. Gittik oia bölgesindeki skala adındaki bi restauranta... Sipariş verdik bi tane yaşlı amcaya, ben uzo istedim, where are you from dedi. Turkey dedim, okay dedi gitti. Bekle bekle siparişler yok. Çağırdım başka bi garsonu anlattım durumu, hemen getirdi siparişleri, tam yemeğe başlicaz yine geldi amın oğlu. Neden uzo içiyosun dedi. Denemek için dedim. Rakı da var istersen dedi. Hayır dedim ben uzo içmek istiyorum. Uzo bize ait rakı size ait dedi. Böyle deyince benim nevrim döndü. Sen mi karar veriyosun benim ne içeceğime deyip ayağa kalktım. Garson da yaşlı boyu kısa. Eşime dedim kalk gidiyoruz. Hesabı ödemeye kasaya gittim. Bu rezilliğin üstüne bir de hesap aldılar. Sonra facebook sayfalarına yazdım mevzuyu, tekrar davet edip bunu telafi edeceklerini söylediler ama başka gitmem o boktan yere...
Kısacası santorini evet muhteşem bir yer, evet doğal güzellikleri harika, evet manzarası vs. Olağanüstü ama yerli halkı mutsuz. Özellikle oia bölgesinde insanların yüzlerinde en ufak bir tebessüm göremezsiniz. Ben göremedim. Bakkaşa giriyosun, adamın yüzünden düşen bin parça, abi neden hüzünlüsün demek geliyor içinden... Bak asabi agrasif demiyorum mutsuzlar amına koduklarım... Günübirlik turlarla gelinebilir. Birkaç fotoğraf çekip sonra mykonos'a dönebilirsin. Başka abartılacak bi numarası yok.
tarihe minos veya thera patlaması adlarıyla geçmiş olan yanardağ patlamasına ev sahipliği yapmış olan yunan adası.
özellikle akşamları manzarasının harika olduğunu söyleyebiliriz:
görsel
gitmeyi ve görmeyi en çok istediğim yerlerden biri olmakla beraber, bence çok ürkütücü bir yanı var. yukarıda da bahsettiğim gibi, tarihte bu bölgede çok büyük bir volkanik aktivite olduğu biliniyor. adanın tamamının, bu patlamadan geriye kalan bir kaldera olması ihtimali üzerinde duruluyor hatta.
bir kaldera genellikle şöyle görünür:
görsel
gördüğünüz gibi, çevreyi saran bir kara parçası, ortada çöktüğü için suyla dolmuş bir bölge ve bunun da ortasında ya patlamadan geriye kalan ya da zamanla volkanik aktivite sonucunda yeniden yükselen ada benzeri ufak bir bölge...
santorini'nin de tamamı buna benzer bir görüntü veriyor:
https://seyler.ekstat.com...hr-636759800426570169.jpg
ortada gördüğünüz bölgenin, volkanik aktivite nedeniyle bir zamanlar tamamen çöktüğü ve zaman içerisinde tekrar yükseldiği söyleniyor. zaten ege denizi, altında birçok volkan olduğu bilinen bir bölge. bu nedenle adanın bir gün tekrar benzer bir patlama geçirmemesi için bir neden yok.
tabi bu çok uzak bir gelecekte de olabilir, ama insan yine de düşünüyor. tatile gitmişsiniz, şezlonga uzanmış, masmavi deniz ve gökten başka bir şey olmayan bir mavi huzura doğru bakıyorsunuz. mesela şöyle bir yerdesiniz:
https://santorinidave.com...hotel-grace-pool-view.jpg
birden yer sallanmaya başlıyor ve manzaranın orta yerinden lavlar fışkırıyor...
almayayım, alana da engel olmayayım diyorum bu hayalin sonunda.
özellikle akşamları manzarasının harika olduğunu söyleyebiliriz:
görsel
gitmeyi ve görmeyi en çok istediğim yerlerden biri olmakla beraber, bence çok ürkütücü bir yanı var. yukarıda da bahsettiğim gibi, tarihte bu bölgede çok büyük bir volkanik aktivite olduğu biliniyor. adanın tamamının, bu patlamadan geriye kalan bir kaldera olması ihtimali üzerinde duruluyor hatta.
bir kaldera genellikle şöyle görünür:
görsel
gördüğünüz gibi, çevreyi saran bir kara parçası, ortada çöktüğü için suyla dolmuş bir bölge ve bunun da ortasında ya patlamadan geriye kalan ya da zamanla volkanik aktivite sonucunda yeniden yükselen ada benzeri ufak bir bölge...
santorini'nin de tamamı buna benzer bir görüntü veriyor:
https://seyler.ekstat.com...hr-636759800426570169.jpg
ortada gördüğünüz bölgenin, volkanik aktivite nedeniyle bir zamanlar tamamen çöktüğü ve zaman içerisinde tekrar yükseldiği söyleniyor. zaten ege denizi, altında birçok volkan olduğu bilinen bir bölge. bu nedenle adanın bir gün tekrar benzer bir patlama geçirmemesi için bir neden yok.
tabi bu çok uzak bir gelecekte de olabilir, ama insan yine de düşünüyor. tatile gitmişsiniz, şezlonga uzanmış, masmavi deniz ve gökten başka bir şey olmayan bir mavi huzura doğru bakıyorsunuz. mesela şöyle bir yerdesiniz:
https://santorinidave.com...hotel-grace-pool-view.jpg
birden yer sallanmaya başlıyor ve manzaranın orta yerinden lavlar fışkırıyor...
almayayım, alana da engel olmayayım diyorum bu hayalin sonunda.
yunan bayrağı gibi mavi beyaz renklere sahip muhteşem bir dünya.
ada, mavi kubbeli kiliseleri ile meşhurdur. mavinin her tonuna doyabileceğiniz muhteşem manzaralara sahiptir. günbatımı manzarası büyüleyicidir. küp saksılar içinde yetiştirilen rengârenk çiçekleri, adayı daha da güzelleştiren sevimli eşek, köpek ve kedileri, akdeniz ülkesi adalarının olmazsa olmazı pembe begonvilleri, palmiyeleri ve beyaz evleri ile santorini, eşine zor rastlanan bir yerdir.
ada, mavi kubbeli kiliseleri ile meşhurdur. mavinin her tonuna doyabileceğiniz muhteşem manzaralara sahiptir. günbatımı manzarası büyüleyicidir. küp saksılar içinde yetiştirilen rengârenk çiçekleri, adayı daha da güzelleştiren sevimli eşek, köpek ve kedileri, akdeniz ülkesi adalarının olmazsa olmazı pembe begonvilleri, palmiyeleri ve beyaz evleri ile santorini, eşine zor rastlanan bir yerdir.
yunanca konusunda bilgisi olmayanların genellikle /santo'ri:ni/ diye telaffuz ettiği, ancak orijinal telaffuzu /sa(n)do'rini/ (parantez içindeki "n" okunmayabiliyor) şeklinde olan ve resmî adı thira olan yunan adası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar