bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek3
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- velvet26
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- kürtçülük4
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ismet gürbüz2
- ciguli kral2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- 2026 dünya kupası25
- ingiliz aksanı6
- borsa istanbul2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beşar esad3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- çomar putu4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- merhabalar biraderler4
Gidilip görülen yunan adası(hatta hala görüyorum).
Büyüleyici gün batımı manzarası hepinizin malumu zaten, biz de eşimle ilk gördüğümüzde "balayımızı burada yapmalıyız" dedik ve geldik. Ama güneş batıyor diye alkışlamak, ıslık çalmak falan nedir amk? Türk yapsa hadi eyvallah dersin adam işin ibneliğinde ama bunu yapan italyan iskandinav falan yahu! Gün batımını alkışlayan arkaşlar mevcut, o yüzden fazla romantiklik kalmadı, güldük gitti bütün romantizm...
Neyse, deniz manzarası da malumunuz... Alabildiğine masmavi ege denizi... Muhteşem! Ama denize giremiyorsun canım kardeşim. Bütün gün o masmavi denize bakıyorsun, hava 35 derece, ama sen o denize giremiyorsun! Black, red, white denen 3 tane beach var adada, en güzeli black beach ama oranın da suyunda bi boklar var sülfür müdür nedir kokuyor amk! Diğer beachler de aşırı kalabalık... Gittiğimize pişman olup döndük otele götüm götüm... O da yalan oldu yani.
Neyse eşim dedi ki akşam yemeği yiyelim bi yerde şarapları meşhur falan... Ben dedim şarap sevmiyorum ama sen şarap iç ben de uzoyu denerim. Gittik oia bölgesindeki skala adındaki bi restauranta... Sipariş verdik bi tane yaşlı amcaya, ben uzo istedim, where are you from dedi. Turkey dedim, okay dedi gitti. Bekle bekle siparişler yok. Çağırdım başka bi garsonu anlattım durumu, hemen getirdi siparişleri, tam yemeğe başlicaz yine geldi amın oğlu. Neden uzo içiyosun dedi. Denemek için dedim. Rakı da var istersen dedi. Hayır dedim ben uzo içmek istiyorum. Uzo bize ait rakı size ait dedi. Böyle deyince benim nevrim döndü. Sen mi karar veriyosun benim ne içeceğime deyip ayağa kalktım. Garson da yaşlı boyu kısa. Eşime dedim kalk gidiyoruz. Hesabı ödemeye kasaya gittim. Bu rezilliğin üstüne bir de hesap aldılar. Sonra facebook sayfalarına yazdım mevzuyu, tekrar davet edip bunu telafi edeceklerini söylediler ama başka gitmem o boktan yere...
Kısacası santorini evet muhteşem bir yer, evet doğal güzellikleri harika, evet manzarası vs. Olağanüstü ama yerli halkı mutsuz. Özellikle oia bölgesinde insanların yüzlerinde en ufak bir tebessüm göremezsiniz. Ben göremedim. Bakkaşa giriyosun, adamın yüzünden düşen bin parça, abi neden hüzünlüsün demek geliyor içinden... Bak asabi agrasif demiyorum mutsuzlar amına koduklarım... Günübirlik turlarla gelinebilir. Birkaç fotoğraf çekip sonra mykonos'a dönebilirsin. Başka abartılacak bi numarası yok.
Büyüleyici gün batımı manzarası hepinizin malumu zaten, biz de eşimle ilk gördüğümüzde "balayımızı burada yapmalıyız" dedik ve geldik. Ama güneş batıyor diye alkışlamak, ıslık çalmak falan nedir amk? Türk yapsa hadi eyvallah dersin adam işin ibneliğinde ama bunu yapan italyan iskandinav falan yahu! Gün batımını alkışlayan arkaşlar mevcut, o yüzden fazla romantiklik kalmadı, güldük gitti bütün romantizm...
Neyse, deniz manzarası da malumunuz... Alabildiğine masmavi ege denizi... Muhteşem! Ama denize giremiyorsun canım kardeşim. Bütün gün o masmavi denize bakıyorsun, hava 35 derece, ama sen o denize giremiyorsun! Black, red, white denen 3 tane beach var adada, en güzeli black beach ama oranın da suyunda bi boklar var sülfür müdür nedir kokuyor amk! Diğer beachler de aşırı kalabalık... Gittiğimize pişman olup döndük otele götüm götüm... O da yalan oldu yani.
Neyse eşim dedi ki akşam yemeği yiyelim bi yerde şarapları meşhur falan... Ben dedim şarap sevmiyorum ama sen şarap iç ben de uzoyu denerim. Gittik oia bölgesindeki skala adındaki bi restauranta... Sipariş verdik bi tane yaşlı amcaya, ben uzo istedim, where are you from dedi. Turkey dedim, okay dedi gitti. Bekle bekle siparişler yok. Çağırdım başka bi garsonu anlattım durumu, hemen getirdi siparişleri, tam yemeğe başlicaz yine geldi amın oğlu. Neden uzo içiyosun dedi. Denemek için dedim. Rakı da var istersen dedi. Hayır dedim ben uzo içmek istiyorum. Uzo bize ait rakı size ait dedi. Böyle deyince benim nevrim döndü. Sen mi karar veriyosun benim ne içeceğime deyip ayağa kalktım. Garson da yaşlı boyu kısa. Eşime dedim kalk gidiyoruz. Hesabı ödemeye kasaya gittim. Bu rezilliğin üstüne bir de hesap aldılar. Sonra facebook sayfalarına yazdım mevzuyu, tekrar davet edip bunu telafi edeceklerini söylediler ama başka gitmem o boktan yere...
Kısacası santorini evet muhteşem bir yer, evet doğal güzellikleri harika, evet manzarası vs. Olağanüstü ama yerli halkı mutsuz. Özellikle oia bölgesinde insanların yüzlerinde en ufak bir tebessüm göremezsiniz. Ben göremedim. Bakkaşa giriyosun, adamın yüzünden düşen bin parça, abi neden hüzünlüsün demek geliyor içinden... Bak asabi agrasif demiyorum mutsuzlar amına koduklarım... Günübirlik turlarla gelinebilir. Birkaç fotoğraf çekip sonra mykonos'a dönebilirsin. Başka abartılacak bi numarası yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar