bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir8
- true'nun çaylak olması16
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
s400 alırsanız f35 vermeyiz demiş abd.
bakalım tecih hangisinden yana kullanılacak.
bakalım tecih hangisinden yana kullanılacak.
Eğer alırsak abd nin bize ambargo uygulayacağını bildirdiği hava
Savunma sistemidir. Şahsi fikrimse ne olursa olsun almalıyız abd bizim hayrımıza olan birşeyi istemez.
Savunma sistemidir. Şahsi fikrimse ne olursa olsun almalıyız abd bizim hayrımıza olan birşeyi istemez.
amerikanın, raptorları emekli etmeyi düşünüp insansız savaş jetlerine geçmeyi planladığı şu zamanda f-35 almak büyük vizyonsuzluktur. s-400 den vazgeçilmez.
alınması tamamen büyük bir hata olan hava savunma sistemleri.
rusya dan aldığımız ve bu yıl gelecek olan dünya da sayılı en iyi hava savunma sistemlerin den olan silah.
ne kadar çok amerikan köpeği varmış ortalıkta. ortak olmayan israile 2 yıl önce f35 ler teslim edildi. adamlar ara sıra can sıkıntısına şamı vurup geri geliyorlar ama 9 ortaktan biri türkiyeye f35 ler daha gelecek! güldürmeyin lan adamı. adamlar verecek olsa 5 yıl önce vermişti. şu sıralar göstermelik türk pilotlarına f-35 eğitimi veriyorlar oda yersen.
amerika şuan türkiyenin doğal düşmanı. adamlar hem fetoyu hem pkkyı destekliyor bide sana f-35 mi verecek aq? siz bu zekayla nasıl hala hayattasınız asıl bunu tartışmak lazım.
ülkemizde hala atom bombasına, balistik füzelere karşı bir sistem yokken f-35 i alıp neremize sokacaz? götü boklu pkklılara bile f-16 kaldırmak ülkeye yükken sen eşşek siken adama f-35 mi kaldırcan?
s-400 zorunlu bir ihtiyaç. bu ülkenin önce savunma sanayisine ihtiyacı var s-400 adeta bir mücevher. hükümetin arkasındayız. sigara yasağından sonra aldıkları en iyi karar.
amerika şuan türkiyenin doğal düşmanı. adamlar hem fetoyu hem pkkyı destekliyor bide sana f-35 mi verecek aq? siz bu zekayla nasıl hala hayattasınız asıl bunu tartışmak lazım.
ülkemizde hala atom bombasına, balistik füzelere karşı bir sistem yokken f-35 i alıp neremize sokacaz? götü boklu pkklılara bile f-16 kaldırmak ülkeye yükken sen eşşek siken adama f-35 mi kaldırcan?
s-400 zorunlu bir ihtiyaç. bu ülkenin önce savunma sanayisine ihtiyacı var s-400 adeta bir mücevher. hükümetin arkasındayız. sigara yasağından sonra aldıkları en iyi karar.
bu pilav daha çok su götürür, çünkü içinde patriot ve f35 pirinci var.
seçimlerden sonra unutturulacak olan bir konu.
Patriotların yanında züğürt tesellisi. Tarihi hata. Bu ara da bizim s 400 alacağımızı duyan yunanistan başbakanı s 500 almak için rusya'ya baş vurmuş. Putin, isa incil çarpsın ki üretir üretmez ilk size vercez diye kapora almış.
türkiye'ye gelmeyecek. videolarına bakıp osbir çekersiniz ancak.
Bağzı arkadaşların aksine almayacağımıza inandığım hava savunma sistemi nato üyesiyiz natodan çıkmadan alamayız. Ha çıkalım derseniz hayhay çıkalım.
S400 kime karşı yada kim bize karşı acaba dedirttir, gereklilik sanırım.
Mersonun ust segment s serisinin bir modelidir.
görsel
görsel
Buna füze demek algı operasyonudur. Eğer nato üyesi olarak bunun kurulumuna izin verirsek nato üyesi olarak kalma imkanı biter.
Nato olmadan rusya mı koruyacak bizi. Diyelim çıktık ve amerika 3 gün sonra iran'a saldırdı. O arada askerleri türk iran sınırından girerken bizim sınırlarımızdan içeri müdahale oldu. Ne olacak, amerikaya savaş mı açacağız.
Nato olmadan rusya mı koruyacak bizi. Diyelim çıktık ve amerika 3 gün sonra iran'a saldırdı. O arada askerleri türk iran sınırından girerken bizim sınırlarımızdan içeri müdahale oldu. Ne olacak, amerikaya savaş mı açacağız.
Uçaklar gelince alınsaydı bu tatavalar çıkmazdı.
alımın da zamanlama hatası yapılmıştır. Yoksa kesinlikle ülkemizde kurulmalı sistem.
nato nun zaten işlevselliğinin kalmadığı, herhangi bir üyesini koruma garantisi vermediği bir durumda hele hele yunanistan da s300 varken, etrafımızdaki tüm ülkelerde benzeri hava savunma silahları varken şu ana kadar alınmaması bile hata olan sistem.
"nato dan atarlar" bok atarlar, nato da bizden başka bir abd var gerisi fos.
"abd/nato bizi korumaz atarlarsa" şu ana kadar çok korudular çünkü?
"ama f35 vermeyecekler" zaten vermeyeceklerdi. onların kongresi "bak ben vermek istiyordumda kongre reddetti:(" demek için var zaten. hadi verdiler diyelim f35 i ne pkk ya karşı ne de olası bir savaşta herhangi bir batı ülkesine karşı kullanamazsın. uzaktan tek düğme ile etkisiz hale getirilebilen bir cihaz. lakin s400 ün karşısında de etkin değil. kullanışlılığı tartışmalı.
abd-nato uzun süredir türkiye nin karşısında, zaten nato diye bir bok da aslında yok. abd var sadece onun istekleri doğrultusunda hareket eden bir kurum.
eh abd nin isteği de malum büyük israil, ypg ye pkk ya ilk işleri bir devlet kurdurmak buna karşı da en büyük engel türkiye, türkiye ye böyle bir silah yani f35 i vermelerinin zaten imkanı yoktu.
"kullanacak göt ister" o göt var canısı. yabancı bir ülke sınırına girip saldırdığı zaman oturup izleyeceğimizi sanıyor herhalde bazıları. yunanistan istanbul a girse s400 varken kullanılır. bu kadar basit.
"nato dan atarlar" bok atarlar, nato da bizden başka bir abd var gerisi fos.
"abd/nato bizi korumaz atarlarsa" şu ana kadar çok korudular çünkü?
"ama f35 vermeyecekler" zaten vermeyeceklerdi. onların kongresi "bak ben vermek istiyordumda kongre reddetti:(" demek için var zaten. hadi verdiler diyelim f35 i ne pkk ya karşı ne de olası bir savaşta herhangi bir batı ülkesine karşı kullanamazsın. uzaktan tek düğme ile etkisiz hale getirilebilen bir cihaz. lakin s400 ün karşısında de etkin değil. kullanışlılığı tartışmalı.
abd-nato uzun süredir türkiye nin karşısında, zaten nato diye bir bok da aslında yok. abd var sadece onun istekleri doğrultusunda hareket eden bir kurum.
eh abd nin isteği de malum büyük israil, ypg ye pkk ya ilk işleri bir devlet kurdurmak buna karşı da en büyük engel türkiye, türkiye ye böyle bir silah yani f35 i vermelerinin zaten imkanı yoktu.
"kullanacak göt ister" o göt var canısı. yabancı bir ülke sınırına girip saldırdığı zaman oturup izleyeceğimizi sanıyor herhalde bazıları. yunanistan istanbul a girse s400 varken kullanılır. bu kadar basit.
--spoiler--
Reuters haber ajansı, Rus haber ajanslarına dayandırdığı haberde, Moskova'nın Türkiye'ye S-400 sistemlerini temmuz ayında teslim etmeye başlayacağını aktardı.
https://www.sozcu.com.tr/...-tarih-verdi-4548613/amp/
--spoiler--
Reuters haber ajansı, Rus haber ajanslarına dayandırdığı haberde, Moskova'nın Türkiye'ye S-400 sistemlerini temmuz ayında teslim etmeye başlayacağını aktardı.
https://www.sozcu.com.tr/...-tarih-verdi-4548613/amp/
--spoiler--
götümüzü film setine çevirmemelerini dilediğim konu.
ekşi sözlükten çalıntı fikir ile buraya yazan yazar gördüğümüz hede.
nerede yazı o parantez içinde ki alıntı kısmı.
görsel
nerede yazı o parantez içinde ki alıntı kısmı.
görsel
Ahanda buraya yazıyorum Alsak bile (Alacağımıza inanmıyorum)
S.ke s.ke ya 3. Bir ülkeye satacağız yada yunanlılar gibi hangara atacağız...
S.ke s.ke ya 3. Bir ülkeye satacağız yada yunanlılar gibi hangara atacağız...
Alırız sonra da belediyenin birinin garajına kaldırırız orada da çürür gider.
Bu s 400'ler gelmezse bu ülke 3 yıl içinde kıyma makinesi olur.
Benden söylemesi.
Benden söylemesi.
Hakkında herkesin uzman olduğu bir savunma silahı. Kahvehanede adam s400'ün balistik analizini yapıyor. Arabanın kaputunu aç, radyatörü göster desen bir saat yüzüne bakar ne diyor ulan bu diye.
an itibariyle teslimatı gemi ile konya limanına yapılmıştır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar