bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kadir inanır22
- sabaha kadar okunacak kitap4
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- dünya12
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kuran-ı kerim3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- kemalist dünya24
- insan5
- x in memeleri3
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- almanya5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
s400 alırsanız f35 vermeyiz demiş abd.
bakalım tecih hangisinden yana kullanılacak.
bakalım tecih hangisinden yana kullanılacak.
Eğer alırsak abd nin bize ambargo uygulayacağını bildirdiği hava
Savunma sistemidir. Şahsi fikrimse ne olursa olsun almalıyız abd bizim hayrımıza olan birşeyi istemez.
Savunma sistemidir. Şahsi fikrimse ne olursa olsun almalıyız abd bizim hayrımıza olan birşeyi istemez.
amerikanın, raptorları emekli etmeyi düşünüp insansız savaş jetlerine geçmeyi planladığı şu zamanda f-35 almak büyük vizyonsuzluktur. s-400 den vazgeçilmez.
alınması tamamen büyük bir hata olan hava savunma sistemleri.
rusya dan aldığımız ve bu yıl gelecek olan dünya da sayılı en iyi hava savunma sistemlerin den olan silah.
ne kadar çok amerikan köpeği varmış ortalıkta. ortak olmayan israile 2 yıl önce f35 ler teslim edildi. adamlar ara sıra can sıkıntısına şamı vurup geri geliyorlar ama 9 ortaktan biri türkiyeye f35 ler daha gelecek! güldürmeyin lan adamı. adamlar verecek olsa 5 yıl önce vermişti. şu sıralar göstermelik türk pilotlarına f-35 eğitimi veriyorlar oda yersen.
amerika şuan türkiyenin doğal düşmanı. adamlar hem fetoyu hem pkkyı destekliyor bide sana f-35 mi verecek aq? siz bu zekayla nasıl hala hayattasınız asıl bunu tartışmak lazım.
ülkemizde hala atom bombasına, balistik füzelere karşı bir sistem yokken f-35 i alıp neremize sokacaz? götü boklu pkklılara bile f-16 kaldırmak ülkeye yükken sen eşşek siken adama f-35 mi kaldırcan?
s-400 zorunlu bir ihtiyaç. bu ülkenin önce savunma sanayisine ihtiyacı var s-400 adeta bir mücevher. hükümetin arkasındayız. sigara yasağından sonra aldıkları en iyi karar.
amerika şuan türkiyenin doğal düşmanı. adamlar hem fetoyu hem pkkyı destekliyor bide sana f-35 mi verecek aq? siz bu zekayla nasıl hala hayattasınız asıl bunu tartışmak lazım.
ülkemizde hala atom bombasına, balistik füzelere karşı bir sistem yokken f-35 i alıp neremize sokacaz? götü boklu pkklılara bile f-16 kaldırmak ülkeye yükken sen eşşek siken adama f-35 mi kaldırcan?
s-400 zorunlu bir ihtiyaç. bu ülkenin önce savunma sanayisine ihtiyacı var s-400 adeta bir mücevher. hükümetin arkasındayız. sigara yasağından sonra aldıkları en iyi karar.
bu pilav daha çok su götürür, çünkü içinde patriot ve f35 pirinci var.
seçimlerden sonra unutturulacak olan bir konu.
Patriotların yanında züğürt tesellisi. Tarihi hata. Bu ara da bizim s 400 alacağımızı duyan yunanistan başbakanı s 500 almak için rusya'ya baş vurmuş. Putin, isa incil çarpsın ki üretir üretmez ilk size vercez diye kapora almış.
türkiye'ye gelmeyecek. videolarına bakıp osbir çekersiniz ancak.
Bağzı arkadaşların aksine almayacağımıza inandığım hava savunma sistemi nato üyesiyiz natodan çıkmadan alamayız. Ha çıkalım derseniz hayhay çıkalım.
S400 kime karşı yada kim bize karşı acaba dedirttir, gereklilik sanırım.
Mersonun ust segment s serisinin bir modelidir.
görsel
görsel
Buna füze demek algı operasyonudur. Eğer nato üyesi olarak bunun kurulumuna izin verirsek nato üyesi olarak kalma imkanı biter.
Nato olmadan rusya mı koruyacak bizi. Diyelim çıktık ve amerika 3 gün sonra iran'a saldırdı. O arada askerleri türk iran sınırından girerken bizim sınırlarımızdan içeri müdahale oldu. Ne olacak, amerikaya savaş mı açacağız.
Nato olmadan rusya mı koruyacak bizi. Diyelim çıktık ve amerika 3 gün sonra iran'a saldırdı. O arada askerleri türk iran sınırından girerken bizim sınırlarımızdan içeri müdahale oldu. Ne olacak, amerikaya savaş mı açacağız.
Uçaklar gelince alınsaydı bu tatavalar çıkmazdı.
alımın da zamanlama hatası yapılmıştır. Yoksa kesinlikle ülkemizde kurulmalı sistem.
nato nun zaten işlevselliğinin kalmadığı, herhangi bir üyesini koruma garantisi vermediği bir durumda hele hele yunanistan da s300 varken, etrafımızdaki tüm ülkelerde benzeri hava savunma silahları varken şu ana kadar alınmaması bile hata olan sistem.
"nato dan atarlar" bok atarlar, nato da bizden başka bir abd var gerisi fos.
"abd/nato bizi korumaz atarlarsa" şu ana kadar çok korudular çünkü?
"ama f35 vermeyecekler" zaten vermeyeceklerdi. onların kongresi "bak ben vermek istiyordumda kongre reddetti:(" demek için var zaten. hadi verdiler diyelim f35 i ne pkk ya karşı ne de olası bir savaşta herhangi bir batı ülkesine karşı kullanamazsın. uzaktan tek düğme ile etkisiz hale getirilebilen bir cihaz. lakin s400 ün karşısında de etkin değil. kullanışlılığı tartışmalı.
abd-nato uzun süredir türkiye nin karşısında, zaten nato diye bir bok da aslında yok. abd var sadece onun istekleri doğrultusunda hareket eden bir kurum.
eh abd nin isteği de malum büyük israil, ypg ye pkk ya ilk işleri bir devlet kurdurmak buna karşı da en büyük engel türkiye, türkiye ye böyle bir silah yani f35 i vermelerinin zaten imkanı yoktu.
"kullanacak göt ister" o göt var canısı. yabancı bir ülke sınırına girip saldırdığı zaman oturup izleyeceğimizi sanıyor herhalde bazıları. yunanistan istanbul a girse s400 varken kullanılır. bu kadar basit.
"nato dan atarlar" bok atarlar, nato da bizden başka bir abd var gerisi fos.
"abd/nato bizi korumaz atarlarsa" şu ana kadar çok korudular çünkü?
"ama f35 vermeyecekler" zaten vermeyeceklerdi. onların kongresi "bak ben vermek istiyordumda kongre reddetti:(" demek için var zaten. hadi verdiler diyelim f35 i ne pkk ya karşı ne de olası bir savaşta herhangi bir batı ülkesine karşı kullanamazsın. uzaktan tek düğme ile etkisiz hale getirilebilen bir cihaz. lakin s400 ün karşısında de etkin değil. kullanışlılığı tartışmalı.
abd-nato uzun süredir türkiye nin karşısında, zaten nato diye bir bok da aslında yok. abd var sadece onun istekleri doğrultusunda hareket eden bir kurum.
eh abd nin isteği de malum büyük israil, ypg ye pkk ya ilk işleri bir devlet kurdurmak buna karşı da en büyük engel türkiye, türkiye ye böyle bir silah yani f35 i vermelerinin zaten imkanı yoktu.
"kullanacak göt ister" o göt var canısı. yabancı bir ülke sınırına girip saldırdığı zaman oturup izleyeceğimizi sanıyor herhalde bazıları. yunanistan istanbul a girse s400 varken kullanılır. bu kadar basit.
--spoiler--
Reuters haber ajansı, Rus haber ajanslarına dayandırdığı haberde, Moskova'nın Türkiye'ye S-400 sistemlerini temmuz ayında teslim etmeye başlayacağını aktardı.
https://www.sozcu.com.tr/...-tarih-verdi-4548613/amp/
--spoiler--
Reuters haber ajansı, Rus haber ajanslarına dayandırdığı haberde, Moskova'nın Türkiye'ye S-400 sistemlerini temmuz ayında teslim etmeye başlayacağını aktardı.
https://www.sozcu.com.tr/...-tarih-verdi-4548613/amp/
--spoiler--
götümüzü film setine çevirmemelerini dilediğim konu.
ekşi sözlükten çalıntı fikir ile buraya yazan yazar gördüğümüz hede.
nerede yazı o parantez içinde ki alıntı kısmı.
görsel
nerede yazı o parantez içinde ki alıntı kısmı.
görsel
Ahanda buraya yazıyorum Alsak bile (Alacağımıza inanmıyorum)
S.ke s.ke ya 3. Bir ülkeye satacağız yada yunanlılar gibi hangara atacağız...
S.ke s.ke ya 3. Bir ülkeye satacağız yada yunanlılar gibi hangara atacağız...
Alırız sonra da belediyenin birinin garajına kaldırırız orada da çürür gider.
Bu s 400'ler gelmezse bu ülke 3 yıl içinde kıyma makinesi olur.
Benden söylemesi.
Benden söylemesi.
Hakkında herkesin uzman olduğu bir savunma silahı. Kahvehanede adam s400'ün balistik analizini yapıyor. Arabanın kaputunu aç, radyatörü göster desen bir saat yüzüne bakar ne diyor ulan bu diye.
an itibariyle teslimatı gemi ile konya limanına yapılmıştır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar