s 400

Buna füze demek algı operasyonudur. Eğer nato üyesi olarak bunun kurulumuna izin verirsek nato üyesi olarak kalma imkanı biter.

Nato olmadan rusya mı koruyacak bizi. Diyelim çıktık ve amerika 3 gün sonra iran'a saldırdı. O arada askerleri türk iran sınırından girerken bizim sınırlarımızdan içeri müdahale oldu. Ne olacak, amerikaya savaş mı açacağız.
© copyright 2005 - 2026