bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
piyasa olan onca rock dergileri arasında rock müziğini okuyarak hissetirebilen, kronik dergi.
8-9 Eylül 2007 tarihi itibariyle 10 yaşına girecek festival.
10 yaşında Rock Station'da sahne alacak gruplar :
10. RSF'DE
GRUPLAR BELLi OLUYOR:
PENTAGRAM (TR)
HAYKO CEPKiN (TR)
MACHINEMADE GOD (D)
SIRENIA (N)
SELF TORTURE (TR)
KNIGHT ERRANT(TR)
MURAT NET (TR) (Ex-Pentagram)
LET IT FLOW (TR)
KETUM (TR)
SOKAK KÖPEKLERi (TR)
DERiN6 (TR)
BLACK TOOTH (TR)
NETTLETHRONE (TR)
FREEDOM GRAY (TR)
SINCE YESTERDAY(TR)
RESET TO DEFAULT (TR)
GATES OF ETERNITY (TR)
IMPULSE (TR)
TAHRiP (TR)
10 yaşında Rock Station'da sahne alacak gruplar :
10. RSF'DE
GRUPLAR BELLi OLUYOR:
PENTAGRAM (TR)
HAYKO CEPKiN (TR)
MACHINEMADE GOD (D)
SIRENIA (N)
SELF TORTURE (TR)
KNIGHT ERRANT(TR)
MURAT NET (TR) (Ex-Pentagram)
LET IT FLOW (TR)
KETUM (TR)
SOKAK KÖPEKLERi (TR)
DERiN6 (TR)
BLACK TOOTH (TR)
NETTLETHRONE (TR)
FREEDOM GRAY (TR)
SINCE YESTERDAY(TR)
RESET TO DEFAULT (TR)
GATES OF ETERNITY (TR)
IMPULSE (TR)
TAHRiP (TR)
4-5 ekim tarihlerinde 11'incisi yapılacak organizasyondur.
rage
dew sentenced
helldorado
hayko mayko gibi gruplar çıkacaktır.
kaymak: http://goatrepublic.net/m...;file=viewtopic&t=773
rage
dew sentenced
helldorado
hayko mayko gibi gruplar çıkacaktır.
kaymak: http://goatrepublic.net/m...;file=viewtopic&t=773
Adını açıklamak istemedeğim " sound nedir "den en ufak bir fikri olmayan * grupların sahne aldığı etkinliktir. Son dakika golü ile caliban listeye dahil olunca mecbur bilet parası vereceğim artık 5 ekim günü. ama katılan grupların pek çoğunun bariz kötü oldukları aşikardır.
hicri bozdağ anlaşılan yaptığı etkinliğe artık o kadar da özen göstermiyor. zira bu seneki ankirockfest totalde 20 - 25 kişinin katılımıyla gerçekleşmişti. e tabi sahneye liseli grupları çıkartırsan olacağı odur. ne bekliyorsun ki ?
hicri bozdağ anlaşılan yaptığı etkinliğe artık o kadar da özen göstermiyor. zira bu seneki ankirockfest totalde 20 - 25 kişinin katılımıyla gerçekleşmişti. e tabi sahneye liseli grupları çıkartırsan olacağı odur. ne bekliyorsun ki ?
odtü vişnelik gibi ters bir yerde yapılmasına sinir olduğum ayrıca keske baska gruplar olsaydı bari geçen seneki gibi bide pentagram olsaydı diye düşündüğüm etkinlik. ayrıca yarın itibariyle gidiceğim aslında gitmeyede pekde hevesli olmadağım konser.
evet bir rock stationıda geride bıraktık. özetlemek gerekirse rage hayko cepkin caliban one bullet left black tooth art niyet ve asena özçetin dışında ot gibi oturdum. yinede güzeldi. ilk gün air gitar yarışmasında iki kafa sallayan bir genç bir elektro kazandı ya içime oturdu yani. sonra haykoyuda çok takdir ettim konser sonundaki konuşmasından dolayı. haykodan sonra helldorado çıktı uykum gelmişti onda. çimlerde donarak uyuduk evet. ayrıca ilk günden aklımda en çok kalan şey art niyet grubu. tuğçe adında bir hatun çıktıki bütün erkekler birden sahneye atlayıverdi. berrak ablamız evet oyuncak erkekler gelin dediki o anda hepsi bozuldu geri döndü ama tam ne olduğunu hatırlamıyorum çünkü kopmuştum o an . ikinci gün kafam iyi olduğundan ötürü hiç bir şey hatırlamıyorum bir tek asena özçetinle eşşoğlueşekk diye bağırmalarımız geliyor aklıma birde satarıal mı her neyse o grup. o grubun metal yaptığına kimse inandıramaz beni. sadece görsel şov vardı. olsun yinede o gruptada eğlendik bir ilke imza atıp disko disko şeklinde rockstationda oynamaya başladık. sonrada yayında ve yapımda emeği geçen herkese tesekkür eder 12. rock stationda görüşmek üzere dedik ve ayrıldık.
12. rock station festivali 3-4 ekim 2009'da yapılacak. doro pesch katılacak.
12.si tek güne düşen festival.
dün itibari ile 12.si gerçekleşen festival.
black tooth kendi tabirleri ile söylemek gerekirse ortalığın amına koymuştur. wall of death ise görülmeye değerdi. gerçi sol taraf biraz geç koşmaya başladı ama yinede güzeldi. tabi yine mal kaybı yaşandı. 20 tl bile bulduk. *
black tooth kendi tabirleri ile söylemek gerekirse ortalığın amına koymuştur. wall of death ise görülmeye değerdi. gerçi sol taraf biraz geç koşmaya başladı ama yinede güzeldi. tabi yine mal kaybı yaşandı. 20 tl bile bulduk. *
(bkz: play station)
dün gerçekleşen festival. tek güne düşmesi üzücüydü gidememek daha da üzücüydü. 13.ye artık...
Rakiplerine kıyasla farkın ortada olduğu başarılı bir' rock' içerikli dergidir.
12.siyle beni bir kere daha üzmüştür. hayır yani black-death metal severleri için gayet güzel geçtiğine eminim ama ismi rock station olan bir festivalin sadece metal ve/hatta sadece brutal-scream vokal yapan gruplara bağlı kalması üzücüydü.
bunların dışında müzikal olarak black tooth ve origam'ı begendim fakat dark phase gercekten beklentilerin cok uzağındaydı.
festival alanı ve düzeni ankara'ya yaraşır düzeyde memur işiydi. doro'nun gelecek olmasının etkisiyle old school metalcilerle, metali sadece brutal vokal ve sözlerinin içinde sadece "desire, kill, fuck, hell" zanneden, new age, semi-emo, özenti gençlerin garip kaynaşmalarına sahne oldu. kesinlikle yargılmıyorum burada, sadece tüketim cılgınlığının maalesef böyle sektörlerde de yaşandığını görmek üzüyor gercekten. halbuki sabahtan akşama kadar nternetin bnda olan bir genç sadece 3 dakikasını ayırarak "rock, metal, punk" ayrımını öğrenebilir.
hoşuma giden şey fıçı biranın 3,5tl olmasıydı. birileri sesleri duyuyor sanırım; (bkz: rock festivallerine isyan)
organizasyonun mali tarafını bilmem ama sahibi görünen hicri bozdag bugüne kadar türkiye'de rock ve metal müziğin gelişmesi için çok önemli işler yapmış, günahım kadar sevmediğim bir adamdır. yani ne arkasından konuşurum ne yüzüne, soyutlarım... fakat tek ama tek bir isteğim var ondan: lütfen sunuculuk yapma yahu.*
gelelim doro pesch'e...
aha buralara bir yere yazmıştım dur bir bulayım... hah burada!!!
(bkz: doro pesch/#6204033)
bunların dışında müzikal olarak black tooth ve origam'ı begendim fakat dark phase gercekten beklentilerin cok uzağındaydı.
festival alanı ve düzeni ankara'ya yaraşır düzeyde memur işiydi. doro'nun gelecek olmasının etkisiyle old school metalcilerle, metali sadece brutal vokal ve sözlerinin içinde sadece "desire, kill, fuck, hell" zanneden, new age, semi-emo, özenti gençlerin garip kaynaşmalarına sahne oldu. kesinlikle yargılmıyorum burada, sadece tüketim cılgınlığının maalesef böyle sektörlerde de yaşandığını görmek üzüyor gercekten. halbuki sabahtan akşama kadar nternetin bnda olan bir genç sadece 3 dakikasını ayırarak "rock, metal, punk" ayrımını öğrenebilir.
hoşuma giden şey fıçı biranın 3,5tl olmasıydı. birileri sesleri duyuyor sanırım; (bkz: rock festivallerine isyan)
organizasyonun mali tarafını bilmem ama sahibi görünen hicri bozdag bugüne kadar türkiye'de rock ve metal müziğin gelişmesi için çok önemli işler yapmış, günahım kadar sevmediğim bir adamdır. yani ne arkasından konuşurum ne yüzüne, soyutlarım... fakat tek ama tek bir isteğim var ondan: lütfen sunuculuk yapma yahu.*
gelelim doro pesch'e...
aha buralara bir yere yazmıştım dur bir bulayım... hah burada!!!
(bkz: doro pesch/#6204033)
1 aralık'ta if performance hall'da düzenlenecek olan festival.bu yıl 16. yılı.vay be! çıkacak gruplar şöyle:
KARAKEDi
DEMENTIA
SCEPTIC AGE
DARCH
KNIGHTMARE
HALVET
MASTERMIND
SASPENT
KARAKEDi
DEMENTIA
SCEPTIC AGE
DARCH
KNIGHTMARE
HALVET
MASTERMIND
SASPENT
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar