bugün
- düşün ki o bunu okuyor10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sözlük kızlarının vücutları15
- tsiganka2
- gülüm diyen kız8
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- nihavent bay bey birader2
- kuzenin içine boşalmak14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- otopsiraporlari6
- yılmaz güney12
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- gün gelecek dün olacak2
- velvet10
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- aşk2
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- dimmu borgir dinlemek3
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- black mirror2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- sözlükten çıkmayan yazar2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- ameliyat olmak6
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- zaman baba birader bey2
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- almanya5
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- garip sorular2
piyasa olan onca rock dergileri arasında rock müziğini okuyarak hissetirebilen, kronik dergi.
8-9 Eylül 2007 tarihi itibariyle 10 yaşına girecek festival.
10 yaşında Rock Station'da sahne alacak gruplar :
10. RSF'DE
GRUPLAR BELLi OLUYOR:
PENTAGRAM (TR)
HAYKO CEPKiN (TR)
MACHINEMADE GOD (D)
SIRENIA (N)
SELF TORTURE (TR)
KNIGHT ERRANT(TR)
MURAT NET (TR) (Ex-Pentagram)
LET IT FLOW (TR)
KETUM (TR)
SOKAK KÖPEKLERi (TR)
DERiN6 (TR)
BLACK TOOTH (TR)
NETTLETHRONE (TR)
FREEDOM GRAY (TR)
SINCE YESTERDAY(TR)
RESET TO DEFAULT (TR)
GATES OF ETERNITY (TR)
IMPULSE (TR)
TAHRiP (TR)
10 yaşında Rock Station'da sahne alacak gruplar :
10. RSF'DE
GRUPLAR BELLi OLUYOR:
PENTAGRAM (TR)
HAYKO CEPKiN (TR)
MACHINEMADE GOD (D)
SIRENIA (N)
SELF TORTURE (TR)
KNIGHT ERRANT(TR)
MURAT NET (TR) (Ex-Pentagram)
LET IT FLOW (TR)
KETUM (TR)
SOKAK KÖPEKLERi (TR)
DERiN6 (TR)
BLACK TOOTH (TR)
NETTLETHRONE (TR)
FREEDOM GRAY (TR)
SINCE YESTERDAY(TR)
RESET TO DEFAULT (TR)
GATES OF ETERNITY (TR)
IMPULSE (TR)
TAHRiP (TR)
4-5 ekim tarihlerinde 11'incisi yapılacak organizasyondur.
rage
dew sentenced
helldorado
hayko mayko gibi gruplar çıkacaktır.
kaymak: http://goatrepublic.net/m...;file=viewtopic&t=773
rage
dew sentenced
helldorado
hayko mayko gibi gruplar çıkacaktır.
kaymak: http://goatrepublic.net/m...;file=viewtopic&t=773
Adını açıklamak istemedeğim " sound nedir "den en ufak bir fikri olmayan * grupların sahne aldığı etkinliktir. Son dakika golü ile caliban listeye dahil olunca mecbur bilet parası vereceğim artık 5 ekim günü. ama katılan grupların pek çoğunun bariz kötü oldukları aşikardır.
hicri bozdağ anlaşılan yaptığı etkinliğe artık o kadar da özen göstermiyor. zira bu seneki ankirockfest totalde 20 - 25 kişinin katılımıyla gerçekleşmişti. e tabi sahneye liseli grupları çıkartırsan olacağı odur. ne bekliyorsun ki ?
hicri bozdağ anlaşılan yaptığı etkinliğe artık o kadar da özen göstermiyor. zira bu seneki ankirockfest totalde 20 - 25 kişinin katılımıyla gerçekleşmişti. e tabi sahneye liseli grupları çıkartırsan olacağı odur. ne bekliyorsun ki ?
odtü vişnelik gibi ters bir yerde yapılmasına sinir olduğum ayrıca keske baska gruplar olsaydı bari geçen seneki gibi bide pentagram olsaydı diye düşündüğüm etkinlik. ayrıca yarın itibariyle gidiceğim aslında gitmeyede pekde hevesli olmadağım konser.
evet bir rock stationıda geride bıraktık. özetlemek gerekirse rage hayko cepkin caliban one bullet left black tooth art niyet ve asena özçetin dışında ot gibi oturdum. yinede güzeldi. ilk gün air gitar yarışmasında iki kafa sallayan bir genç bir elektro kazandı ya içime oturdu yani. sonra haykoyuda çok takdir ettim konser sonundaki konuşmasından dolayı. haykodan sonra helldorado çıktı uykum gelmişti onda. çimlerde donarak uyuduk evet. ayrıca ilk günden aklımda en çok kalan şey art niyet grubu. tuğçe adında bir hatun çıktıki bütün erkekler birden sahneye atlayıverdi. berrak ablamız evet oyuncak erkekler gelin dediki o anda hepsi bozuldu geri döndü ama tam ne olduğunu hatırlamıyorum çünkü kopmuştum o an . ikinci gün kafam iyi olduğundan ötürü hiç bir şey hatırlamıyorum bir tek asena özçetinle eşşoğlueşekk diye bağırmalarımız geliyor aklıma birde satarıal mı her neyse o grup. o grubun metal yaptığına kimse inandıramaz beni. sadece görsel şov vardı. olsun yinede o gruptada eğlendik bir ilke imza atıp disko disko şeklinde rockstationda oynamaya başladık. sonrada yayında ve yapımda emeği geçen herkese tesekkür eder 12. rock stationda görüşmek üzere dedik ve ayrıldık.
12. rock station festivali 3-4 ekim 2009'da yapılacak. doro pesch katılacak.
12.si tek güne düşen festival.
dün itibari ile 12.si gerçekleşen festival.
black tooth kendi tabirleri ile söylemek gerekirse ortalığın amına koymuştur. wall of death ise görülmeye değerdi. gerçi sol taraf biraz geç koşmaya başladı ama yinede güzeldi. tabi yine mal kaybı yaşandı. 20 tl bile bulduk. *
black tooth kendi tabirleri ile söylemek gerekirse ortalığın amına koymuştur. wall of death ise görülmeye değerdi. gerçi sol taraf biraz geç koşmaya başladı ama yinede güzeldi. tabi yine mal kaybı yaşandı. 20 tl bile bulduk. *
(bkz: play station)
dün gerçekleşen festival. tek güne düşmesi üzücüydü gidememek daha da üzücüydü. 13.ye artık...
Rakiplerine kıyasla farkın ortada olduğu başarılı bir' rock' içerikli dergidir.
12.siyle beni bir kere daha üzmüştür. hayır yani black-death metal severleri için gayet güzel geçtiğine eminim ama ismi rock station olan bir festivalin sadece metal ve/hatta sadece brutal-scream vokal yapan gruplara bağlı kalması üzücüydü.
bunların dışında müzikal olarak black tooth ve origam'ı begendim fakat dark phase gercekten beklentilerin cok uzağındaydı.
festival alanı ve düzeni ankara'ya yaraşır düzeyde memur işiydi. doro'nun gelecek olmasının etkisiyle old school metalcilerle, metali sadece brutal vokal ve sözlerinin içinde sadece "desire, kill, fuck, hell" zanneden, new age, semi-emo, özenti gençlerin garip kaynaşmalarına sahne oldu. kesinlikle yargılmıyorum burada, sadece tüketim cılgınlığının maalesef böyle sektörlerde de yaşandığını görmek üzüyor gercekten. halbuki sabahtan akşama kadar nternetin bnda olan bir genç sadece 3 dakikasını ayırarak "rock, metal, punk" ayrımını öğrenebilir.
hoşuma giden şey fıçı biranın 3,5tl olmasıydı. birileri sesleri duyuyor sanırım; (bkz: rock festivallerine isyan)
organizasyonun mali tarafını bilmem ama sahibi görünen hicri bozdag bugüne kadar türkiye'de rock ve metal müziğin gelişmesi için çok önemli işler yapmış, günahım kadar sevmediğim bir adamdır. yani ne arkasından konuşurum ne yüzüne, soyutlarım... fakat tek ama tek bir isteğim var ondan: lütfen sunuculuk yapma yahu.*
gelelim doro pesch'e...
aha buralara bir yere yazmıştım dur bir bulayım... hah burada!!!
(bkz: doro pesch/#6204033)
bunların dışında müzikal olarak black tooth ve origam'ı begendim fakat dark phase gercekten beklentilerin cok uzağındaydı.
festival alanı ve düzeni ankara'ya yaraşır düzeyde memur işiydi. doro'nun gelecek olmasının etkisiyle old school metalcilerle, metali sadece brutal vokal ve sözlerinin içinde sadece "desire, kill, fuck, hell" zanneden, new age, semi-emo, özenti gençlerin garip kaynaşmalarına sahne oldu. kesinlikle yargılmıyorum burada, sadece tüketim cılgınlığının maalesef böyle sektörlerde de yaşandığını görmek üzüyor gercekten. halbuki sabahtan akşama kadar nternetin bnda olan bir genç sadece 3 dakikasını ayırarak "rock, metal, punk" ayrımını öğrenebilir.
hoşuma giden şey fıçı biranın 3,5tl olmasıydı. birileri sesleri duyuyor sanırım; (bkz: rock festivallerine isyan)
organizasyonun mali tarafını bilmem ama sahibi görünen hicri bozdag bugüne kadar türkiye'de rock ve metal müziğin gelişmesi için çok önemli işler yapmış, günahım kadar sevmediğim bir adamdır. yani ne arkasından konuşurum ne yüzüne, soyutlarım... fakat tek ama tek bir isteğim var ondan: lütfen sunuculuk yapma yahu.*
gelelim doro pesch'e...
aha buralara bir yere yazmıştım dur bir bulayım... hah burada!!!
(bkz: doro pesch/#6204033)
1 aralık'ta if performance hall'da düzenlenecek olan festival.bu yıl 16. yılı.vay be! çıkacak gruplar şöyle:
KARAKEDi
DEMENTIA
SCEPTIC AGE
DARCH
KNIGHTMARE
HALVET
MASTERMIND
SASPENT
KARAKEDi
DEMENTIA
SCEPTIC AGE
DARCH
KNIGHTMARE
HALVET
MASTERMIND
SASPENT
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar