bugün
- falıma bakmak isteyen var mı8
- chp den akp'ye jet geçiş3
- 1 euro 52 93 tl3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 0 0 75
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
suyu ısınan teknik adam. gitse de artık kendi de rahatlasa, city de.
Yakında işsiz olacak teknik direktördür. son şansını bu akşam tüketti.
hocalık yeteneklerini, taktik becerisini, oyuna müdahalelerini tartışabiliriz ama mental olarak pek çok hocadan üstündür gözümde. takımın neden şampiyonlar liginde başarılı olamadığı sorusuna çok az teknik direktör bu kadar olgun cevap verebilirdi;
''siz ne kadar iyi şeyler yapsanız da karşı taraf bazen sizden daha iyisini yapabiliyor. biz kötü oynamadık ama rakiplerimiz bizden daha iyi oynadılar''
işte bunu türkiye' de basına, seyircilere filan bir anlatmak lazım. mesela ben bir galatasaraylı olarak her zaman şampiyon olamayacağımızı biliyorum ama nedense bunu ne seyircimiz ne de basın bir türlü anlamıyor. eleştiri her zaman olacaktır olmalıdır ama bir seviyesi olur, eleştiri dediğin yapıcı olur, alternatif çözümler sunar. ulan guardiola' nın barcelonası bile şampiyon olamadı geçen sene. şimdi kim çıkıp eksikleri vardı diyebilir? o sezon şartlar öyle gelişti ve real madrid daha iyi bir performans ortaya koydu. lafı istediğim yere getirdikten sonra sesleniyorum şimdi renktaşlarıma; fatih terim' in şampiyon olamaması vs. onun başarısız olduğunu göstermez. önemli olan doğru oyun ve istikrardır. sakın ola fener' in yaptığı hatayı yapıp olası bir kaçmış şampiyonluk ardından hocayı filan yollamayalım. şahsi fikrim bugün zico fener' de kalsaydı şu an avrupa' da çok daha başarılı bir takımdı fener.
''siz ne kadar iyi şeyler yapsanız da karşı taraf bazen sizden daha iyisini yapabiliyor. biz kötü oynamadık ama rakiplerimiz bizden daha iyi oynadılar''
işte bunu türkiye' de basına, seyircilere filan bir anlatmak lazım. mesela ben bir galatasaraylı olarak her zaman şampiyon olamayacağımızı biliyorum ama nedense bunu ne seyircimiz ne de basın bir türlü anlamıyor. eleştiri her zaman olacaktır olmalıdır ama bir seviyesi olur, eleştiri dediğin yapıcı olur, alternatif çözümler sunar. ulan guardiola' nın barcelonası bile şampiyon olamadı geçen sene. şimdi kim çıkıp eksikleri vardı diyebilir? o sezon şartlar öyle gelişti ve real madrid daha iyi bir performans ortaya koydu. lafı istediğim yere getirdikten sonra sesleniyorum şimdi renktaşlarıma; fatih terim' in şampiyon olamaması vs. onun başarısız olduğunu göstermez. önemli olan doğru oyun ve istikrardır. sakın ola fener' in yaptığı hatayı yapıp olası bir kaçmış şampiyonluk ardından hocayı filan yollamayalım. şahsi fikrim bugün zico fener' de kalsaydı şu an avrupa' da çok daha başarılı bir takımdı fener.
Fm oynuyor gibi takım çalıştıran şanslı teknik adam. inter de iken rakipsizdi ve ligde istediği oyuncuyu alabilirdi. Tam milan ve juventus kıvama gelmeye başladı , city nin başına geçti. Sanki para şifresi yazmış manager oyuncusu gibi istediği oyuncuyu kadrosuna katmasına rağmen united ın 7 puan gerisinde. Üstelik 2. Kadrosu bile united ile başabaş yarışacak güçte.
yılmaz vuralın italyan halidir. balotelli, tevez gibi insanlara sabreden sabır taşı.
kendini şu anda ingiltere'deki en iyi menajer ilan etmiş. bana sorsalar ilk 10'a giremez.
'Son 15 aya baktığınız zaman ingiltere nin en iyi menajeri benim. 1 şampiyonluk , 1 fa cup ve 1 community shield kazandım' demiş italyan teknik adam. Bu muazzam imkanlarla manchester united ın 12 puana gerisine düştüğü halde bunu söyleyebildiği için kendisini kutluyorum. Agüero , dzeko , tevez , balotelli gibi forvetleri dururken sene başında van persie ve cavani nin peşine düşmesiyle ne kadar aç gözlü olduğunu göstermiştir. Elindeki kadronun yedekleriyle lucescu şampiyonlar ligini kazanırdı.
Bu sezon son kupa şansını da Wigan'a kaptıran Manchester City'nin teknik direktörü.
city'den kovulması an meselesi.
city'den kovulması an meselesi.
(bkz: overrated)
dün gece manchester city'den şutlanan teknik traktör.kovulduğu için 28 milyon pound tazminat ödenecekmiş kendisine. tüpçüden beterleri de varmış demekki.
aykut kocaman'ın istifasından sonra gündeme gelen isimlerdenmiş. allah'ım sen koru yarabbim. hüseyin kalpar'a , rasim kara'ya bile razıyım ama bu denyoyu sen getirtme başımıza. nolur allah'ım !!
gelecek hafta galatasaray ile sözleşme imzalaması beklenen teknik direktör.
Fatih terim yerine getirilmesi muhtemel, orta çağın zengin aristokrat tiplerine benzeyen teknik traktör.
City'den kovulurken 28 milyon pound almışsa, cem uzan'ın amerika'ya yaptığından fazlasını yapmıştır.
City'den kovulurken 28 milyon pound almışsa, cem uzan'ın amerika'ya yaptığından fazlasını yapmıştır.
fatih terim in yerine gelemeyecektir.
galatasaray için düşünülüyorsa, yanlış tercihtir.
galatasaray için en iyi tercihtir. sportif başarı olmasa bile piyasada galatasaray ın marka değerine çok büyük katkı yapacaktır.
galatasaray'a gelmese iyi olacak teknik direktördür. man city'de o kadar yılda o kadar parayı çar çur etti. bi lig şampiyonluğu var o. dünyanın en pahalı futbolcularını harcadı takımda. adebayor, balotelli, tevez, kolo toure... dzeko'yu da yiycekti de gitti allahtan. öyle mourinho gibi, ferguson gibi futbolcudan tam performans almayı becerebilen bi adam değil. bu konuda fatih'le bile yarışamaz. inşallah galatasaray'a gelmez.
harcanan para / alınan başarı istatistiği dikkate alındığında dünya futbol tarihinin belki de en kötü hocası. fatih terimin yerini doldurmaya tabi ki yetmeyecektir.
Kurumsallaşma kasıntısından dolayı gelmesi yüksek ihtimal. Çünkü yönetim üst hiyerarşiye saygısı olan adam arıyor.
Şuna bak; işletmede master yapmış zengin çocuğu, ceo gibi kılığı var.
aağooooyim bu hayatın!
Şuna bak; işletmede master yapmış zengin çocuğu, ceo gibi kılığı var.
aağooooyim bu hayatın!
öyle kötü teknik direktördürki. her pes oynayan insan "lan bu m.city bu kadroyla niye gerçekte şampiyon olamıyorsa" der.
Yardımcısı istanbula gelmiş t.direktör. Vah vah...
44 yıl sonra man city'i şampiyon yapmıştır. balotelli'yi idmanda tartaklamıştır, heralde melo'yu falakaya yatırır.
gittiği her yerden kovulan kişi.
edit: bunu eksileyen kamil git bak bakalım kariyerine.
edit: bunu eksileyen kamil git bak bakalım kariyerine.
eğer öyle bir şey varsa gs.ya gelmemesi gereken adamdır. benim adayım di matteo. her ne kadar tip olarak samet Aybaba'ya çok benziyor olsa da o başka bir konu, Drogba'yla muhabbeti itibariyle uyum sürecini çabuk atlatır.
fatih hoca yerine bunu düşünenler ayıp eder. bu adam teknik direktörlükten anlamaz. italyada şampiyon olduğunda rakibi yoktu. city de para harcatmaktan başka ne işe yaradı. adamlar dünyanın transferini yapıyolardı bu hala yok şuna ihtiyacım var yok bu da lazım deyip duruyodu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar