bugün
- kuzenin içine boşalmak12
- falıma bakmak isteyen var mı26
- erkekler neden az yaşar4
- yılmaz güney3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- hapşırırken aynı anda osurmak7
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- 2026 dünya kupası19
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- futbol12
- kemal kılıçdaroğlu15
- utku gümrükçü6
- birader yazar olmak3
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip6
- metrobüs kliması4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- yengeyi götürmek2
- vurdurmak özgürlüktür2
- eski entry lerini okuyup duygulanmak2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
- kolombiya2
- 1 yıldan fazladır sakız çüğnememek2
- hırvatistan2
- panama2
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- türk kahvesi içerken düşünülenler2
- 24 haziran 2026 kolombiya demokratik kongo maçı2
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- yaz aşkı bulamamak7
- aldım kabul ettim9
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- çocuğa sen elime doğmuştun diyen doktor2
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- ona bir şey söyle9
hocalık yeteneklerini, taktik becerisini, oyuna müdahalelerini tartışabiliriz ama mental olarak pek çok hocadan üstündür gözümde. takımın neden şampiyonlar liginde başarılı olamadığı sorusuna çok az teknik direktör bu kadar olgun cevap verebilirdi;
''siz ne kadar iyi şeyler yapsanız da karşı taraf bazen sizden daha iyisini yapabiliyor. biz kötü oynamadık ama rakiplerimiz bizden daha iyi oynadılar''
işte bunu türkiye' de basına, seyircilere filan bir anlatmak lazım. mesela ben bir galatasaraylı olarak her zaman şampiyon olamayacağımızı biliyorum ama nedense bunu ne seyircimiz ne de basın bir türlü anlamıyor. eleştiri her zaman olacaktır olmalıdır ama bir seviyesi olur, eleştiri dediğin yapıcı olur, alternatif çözümler sunar. ulan guardiola' nın barcelonası bile şampiyon olamadı geçen sene. şimdi kim çıkıp eksikleri vardı diyebilir? o sezon şartlar öyle gelişti ve real madrid daha iyi bir performans ortaya koydu. lafı istediğim yere getirdikten sonra sesleniyorum şimdi renktaşlarıma; fatih terim' in şampiyon olamaması vs. onun başarısız olduğunu göstermez. önemli olan doğru oyun ve istikrardır. sakın ola fener' in yaptığı hatayı yapıp olası bir kaçmış şampiyonluk ardından hocayı filan yollamayalım. şahsi fikrim bugün zico fener' de kalsaydı şu an avrupa' da çok daha başarılı bir takımdı fener.
''siz ne kadar iyi şeyler yapsanız da karşı taraf bazen sizden daha iyisini yapabiliyor. biz kötü oynamadık ama rakiplerimiz bizden daha iyi oynadılar''
işte bunu türkiye' de basına, seyircilere filan bir anlatmak lazım. mesela ben bir galatasaraylı olarak her zaman şampiyon olamayacağımızı biliyorum ama nedense bunu ne seyircimiz ne de basın bir türlü anlamıyor. eleştiri her zaman olacaktır olmalıdır ama bir seviyesi olur, eleştiri dediğin yapıcı olur, alternatif çözümler sunar. ulan guardiola' nın barcelonası bile şampiyon olamadı geçen sene. şimdi kim çıkıp eksikleri vardı diyebilir? o sezon şartlar öyle gelişti ve real madrid daha iyi bir performans ortaya koydu. lafı istediğim yere getirdikten sonra sesleniyorum şimdi renktaşlarıma; fatih terim' in şampiyon olamaması vs. onun başarısız olduğunu göstermez. önemli olan doğru oyun ve istikrardır. sakın ola fener' in yaptığı hatayı yapıp olası bir kaçmış şampiyonluk ardından hocayı filan yollamayalım. şahsi fikrim bugün zico fener' de kalsaydı şu an avrupa' da çok daha başarılı bir takımdı fener.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar