bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı4
- alan greenspan2
- devşirmelik makamı13
- sedat pekmez14
- lionel messi11
- cayenne4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kadında güzellik aramayan erkek6
- iremga2
- köyde yaşama isteği2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- buddy dude4
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- sürekli esnemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kıskançlık5
- tarot falına inanan salak2
- eşek sucuğu14
- kimyon4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
cogu pc oyuncusunun oynadıgı ilk strateji oyunudur.sırf bu yuzden C&C hayranlarının sayısı artmıştır.
zamanında tanya karakterine aşık olup, kavga ettiğimiz oyun.
tamamen tank savaşına dayanan, alt yapı eksikligi oldugunu düşündügüm mario vâri bir oyundur. 500 tane tank bas gir, adam savunmayı hazırlayana kadar sulalesinin üzerinden geçiyorsun.
liseye hazırlanırken dershaneden kaçıp kaçıp multiplayer şeklinde inanılmaz bir şekilde saatlerce oynatan, bir hafta önce aş eren hamileler gibi gidip tekrar cd'sini alıp yüklediğim zamanının kusursuz oyunlarından birisi...
multiplayer modda mad tank insanı ağlatır. Bazen oyun o kadar uzun sürer ki, şuurunuzu kaybedersiniz. eve giderken yolda minik minik red alert askerleri görürsünüz.
bolum arasi videolarinda casus tanya'yi bir erkekle yatakta gordukten sonra oynamayi biraktigim oyun.
bölümler arası videolarının ve multiplayer oyunlarının süper olduğu oyundur kendisi. sonradan 2. si ve ek paketi çıkmıştır (bkz: yuris revenge)
red alert tutkunu olup da windows xp kullanıcısı olanlar, internetten indirebilecekleri küçük bir yama sayesinde oyunu çalıştırabilirler.
not: ilerleyen dakikalarda bu arkadaşlara küçük sürprizlerim olacaktır.
not: ilerleyen dakikalarda bu arkadaşlara küçük sürprizlerim olacaktır.
windows xp'de red alert oynamak istiyor ve lan play'i oynayamamayı göze alıyorsanız, aşağıdaki samimi anlatımıma bir göz atmanızda fayda var...
efendim, öncelikle red alert'ı sistemden kaldır.daha sonra, cdrom'a taktığın red alert cd'sini explore edip setup.exe dosyasını bul.bu dosyaya sağ tıklayıp özellikler'i seç.yukarıda gördüğün "uyumluluk" sekmesine tıklayarak, aşağıda çıkacak olan bölümden "bu programı aşağıdaki şeye göre çalıştır" seçeneğini işaretleyerek "windows 95"i seç ve ardından "uygula"ya basıp özellikler'i kapat.eveet şimdi sırada oyunu yüklemek var...red alert'ı bildiğin gibi yükle(ama sakın ha reboot etme bilgisayarı)yükleme bitti mi? tamamdır.şimdi oyunun yüklendiği dizine gel ("C:\Westwood\red alert" standart yükleme yeridir...)boş bir alana tıklayıp "dosya türüne göre sırala" de.buradaki tüm .exe uzantılı dosyaları seç ve az önce yaptığımız gibi, uyumluluk modlarını "windows 95" olarak değiştir.bu da tamamdır...şimdi, aşağıdaki verdiğim linkten dosyayı indir.sıkıştırılmış dosyayı aç ve thipx32.dll dosyasını red alert dizinine koy.(varsa orijinaliyle değiştir)
hepsi bu kadar!
http://files.filefront.co...t/;1250072;/fileinfo.html
efendim, öncelikle red alert'ı sistemden kaldır.daha sonra, cdrom'a taktığın red alert cd'sini explore edip setup.exe dosyasını bul.bu dosyaya sağ tıklayıp özellikler'i seç.yukarıda gördüğün "uyumluluk" sekmesine tıklayarak, aşağıda çıkacak olan bölümden "bu programı aşağıdaki şeye göre çalıştır" seçeneğini işaretleyerek "windows 95"i seç ve ardından "uygula"ya basıp özellikler'i kapat.eveet şimdi sırada oyunu yüklemek var...red alert'ı bildiğin gibi yükle(ama sakın ha reboot etme bilgisayarı)yükleme bitti mi? tamamdır.şimdi oyunun yüklendiği dizine gel ("C:\Westwood\red alert" standart yükleme yeridir...)boş bir alana tıklayıp "dosya türüne göre sırala" de.buradaki tüm .exe uzantılı dosyaları seç ve az önce yaptığımız gibi, uyumluluk modlarını "windows 95" olarak değiştir.bu da tamamdır...şimdi, aşağıdaki verdiğim linkten dosyayı indir.sıkıştırılmış dosyayı aç ve thipx32.dll dosyasını red alert dizinine koy.(varsa orijinaliyle değiştir)
hepsi bu kadar!
http://files.filefront.co...t/;1250072;/fileinfo.html
ra2, generals, call of duty serisi, crysis, half-life, company of heroes ve aklınıza gelebilecek tüm oyunlardan daha zevkli olduğunu düşündüğüm ve hala sıkılmadan saatlerce oynadığım oyun.
not: üstteki oyunların hepsini oynadım ve crysis ile company of hereos dışındakilerin sonunu getirdim. hani demeyin diğerlerini bilmiyor.
not: üstteki oyunların hepsini oynadım ve crysis ile company of hereos dışındakilerin sonunu getirdim. hani demeyin diğerlerini bilmiyor.
windows xp, vista ve diğer ortamlarda çalışma sıkıntısı çeken oyundur. bunu çözmek için, command and conquer the first decade isimli paket alınabilir.
ea tarafından yapılan açıklamaya göre bu pazar yani red alert'in 1995'te çıktığı tarihin yıldönümü olan 31 ağustos'ta bedava olarak internetten dağıtılacak oyun.
tek kişilik ilerlemeli bölümleri oynarken bölüm başlarındaki videolarda geçen diyaloglar ve görüntüler harbiden komikti. multiplayer oynamak ise tadından yenmez bir oyun.
sscb ve avrupaya bakış açısıyla her tarafın yanki kokan bir oyun... mesela özgürlük heykeli ve yanındaki orakçekiç işaretli zeplinlerin oluşturduğu tablo çok klasik bir amerikan kabusudur. sonra, sscb'nin lideri rolündeki adam da hık demiş lenin in burnundan düşmüştür. ama yine de son derece eğlenceli ve "saatlerce başından kalkılmayacak" oyunlardan birdir.
attacking!
yes comrade!
da!
yes comrade!
da!
oyunun dikkat edilmesi gereken bir özelliği daha var!
sovyet kısmı olarak adlandırılan ve rusya, küba, ırak, libya nın terörist olarak gösterilmesi; amerika, fransa, almanya, ingiltere, kore nin insanlığın dost ülkeleriymiş gibi gösterilmesidir.
şimdi buna sadece bir oyun olarak bakmak biraz düşündürücüdür!
bir çok sektörde tekel olmuş amerikanın bu sektörde de kendi taraflarını ve düşmanlarını insanların bilinçaltına nasıl yerleştirdiği pek hala açıktır ve zekiliklerinin göstergesidir.
bunları başkasına söyledikten sonrada çok fazla evham yapma demeleride olası olduğu kadar vurdumduymazlığın daniskasıdır.
bir strateji manyağı olarak çok zevk alarak oynadığımm ve 'dost' larımı empoze edilmek istenenden daha iyi seçerek ve saglam bir programcının dehasını kullanarak ufak değişikliklerle yukarda belirttiğim yanlışları değiştirerek piyasa sürmesini istediğim oyun.
bu arada üçüncüsü çok kötüydü.
sovyet kısmı olarak adlandırılan ve rusya, küba, ırak, libya nın terörist olarak gösterilmesi; amerika, fransa, almanya, ingiltere, kore nin insanlığın dost ülkeleriymiş gibi gösterilmesidir.
şimdi buna sadece bir oyun olarak bakmak biraz düşündürücüdür!
bir çok sektörde tekel olmuş amerikanın bu sektörde de kendi taraflarını ve düşmanlarını insanların bilinçaltına nasıl yerleştirdiği pek hala açıktır ve zekiliklerinin göstergesidir.
bunları başkasına söyledikten sonrada çok fazla evham yapma demeleride olası olduğu kadar vurdumduymazlığın daniskasıdır.
bir strateji manyağı olarak çok zevk alarak oynadığımm ve 'dost' larımı empoze edilmek istenenden daha iyi seçerek ve saglam bir programcının dehasını kullanarak ufak değişikliklerle yukarda belirttiğim yanlışları değiştirerek piyasa sürmesini istediğim oyun.
bu arada üçüncüsü çok kötüydü.
an itibari ile internette bulmayı başardığım 30 mb lık küçük dev oyun...
En beğendiğim ve multiplayer oynandığında dehşetül vahşet zevk veren strateji oyunudur.
2 veya 3 hikaye , kesinlikle eskilerin hastası olan ben 1. sürümü oynarım. müthiş bölümlere sahip. mesela bir bölümde sana sadece 1 adet spy verirler ve gaz odalarının olduğu fabrikamsı yeri birbirine katman istenir. ancak 2'de böyle midir ? sana 10 tankı verirler herşeyi patlat.. single sevenler için kesinlikle 1 önerimdir.
diablo serisi ile birlikte bana bilgisayar başında en çok tutan oyundur ki bilgisayar oyunlarına çok fazla ilgim yoktur. Bi de fallout serisi var o da ayrı.
ing. kırmızı alarm.
ömrümün bir kısmında anam, babam, kardeşim, sevgilim olmuş olan oyun.
saatlerce internet kafede milletle savaştıktan sonra, bi uyumak, ikmal yapmak için eve geldiğimde, elime kağıt kalem alıp strateji geliştirdiğimi bilirim ben.
hele o fransız toplarını kaç kere rüyamda gördüm bilmiyorum.
ama ne yalan söyleyeyim, red alert'tan sonra onlarca strateji oyunu gördüm de hiçbiri o tadı vermedi. hani sanki bizim mahallenin oyunu gibi samimi, sıcak, inanılmaz zevkli, bıkmak kelimesi ile aynı cümle içinde kullanılmayacak tek oyundu hayatımdaki.
tanım: güzel günlere sebeb strateji oyunu.
saatlerce internet kafede milletle savaştıktan sonra, bi uyumak, ikmal yapmak için eve geldiğimde, elime kağıt kalem alıp strateji geliştirdiğimi bilirim ben.
hele o fransız toplarını kaç kere rüyamda gördüm bilmiyorum.
ama ne yalan söyleyeyim, red alert'tan sonra onlarca strateji oyunu gördüm de hiçbiri o tadı vermedi. hani sanki bizim mahallenin oyunu gibi samimi, sıcak, inanılmaz zevkli, bıkmak kelimesi ile aynı cümle içinde kullanılmayacak tek oyundu hayatımdaki.
tanım: güzel günlere sebeb strateji oyunu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar