bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- velvet27
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- kemalist dünya19
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- görselle entry kasan kıro yazar2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- beşar esad3
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- çomar putu4
- ebu muhammed el culani3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- kemalistler10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- yazarlara gelen son mesaj5
- bir gecede cahil kaldık5
- kürtçülük2
- beynin güzelce yıkanması3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
ne zaman Türkiye'ye geleceklerini gerçekten merak ettiğim ve eğer buraya gelmeden dağılırlarsa çocuğumu keseceğim grup. Tamam sakinim.
(bkz: radiohead türkiye ye gel lan allahsız)
(bkz: radiohead türkiye ye gel lan allahsız)
içmeye gerek bırakmayan, son zamanlarda sıkça dinler olduğum grup.lotus flower klibi ile yorke uçmuş.
başlığı görünce eski günlere gidip bir ah çekip geldim, özlemişim.
şu anda creep şarkısını dinlediğim grup.
canlı performanslarında daha iyi oldukları kanaatine vardığım gruptur. özellikle fake plastic trees adlı şarkısı elleri öpülesidir.
The king of the limps ile hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. yine de radiohead radioheaddir candır. codex , lotus flower gayet güzel parçalar.
lotus flower klibiyle nirvanaya ulaşmış grup. york'un performansı görülesi.
bugün saat 20:00'de beyoğlu kemancı bahçede partisi olacakmış.
atıcaksın otu açıcaksın radiohead.
exit music şarkısıyla insanı bunalımdan bunalıma sürükleyen ingiliz alternatif rock grubudur.
Street Spirit ile ruhumu evrenler arası seyehat ettiren adamların grubu.
lotus flower gibi bir büyülü şakının yaratıcısı ayrıca klibinde de sempatik bir oynaayış sergileyen soliste sahip gruptur.
glastonbury 2011'de sahne alarak sürpriz yapmış grup. *
yapılmamışların yapılmasını sağlayan grup. hayatımda hiç bir müzik grubunun veya bir müzisyenin tüm albümlerini dinlememiştim ama radiohead'da bunu yaptım. çünkü sadece bir şarkı patlasın da geri kalanı da albüm dolsun diye yapılan şarkılar değil. hepsin de kocaman emekler var. hepsi de gayet kaliteli. bir de bizim serdar ortaç'a, demet akalın'a bak allahını seversen.
the king of limbs albumundekı tum sarkıları oncekı gunlerde (from the basement) adlı bı serı ıle akustık olarak calmıstır. tum sarkıları buradan ızleyebılırsınız: http://goo.gl/cvory
gelmiş geçmiş en iyi müzik grubu *
(bkz: creep)
birde bu adamların 2+2=5 deyü bir şarkısı vardır ki of of of.
herkesle tartışırım ki onlar
müzik yapan insanlar topluluğunu en hayırlısıdır.
şu anda ellerine su dökecek kimse yoktur ve olması da zordur.
bu insanlar bambaşka müzik yapıyor sözlük. öyle böyle değil.
dönüyorum dolaşıyorum yine bu adamlara geri dönüyorum.
yok aga. dinleyecek başka bir şey yok.
yıllardır deli gibi sadece radiohead dinliyorum.
şarkı içinde şarkı var. bir daha dinliyorsun bir tane daha şarkı var o şarkı içinde şarkı olan şarkının.
gitgide uzaklaşıyor radiohead genel müzik piyasasından.
onlar fenomen.
bence radiohead
led zeppelinden sonra gelmiş
en iyi müzik topluluğu.
izel-çelik-ercanı saymazsak tabii.
nokta
müzik yapan insanlar topluluğunu en hayırlısıdır.
şu anda ellerine su dökecek kimse yoktur ve olması da zordur.
bu insanlar bambaşka müzik yapıyor sözlük. öyle böyle değil.
dönüyorum dolaşıyorum yine bu adamlara geri dönüyorum.
yok aga. dinleyecek başka bir şey yok.
yıllardır deli gibi sadece radiohead dinliyorum.
şarkı içinde şarkı var. bir daha dinliyorsun bir tane daha şarkı var o şarkı içinde şarkı olan şarkının.
gitgide uzaklaşıyor radiohead genel müzik piyasasından.
onlar fenomen.
bence radiohead
led zeppelinden sonra gelmiş
en iyi müzik topluluğu.
izel-çelik-ercanı saymazsak tabii.
nokta
bildiğin iyi grup hatta baya iyi yani.
hafif şarkıları olan dinlenesi grup.
no surprises adlı şarkıları alıp götüren grup.
the king of limbs albümünden 3 şarkının remix'ini henüz yayınlamış olanlar birliği.
http://www.radiohead.com/...earson-sound-and-four-tet
http://www.radiohead.com/...earson-sound-and-four-tet
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar