bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- kürt mimarisi2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- milletin anasına küfretmek2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- bir insanı sevmek12
- biat kültürü3
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kıskanmak7
- toz yumrususun unutma2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
29 yaşındaki bosnalı orta saha. milan da oynuyor.
An itibariyle Fenerbahçemizin anlaştığı milan’ın eski, bizim yeni 6-8 numaramız. Hoş geldin.
Bu arada çoğu kişi gibi ben de daha sert, çapa bir 6 numara alınmasını doğru buluyordum ama sene başından beri yapılan transferler ve alınan verim ortadayken, krunic ile ilgili de vardır bir bildikleri diyorum. Sonuçta bu adam yıllardır milan orta sahası ve geçen sene şl finalinin eşiğinden dönen takımın as oyuncusuydu. ismail yüksek kadar sert değil evet ama pozisyon bilgisi ve zekasıyla yaptığı pas araları daha iyi. Ve sakin. Gereksiz sert fauller yapıp kart görmez. Oyun aklı yüksek ve hızlı düşünüp topu istenilen tehlikeli yerlere seri ve hızlı gönderen bir adam.
Bu arada çoğu kişi gibi ben de daha sert, çapa bir 6 numara alınmasını doğru buluyordum ama sene başından beri yapılan transferler ve alınan verim ortadayken, krunic ile ilgili de vardır bir bildikleri diyorum. Sonuçta bu adam yıllardır milan orta sahası ve geçen sene şl finalinin eşiğinden dönen takımın as oyuncusuydu. ismail yüksek kadar sert değil evet ama pozisyon bilgisi ve zekasıyla yaptığı pas araları daha iyi. Ve sakin. Gereksiz sert fauller yapıp kart görmez. Oyun aklı yüksek ve hızlı düşünüp topu istenilen tehlikeli yerlere seri ve hızlı gönderen bir adam.
An itibariyle açıklanmıştır. Tekrardan hoş geldin.
https://twitter.com/fener.../1745775177030312167?s=46
https://twitter.com/fener.../1745775177030312167?s=46
gelişi ile ismail yüksek in performansını da 2 katına çıkartacak oyuncudur. hayırlı olsun. defansa bonucci 6 numaraya kruniç. ara transferde alınabilecek en iyi oyuncuları aldı takım. becao iyileşiyor djiku da erken dönerse bu sene avrupada final oynar hatta kupayı alır ligi de kazanırsak verilen paralar zaten misli misli geri alınacak. önümüzdeki sezonda şampiyonlar ligine gidiyoruz daha ne olsun.
Fenerbahçe'de oynayan santrafor edin dzeko'nun iknasıyla etmesi sonucu fenerbahçe'ye gelen futbolcu.
köyferans liginde top koşturacaktır.
Gelip gelmeyeceği merak konusuydu, şimdi de performansı merak konusu..
Baba gelmiş, hoş gelmiş. iyi transfer bence. Güzel adamlar aldık. ihtiyaç olan yerlere .
hoş gelmiş sefa gelmiş.
Umarim balon cikmaz. Hos gelmis.
an itibariyle önder özen tarafından yenilen ilk golün sorumlusu olarak anlatılıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=QbjpyeDsLEg
https://www.youtube.com/watch?v=QbjpyeDsLEg
bunu için geçen birisi bosnalı maldonado yorumu yapmış çok güldüm.
yavaştan ısınmaya başladı fenerbahçemize. hadi hayırlısı. ee yani milan boş adam almaz.
Bildiğiniz çöp! Aldığı para haram zıkkım olsun!
O*spu çocuğunun futbolla uzaktan ya da yakından alakası yok.
Bu adam futbol oynamaya devam ederse sadece Fenerbahçe'nin değil gittiği tüm takımların başını yakar. Dilerim sakatlanır ve ömür boyu futboldan uzak kalır!
Bu adam futbol oynamaya devam ederse sadece Fenerbahçe'nin değil gittiği tüm takımların başını yakar. Dilerim sakatlanır ve ömür boyu futboldan uzak kalır!
birazdan turu getiren golü atar.
jose mourinho umarım bi daha kadroya almaz özellikle avrupa maçlarında. gönderilir inşallah.
gram delikanlılık gram haysiyetin varsa oynarsın insan utanır lan bu kadar kötü oynamaktan.
ismail kartal'ın Fenerbahçe'ye attığı en büyük kazık!
Kaçan şampiyonluk, konferans liginden elenmemiz bir yana. ismail kartal en büyük kazığı bu lavuğu alarak soktu..
Kaçan şampiyonluk, konferans liginden elenmemiz bir yana. ismail kartal en büyük kazığı bu lavuğu alarak soktu..
stuttgart maçında kızılyıldız'ın 2. golünü atan futbolcu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar