bugün

Rezil bir kargo sitesi. Bir kol saati alalım dedim. Kargom nerede diye tıklıyorum siteye böyle bir ürün yok diyor. Gittim PTT ye sanırım hala kargoya verilmemiş diyor. 3 gün içinde verilecektir dediler bir hafta olacak neredeyse. iki gün daha beklerim sonra ulaştırma bakanlığı na şikayet edeceğim. PTT benim için bitmiştir. Alışveriş yapmayın buradan pişman olursunuz.
bazen çok iyi teslimat, ürün fiyat bazen de berbat ve rezillik.
Olm yapamıyorsunuz işte.

Piyasayı yoktan yere vandallamayın; siz kim e-ticaret kim. Hanginiz bu kadar vizyoner?
5 gün önce saat aldım. hala kargoya verilmedi. bakalım verecekler mi merak ediyorum.
aldığım ürünü iptal ettiler. şimdi de küfür gibi teselli olarak 12 tl hediye çeki tanımlamışlar. ben size 15 lira vereyim bir daha da beni aramayın amk.
alırsan mahalle bakkalından hallice yerden olacağı bu.
Sözlükte reklamı çıkıp duruyor.

istemiyorum kardeşim sıvı yağ falan.

Hem bakkalda daha ucuz.
yerli ve milli pazaryeri e-ticaret sitesi.
sürekli kullanırım, çok memnunum.
bir kez dolandırıldığımdan daha da kullanmamaya karar verdiğim site.
türkiye de en çok dolandırıcı kaynayan site. ddr2 rame biçtikleri fiyata bakın. takoz la bu. beş katına ips panel 2k samsung monitör alınıyor!
https://www.pttavm.com/ci...r-ram-bellek-p-1132487516
© copyright 2005 - 2026