bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- küfreden kız iticiliği6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- wine me dine me2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ilgi3
- türkiye6
- bugün de meme atan olmaması13
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- ibne penis nah3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- chp'deki değişimciler3
- göbek adınız2
- 65 şut çekip gol atamamak5
Rötara denk geldiginizde otelde yabanci oda arkadaslariyla sizleri agirlayan akrabaliga ilk adim attirilan yer.
türkiye de havacılıkta devrim yapmıştır. bunda siyasi ve ekonomik şartların zamanlaması en önemli paya sahiptir.
Ucaklari eski diyenin aklindan suphe edilesidir.su anda turkiye'nin en genc filosuna sahipler.thy'nin 17 senelik ucaklari gibi degil.
uçak hizmetini, otobüse bağlamış firmamsı. uçaklara iner inmez yakıt alınıp kalkış için yolcular alınıyor.
bileti 4 ay önce almaktır .istanbul dan malatyaya 35 liraya gitmektir .ilk uçak deneyimi yaşıyan insanların hava yolu şirketidir .
ucuz uçak biletleri sunarak hem rekabet ortamı oluşturup hem de ucuza uçmamızı sağlayan firmadır.
4 kere uçuşum oldu kendileriyle. 1i hariç zamanında kalkan sorunsuz uçuşlardı. o bir uçuştada berlin schönefeld'deki 45 dk'lik rötar sonucu istanbuldaki uçağı kaçırmıştım. ancak o da hiçbir mağduriyete uğramadan güzel bir şekilde halledildi.
iyi ki varlar. teşekkür ediyorum.
4 kere uçuşum oldu kendileriyle. 1i hariç zamanında kalkan sorunsuz uçuşlardı. o bir uçuştada berlin schönefeld'deki 45 dk'lik rötar sonucu istanbuldaki uçağı kaçırmıştım. ancak o da hiçbir mağduriyete uğramadan güzel bir şekilde halledildi.
iyi ki varlar. teşekkür ediyorum.
dün akşam izmir-ercan ucusunda her zaman ki gibi rötar yapmis havayolu şirketidir.
insan olsaydı "Cimriden kışta buz alınmaz"sözündeki gibi olurdu.
çok ucuza bilet satıp yolculuk esnasında ve öncesinde her hizmeti ile seni yolmaya çalışan havayolu şirketi..
Soktugumun ama cok soktugumun firmasi. Her ic hatlari seferinin 1 saat gecikmeli kalktigi, ucuz bilet satiyorum sizi sikebilirim dusunce politikasi ile anca 3. Dunya ulkelerinde barinabilir ve bariniyor.
yaklaşık 12-13 kiloluk ikinci valizimden uçak parasına neredeyse denk bir check-in bedeli almaya çalışan havayolu şirketi. o valizle beraber elektro gitarımı, bilgisayar çantamı ve sırt çantamı pasaport kontrolünden geçirip uçağın kapısına kadar taşıtıp yorulmama sebep olmuşlardır. neyse ki utanıp uçağın tam girişinde valizimi uçağın altına koyabileceklerini söylemişlerdir. illa çirkeflik mi yapalım.
Son 2 saatir tum sistemi coken havayolu..
alana gidin benim ucusum var biletimi almadim diyin ucun amk. O kadar coktu sistemleri.
alana gidin benim ucusum var biletimi almadim diyin ucun amk. O kadar coktu sistemleri.
En guzel kitaplari ceviren, kitap kapagi tasarimi kalitesi olarak bir numara olsa da 35 lira gibi fahiş fiyatlarla kitaplari satisa cikaran bir yayinevi.
istanbul-sivas sivas-istanbul yolculuklarını gerçekleştirdim gayet başarılı bir havayolu firması uçakları da temizdi.
son zamanlardaki uçuşlarında havada çok tur atan havayolları. bugünkü sabiha gökçen-edremit uçağı, edremit üzerinde 14 tur atmış ve inememiştir. şu anda sabiha gökçen'e dönmektedir. inşallah kötü bir durum yoktur.
http://www.flightradar24.com/PGT11/60ed3d1
http://www.flightradar24.com/PGT11/60ed3d1
sloganı "fakirsin işte uçağa bindiriyoruz daha ne istiyorsun istediğimiz gibi de dürteriz" olan firma. ben suyunda filan değilim. her uçuşta rötar var mı var, hostesler sanki bedava binmişsin gibi davranıyor mu davranıyor, uçaklar leş mi leş, oturma iznin olan ülke için "aa vizeniz yok" deyip uçağa almayarak seni mağdur edip sonra da "e binseydiniz" diyor mu diyor. yemişim ucuzluğunu o zaman.
ucuz fiyatlarını 25 kuruş maliyetli suyu vermemesine bağlayan şark firmasıdır. ne kadar okusan, holdingin içine de doğsan soyu adana ya dayanan birinin vizyonu bu kadar oluyor. embesil bir de kendini richard branson falan sanıyor ya ne diyelim...
4 yıldır yurt içi uçuşlarda sıkça kullandığım, çok kötü hava koşullarında bile 1 dakika olsun rotar yemediğim, hiç de sorun yaşamadığım hava yolu şirketi.
1buçuk saat yol için, bedava götü boklu çaylar, kahveler, sular, puaçalara ihtiyaç duymadığım için, paralı olmasından sıkıntı hissetmediğim hava yolu şirketi.
1buçuk saat yol için, bedava götü boklu çaylar, kahveler, sular, puaçalara ihtiyaç duymadığım için, paralı olmasından sıkıntı hissetmediğim hava yolu şirketi.
Uçakla bisiklet taşımak için thy para istemez, diğer havayolu şirketleri 15-20 lira alırken, bu arkadaşlar 100 lira istiyor.
Zaten bunlar kadar fırsatçı başka havayolu görmedim. Battaniye bile paralı. Eve götüreceğim sanki bu nedir?
Ben o bisikleti demonte halle kolileyip bedava geçirmesini bilirim. Resmen salak yerine koyuyorlar insanı.
(bkz: sinirlenmişsem demek ki)
Zaten bunlar kadar fırsatçı başka havayolu görmedim. Battaniye bile paralı. Eve götüreceğim sanki bu nedir?
Ben o bisikleti demonte halle kolileyip bedava geçirmesini bilirim. Resmen salak yerine koyuyorlar insanı.
(bkz: sinirlenmişsem demek ki)
bahreyn'den dönerken kullandığım havayolu şirketi.
giderken thy uçağı ile gitmiştim. dönüş biletim de thy'den idi fakat uçağı kaçırınca ilk uçağa, yani pegasus'a bilet aldım.
iki uçuşu, yani thy-pegasus'u karşılaştırırsak;
bir kere uçağa girer girmez fark var. thy personeli güler yüzlü, pegasus personeli öğrencileri geziye getirmiş ilkokul öğretmeni gibi elinde bir sopası eksikti. iyi kafa atmadım ben o hostese.
uçaklar karşılaştırılmaz bile. thy uçağı range rover'sa pegasus uçağı dacia logan'dı. hadi uçağın lüksünü geç bir kere temiz değildi.
neyse geçtik oturduk diyelim, thy'de koltuğunuza oturduğunuzda sizi rahat ettirecek, evinizde hissettirecek bir hizmet var. yastığı, battaniyesi, kulaklığı, çorabı, göz bandı falan.
pegasus'ta ise oturur oturmaz sanki kebapçıya gelmişsin gibi menü var. su 3 ( 2 de olabillir, emin değilim ) euro, sandviç bilmem kaç euro falan.
direkt oturduğun yere fiyat listesi koymuşlar oha aq.
ikram olarak thy'de lokum, sınırsız içecek, gerçekten çok kaliteli 2 çeşit yemek seçeneği vardı. istedikçe çay falan istiyorduk, gayet güleryüzle karşılayıp getiriyorlardı.
pegasus'ta ise bir su bile içemiyorsun arkadaş. 990 dolar verdik, 1 bardak suya para istiyorlar. hayır parasında değilim, 1000 dolar yap , ikram yap.
neyse özetle pegasus beni kaybetti. *
soğuk davranan personeli, pis ve düzensiz uçağı, ikram konusundaki ilginç politikası bir daha binmem dedirtti.
biraz misafirperver olunuz lütfen. parasında değiliz, imaj çok kötü.
giderken thy uçağı ile gitmiştim. dönüş biletim de thy'den idi fakat uçağı kaçırınca ilk uçağa, yani pegasus'a bilet aldım.
iki uçuşu, yani thy-pegasus'u karşılaştırırsak;
bir kere uçağa girer girmez fark var. thy personeli güler yüzlü, pegasus personeli öğrencileri geziye getirmiş ilkokul öğretmeni gibi elinde bir sopası eksikti. iyi kafa atmadım ben o hostese.
uçaklar karşılaştırılmaz bile. thy uçağı range rover'sa pegasus uçağı dacia logan'dı. hadi uçağın lüksünü geç bir kere temiz değildi.
neyse geçtik oturduk diyelim, thy'de koltuğunuza oturduğunuzda sizi rahat ettirecek, evinizde hissettirecek bir hizmet var. yastığı, battaniyesi, kulaklığı, çorabı, göz bandı falan.
pegasus'ta ise oturur oturmaz sanki kebapçıya gelmişsin gibi menü var. su 3 ( 2 de olabillir, emin değilim ) euro, sandviç bilmem kaç euro falan.
direkt oturduğun yere fiyat listesi koymuşlar oha aq.
ikram olarak thy'de lokum, sınırsız içecek, gerçekten çok kaliteli 2 çeşit yemek seçeneği vardı. istedikçe çay falan istiyorduk, gayet güleryüzle karşılayıp getiriyorlardı.
pegasus'ta ise bir su bile içemiyorsun arkadaş. 990 dolar verdik, 1 bardak suya para istiyorlar. hayır parasında değilim, 1000 dolar yap , ikram yap.
neyse özetle pegasus beni kaybetti. *
soğuk davranan personeli, pis ve düzensiz uçağı, ikram konusundaki ilginç politikası bir daha binmem dedirtti.
biraz misafirperver olunuz lütfen. parasında değiliz, imaj çok kötü.
Thy nin ezecegi bir havayolu şirketidir. Hem uçak fiyatları pahalı hem de kalitesizdir.
Sanıldığının aksine uçakları kötü ve eski değildir çoğu uçağı Boeing 737/ 800 dür ve uçak filosu gençtir ama uçaklarının iç dizaynı THY deki aynı model uçağa göre çok farklıdır pegasus Gebze harem minübüsçüsü mantığıyla çalışan bir havayolu şirketi olduğu için koltuklar birbirine çok yakın tutulup THY de 180 yolcu alan uçak pagasusta 210 kişi alacak kapasiteye çıkartılmıştır.
Ayrıca bu firmada her şey paradır, tek amaçları yolcudan uçağı terk edene kadar alabildikleri kadar para almaktır. Uçak yükselmesini tamamladıktan sonra eski şehir hatları vapuru satıcılarını andırır bir şekilde bir görevli çıkıp size hayat sigortası, kredi kartı ve daha bir çok şey satmaya
çalışır.
Uçakları çok sık rötar yapar ve bu konuda doğru dürüst açıklama yapmazlar, bazen çok ucuz bilet bulabilseniz bile fırsatını bulduğu an acayip geçirir.
Uzun lafın kısası mecbur kalmadıkça asla tercih edilmemesi gereken hava yolu firmasıdır.
Ayrıca bu firmada her şey paradır, tek amaçları yolcudan uçağı terk edene kadar alabildikleri kadar para almaktır. Uçak yükselmesini tamamladıktan sonra eski şehir hatları vapuru satıcılarını andırır bir şekilde bir görevli çıkıp size hayat sigortası, kredi kartı ve daha bir çok şey satmaya
çalışır.
Uçakları çok sık rötar yapar ve bu konuda doğru dürüst açıklama yapmazlar, bazen çok ucuz bilet bulabilseniz bile fırsatını bulduğu an acayip geçirir.
Uzun lafın kısası mecbur kalmadıkça asla tercih edilmemesi gereken hava yolu firmasıdır.
rötarsız bir uçuş gerçekleştirerek gözlerimi yaşartmış firma. evet.
Otomatik check-in de verdiği koltuk o kadar bok gibi ki tuvalete kilitleyip götürse daha iyi. Zorla koltuk satacaklar. Kınadım bunu.
müşterilerine karşı son derece saygılı kaliteli bir havayolu şirketi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar