bugün
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- portekiz5
- kolombiya4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- panama3
- hırvatistan3
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sabaha kadar okunacak kitap4
- ilgi manyağı4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- petrol2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 33 yaşında olmak3
- içtim şarabı13
- arşivlenmesi gereken resimler3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- kadir inanır22
- öldükten sonra bana ne olacak5
- anın görüntüsü22
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- sıcaktan ağlamak4
- deniz göktaş4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- uludede3
lisede kendisini çakma milliyetçilik akımına kaptıran ergenlerden.
troll bildiğin.
uludağ sözlük haykırıyor: görsel
troll bildiğin.
uludağ sözlük haykırıyor: görsel
altıncı nesil yazardır.
lisede olduğunu iddia edenlerle tanışmaktan büyük bir zevk alacak olan yazar. (yanlış anlaşılmasın)
aynı zamanda diğer takımlar hakkında yaptığı yorumların o takımların taraftarlarını incitmesi ve bu taraftarların takım yoluyla değil de milliyetçilik yoluyla kendisine saldırmasını çok komik bulmakta.
en dikkat çekici olan şey ise çakma milliyetçi olduğunu iddia edenlerin nerdeyse bütün entrylerinin sporla ilgili olması, diğer konularla ilgili olan entrylerinin de yüzde 90 ından fazlasının alıntı olmasıdır. bu kişiler spor harici bir konuda kendilerine ait doğru düzgün bir yorum yapabilirseler o zaman tartışabilirler benim milliyetçiliğimin gerçek olup olmadığını.
o zamana kadar (bkz: bsgçk) iftardan sonra iyi gider.
edit: evet, liseli olduğunu iddia edenlerin nerede takıldıkları belli oluyor. inci sözlükte takıl, sonra gel millete liseli de... yarım akıllılık böyle bir şey olsa gerek.
edit 2: ayrıca bakın canlarının yanma sebebi neymiş. (bkz: #9135420)
yazık tabi kaç gündür robinho yla yatıp robinho yla kalkıyorlar. gelmemesi fena göt etmiş arkadaşları.
edit 3: son bir şey aklıma geldi. beyler sekiztaşlılara sekiztaşlı diyince liseli oluyorsunuz. fenerbahçe nin 2-2 muhabbetine aylarca 2-2 mi şeklinde espri yapınca yüksek lisans öğrencisi aman diyim dikkat edin bunlara.
aynı zamanda diğer takımlar hakkında yaptığı yorumların o takımların taraftarlarını incitmesi ve bu taraftarların takım yoluyla değil de milliyetçilik yoluyla kendisine saldırmasını çok komik bulmakta.
en dikkat çekici olan şey ise çakma milliyetçi olduğunu iddia edenlerin nerdeyse bütün entrylerinin sporla ilgili olması, diğer konularla ilgili olan entrylerinin de yüzde 90 ından fazlasının alıntı olmasıdır. bu kişiler spor harici bir konuda kendilerine ait doğru düzgün bir yorum yapabilirseler o zaman tartışabilirler benim milliyetçiliğimin gerçek olup olmadığını.
o zamana kadar (bkz: bsgçk) iftardan sonra iyi gider.
edit: evet, liseli olduğunu iddia edenlerin nerede takıldıkları belli oluyor. inci sözlükte takıl, sonra gel millete liseli de... yarım akıllılık böyle bir şey olsa gerek.
edit 2: ayrıca bakın canlarının yanma sebebi neymiş. (bkz: #9135420)
yazık tabi kaç gündür robinho yla yatıp robinho yla kalkıyorlar. gelmemesi fena göt etmiş arkadaşları.
edit 3: son bir şey aklıma geldi. beyler sekiztaşlılara sekiztaşlı diyince liseli oluyorsunuz. fenerbahçe nin 2-2 muhabbetine aylarca 2-2 mi şeklinde espri yapınca yüksek lisans öğrencisi aman diyim dikkat edin bunlara.
fb-paok maçının analizini yapmıştır kendisi
görsel
görsel
(#9185998) nolu entry si ile sıvamış yazardır. eski komünist rusyada vatan hainliği şüphesiyle herkesin peşine bir gizli polis takılması, işlerini düzgün yapıp yapmadığını takip amacıyla da bu gizli polislerin de peşine gizli polis takılmasına benzer şekilde yakında kendisi hariç herkesin pkklı olduğunu iddia edecektir.
(bkz: komik olma kuzen larry)
(bkz: komik olma kuzen larry)
zeki aklı sıra. (#9538567)
#9539246 şeklinde ilginç bir entry girmiş fenerlidir.
volkan demirel'in, diego lugano'nun, fabio bilica'nın, emre belözoğlu'nun antipatik hallerinden hiç bahsetmemiş mesela.
ayrıca guti'yi gay olduğu için sevmiyorken, emre belözoğlu'nu çok sempatik buluyormuş? - ??? -
hem de cincon yazacak kadar yaratıcı ve olgundur.**
volkan demirel'in, diego lugano'nun, fabio bilica'nın, emre belözoğlu'nun antipatik hallerinden hiç bahsetmemiş mesela.
ayrıca guti'yi gay olduğu için sevmiyorken, emre belözoğlu'nu çok sempatik buluyormuş? - ??? -
hem de cincon yazacak kadar yaratıcı ve olgundur.**
beşiktaş'tan öyle bir acısı var ki her gün beşiktaş'ı kötüler derecede entryler girmektedir. fink'in inönü'de çaktığı golü çıkaramadılar galiba daha.
elin yunanlısının açtığı pkk bayrağıyla uğraşan yazar. sen önce ay-yıldızlı bayrağı nasıl yaktığınızı, armamızdan türk bayrağını çıkarıp yunan bayrağını koyduğunuzu nasıl anlatacaksın.
o bayrak herkese nasip olmaz.
o bayrak herkese nasip olmaz.
(#9562771) yazdığımı editlediğimi görüp, söylediğimi değiştirmediğimi görememiş kadar fenerlidir.
sultanahmet meydanı geldi aklıma heryerde ottoman yazıyor abi sanki bu ülkede olan her şeyin osmanlı kültürüne ait olması zorunluymuş gibi bir durum ortaya çıkartan hadise....
girdiği entryleri silen yazar, bakınızlar hep boş çıkıyor.
bkz olarak verilen entryleri varsa ve tıklandığında silinmiş gözüküyorsa bu entryleri kendi silmemiştir, moderasyon tarafından silinmiştir. en kötü entryler istatistiklerinde derece yapan entrylerini silmezken, bunları neden silsin ki ?
saygı değer yazardır.
daha sakin olması gerektiğine inandığım türk milliyetçisi yazar. bir klasik olarak, daha çok ve biraz daha sakin yazması dileğiyle.
görüşlerinin zıtlığı yetmezmiş gibi bir de fenerbahçelidir ve bütün derdi beşiktaştır.her girdiği entry için gözüm kapalı eksimi çakacağım yazardır.
(#10310347)seviyesiz, çingene yazar.
sabah sabah zeka fışkıran yazarlar tarafından cahillikle itham edilen yazar.
bunu da büyük ihtimal şu son zamanlarda adı sıkça anılan muhteşem yüzyıl adlı diziden öğrendikleri kadarıyla söylüyorlardır allah bilir. zira osmanlı resmen 1923 te sona ermiştir. fransız ihtilali ise 1879 da başlamıştır. ahmed vefik paşa "lehçe-i Osmani" (1876) adlı sözlüğünde ilk kez Türkçe sözcükleri ayrı bir bölümde toplamış, Onu izleyen Şemseddin Sami ise 19. yüzyılın son yılında yayımladığı sözlükte (Kamus-ı Türki) ilk kez Türkler'in konuştuğu dili Türkçe olarak adlandırmıştır. Ahmed Mithat Efendi ise, çıkardığı Tercüman-ı Hakikat gazetesinde Türkçe'nin yalınlaşması için çaba harcadığı gibi Türkoloji araştırmalarına da yer vermiştir. 1894 te yayımlanmaya başlayan ikdam gazetesi de Türkçüler'in toplandığı bir merkez olmuştur ki bu kadar yazı sadece cahil birini göt etmek için yazılmıştır.
göt etmeyi bırakıp işin mantığını, anlamayan, anlayamayan beyinlere sokmaya çalışırsak;
türk - islam birliği çerçevesinde milliyetçi biri olmak zaten osmanlı yı sevmek için yeterli bir sebeptir. osmanlı da milliyetçilik olup olmaması, bazı mantık abidelerinin aksine; ne sizin milliyetçi biri olup osmanlı nın ingilizcesi olan bir nick almanıza engeldir, ne de sizin milliyetçi biri olduğunuz için osmanlı yı sevmenize engeldir. aksine milliyetçiyseniz bunlar son derece normaldir. çünkü göktürkler kadar osmanlı da bizim ecdadımızdır.
bunu da büyük ihtimal şu son zamanlarda adı sıkça anılan muhteşem yüzyıl adlı diziden öğrendikleri kadarıyla söylüyorlardır allah bilir. zira osmanlı resmen 1923 te sona ermiştir. fransız ihtilali ise 1879 da başlamıştır. ahmed vefik paşa "lehçe-i Osmani" (1876) adlı sözlüğünde ilk kez Türkçe sözcükleri ayrı bir bölümde toplamış, Onu izleyen Şemseddin Sami ise 19. yüzyılın son yılında yayımladığı sözlükte (Kamus-ı Türki) ilk kez Türkler'in konuştuğu dili Türkçe olarak adlandırmıştır. Ahmed Mithat Efendi ise, çıkardığı Tercüman-ı Hakikat gazetesinde Türkçe'nin yalınlaşması için çaba harcadığı gibi Türkoloji araştırmalarına da yer vermiştir. 1894 te yayımlanmaya başlayan ikdam gazetesi de Türkçüler'in toplandığı bir merkez olmuştur ki bu kadar yazı sadece cahil birini göt etmek için yazılmıştır.
göt etmeyi bırakıp işin mantığını, anlamayan, anlayamayan beyinlere sokmaya çalışırsak;
türk - islam birliği çerçevesinde milliyetçi biri olmak zaten osmanlı yı sevmek için yeterli bir sebeptir. osmanlı da milliyetçilik olup olmaması, bazı mantık abidelerinin aksine; ne sizin milliyetçi biri olup osmanlı nın ingilizcesi olan bir nick almanıza engeldir, ne de sizin milliyetçi biri olduğunuz için osmanlı yı sevmenize engeldir. aksine milliyetçiyseniz bunlar son derece normaldir. çünkü göktürkler kadar osmanlı da bizim ecdadımızdır.
(bkz: beşiktaş ın 2011 kadrosuna laf atabilmek/#10591538)
sarhoşken sözlüğe girmemesini dilediğimiz.
sarhoşken sözlüğe girmemesini dilediğimiz.
göte göt demeyi yeni malatyaspor fenerbahçe maçında yapması gereken yazarımtıraksı.
(bkz: #10953307) candır can. hislere tercuman olandır. fazla söze ne hacet, adam doksana takmış.
bu tarz konuşarak daha çok entry sildirir dediğim yazar, çok çabuk küfretmesi olumsuz yanlarındandır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar