ottoman3541

beşiktaş'tan öyle bir acısı var ki her gün beşiktaş'ı kötüler derecede entryler girmektedir. fink'in inönü'de çaktığı golü çıkaramadılar galiba daha.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026