beşiktaş ın 2011 kadrosuna laf atabilmek

herkesin yapması gerekendir. küçük olma kompleksinden kurtulamamış 2-3 beşiktaş taraftarı ortaya attı diye böyle düşünmek zaten salaklıktır. zira beşiktaş ın mevcut kadrosu türkiye lig tarihinin en iyi ilk 10 kadrosunda dahi zor yer bulur.

edit: çünkü defansları yoktur.
© copyright 2005 - 2026