bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı9
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- erkekler neden aldatır2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- aldım kabul ettim2
- lionel messi11
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- helal olsun be2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ithal et2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kimyon4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
bu ara etrafa küfür etmekle, tehditler savurmakla meşgul.
kendi takımını savunacağım derken milleti aşağılamalar, millete küfretmeler...
şike iddialarının vehametine rağmen "düşürün de ebenizinkini görün" demeler...
hiç kalkıp da "bir yanlışlık olduysa alın kupamızı. bizim şerefsizliklerle işimiz olmaz. düşersek daha da güçlü çıkarız." falan demek yok. hep ego, hep tehdit...
tipik fener'li yani.
kendi takımını savunacağım derken milleti aşağılamalar, millete küfretmeler...
şike iddialarının vehametine rağmen "düşürün de ebenizinkini görün" demeler...
hiç kalkıp da "bir yanlışlık olduysa alın kupamızı. bizim şerefsizliklerle işimiz olmaz. düşersek daha da güçlü çıkarız." falan demek yok. hep ego, hep tehdit...
tipik fener'li yani.
yardımsever yazar.
milliyetçi vatanperver yazar. sözlüğün bu gibi yazarlara ihtiyacı var.
fanatik bir fenerbahçeli. bir gün gözlerine perde indirmiş iki renkten kurtulup futboldan zevk alabilmesi dileğiyle...
aşırı fenerbahçe sevgisini bir yere bırakarak, düşüncelerini benimsediğim saygı duyduğum yazardır.
galatasaray fenerbahçe maçıyla ilgili girdiği entrylerden sonra, kendisine özelden küfür eden yazar tarafından, çaylak olacağı için suçlanan yazar.
(#14630324)
moderasyona kafayı takmış ihtiyar yazar.
moderasyona kafayı takmış ihtiyar yazar.
adam gibi yazardır. adam gibi sarı lacivert çubuklu sevdalısıdır.
garip bi yazar. birçokları gibi fenerbahçeli değil de azizeli sanırım.
fenerbahçe renklerine gönül vermiş ve bukalemumlara gereken ayarı veren renktaş.
çubuklu sevdalısı, onurlu, adam gibi adam. böyle fenerbahçe'liler lazım bize!
şşşşş karışma 100. entarin olalım dedik!*
şşşşş karışma 100. entarin olalım dedik!*
şefkat yoksunu bir fenerli. gel otur şöyle bakim.
(#15066905) helal olsun. gözünü hırs bürümüş, içinde kalan hıncını adam öldürmeye teşebbüs edenleri bile savunarak gösteren sözde taraftarlara en güzel cevabı vermiş.
maalesef haklısın bu konuda. küfürle adam öldürmeyi bir sanan taraftarlar var bu ülkede. küfürlere cezalar yağdıran ama rakı şişesine, adam öldürmeye ceza vermeyen zihniyete sahip bir federasyon var.
maalesef haklısın bu konuda. küfürle adam öldürmeyi bir sanan taraftarlar var bu ülkede. küfürlere cezalar yağdıran ama rakı şişesine, adam öldürmeye ceza vermeyen zihniyete sahip bir federasyon var.
yüzyıllar boyu hilafetin olduğu bir devleti, buldukları günümüze ait fotoğrafla müslüman olmadığını iddia eden sığ beyinliler tarafından entrysi eleştirilen yazar.
ergenler ne kadar çoğalmış lan bu sözlükte.
ergenler ne kadar çoğalmış lan bu sözlükte.
dubai,de yapımında çalıştığım, otelin ismidir.
altıncı nesil liseli troll. evet.
tek işi kanıt sunmadan birilerini suçlamak olan kişi. şikeyi galatasaray'ın türkiye'ye öğrettiğini iddia edip bjk ile febe'nin galatasaray'a karşı yapmış olduğu iki şikeyi bilmeyen (bkz: 23 mayıs 1943 beşiktaş fenerbahçe maçı)( (bkz: 8 nisan 1951 beşiktaş fenerbahçe maçı) )galatasaray şampiyon olmasın diye sahadan çekilen bir kulubün taraftarı olduğunu bilmeden (bkz: galatasaray şampiyon olmasın diye sahadan çekilmek) ve asıl önemlisi hidayet akbulut adlı fenerbahçe divan kurulu üyesinin 1974-75 sezonunda ankaragücü'ne "yahudi işadamlarının" verdiği parayla teşvik götürdüğünü bilmeden konuşan bir zavallı. http://www.radikal.com.tr...1078628&CategoryID=84 böyle bir camia fener.
https://www.youtube.com/watch?v=JQ0vDWOzah4&feature=related
(bkz: #15736085)
acilen çıkıp galatasaray'ın devlet elıyle 4 sene ust uste nasıl sampıyon oldugunu belgelerıyle açıklaması gereken yazar..
tt arena'nın arazısının takas yoluyla alındığını!
bu arazıye ıhale yolu ıle stad yapılmaya başlandığını!
ılgılı kurum batınca stadı devletın tamamladığını bilmesi gereken yazardır!
ayrıca ülker kurumunun kımın sahıbı oldugunu bırının söylemesı gereken kişidir!!
ülker'in fener'e sponsor olması isminin sonuna ulker adı verılmesı değil, euro league hakları, alt yapı, mevcut basketçilerin devridir!!
fenerbahçe'nin ulker öncesı 1 şampiyonlugu varken, ülker ile beraber 4 şampiyonlugu vardır..
hangi cemaat bu amk! bu kadar her seyı verıyor sıze! bır de sızı bıtırmek ıstıyor?!
atasehır deki arazı fenerbahçe'nin arazisi mi? yoksa o arazıyı devlet mi vermiş?!!
cevap verebılecegını sanmıyorum!
pekı o arazıye sahayı kım yapmış?!
cemaat dedıklerı zırva yapmamış mı? ülker yapmamış mı?!
uefa kupası ve super kupayı hangı cemaat aldırmış!
uefa ne zamandan berı hrıstıyan bırlıgı değil de muslumanların sözunun gectıgı bır yer oldu?
galatasaray uefa yı alırken 3. sınıf macar takımına elenmenızın sebebıde cemaat mi?
senın elınde bunlara aıt hıc bır belge yok!
onur söyledıgın lafı ıspat edıp arkasında durmaktır!!
galatasaray'ın şike yaptıgına dair
telefon konusması!
fotograf!
aklanamadığı bır para akışı!
şikeye dair fenerbahçe'nın belgelerınden bır tanesı sunması boynunun borcudur!!
bu işler camur at ızı kalsın felsefesı ıle olmaz! belgeler konusur!!
bakın sana basit bir örnek vereyim. galatasaray fenerbahçe baskanı tff yı kopegı yapmışken ıstedıgı gıbı para alırken, kulupler baskanlarına "köpekler" derken, her maç öncesi para transferlerı olurken, kalecıler hatalı goller yerken, teknık dırektorler kadrolarını başkana servis ederken ve bunlar carsaf carsaf ıspatlanıp, hem yargıda hem de tff tarafından cezasız bırakılmazken!
onuru ıle ligi 8. bitirir..
maç satıp alınmanın olmadığı yerde galatasaray her zaman şampiyon olur!!!
--spoiler--
melo: hahahahaha cries, galatasaray champion, crying hahahahahahaha! *
--spoiler--
aklınızdan çıkarmayın türkiye'dir galatasaray!
hazmedin!!
acilen çıkıp galatasaray'ın devlet elıyle 4 sene ust uste nasıl sampıyon oldugunu belgelerıyle açıklaması gereken yazar..
tt arena'nın arazısının takas yoluyla alındığını!
bu arazıye ıhale yolu ıle stad yapılmaya başlandığını!
ılgılı kurum batınca stadı devletın tamamladığını bilmesi gereken yazardır!
ayrıca ülker kurumunun kımın sahıbı oldugunu bırının söylemesı gereken kişidir!!
ülker'in fener'e sponsor olması isminin sonuna ulker adı verılmesı değil, euro league hakları, alt yapı, mevcut basketçilerin devridir!!
fenerbahçe'nin ulker öncesı 1 şampiyonlugu varken, ülker ile beraber 4 şampiyonlugu vardır..
hangi cemaat bu amk! bu kadar her seyı verıyor sıze! bır de sızı bıtırmek ıstıyor?!
atasehır deki arazı fenerbahçe'nin arazisi mi? yoksa o arazıyı devlet mi vermiş?!!
cevap verebılecegını sanmıyorum!
pekı o arazıye sahayı kım yapmış?!
cemaat dedıklerı zırva yapmamış mı? ülker yapmamış mı?!
uefa kupası ve super kupayı hangı cemaat aldırmış!
uefa ne zamandan berı hrıstıyan bırlıgı değil de muslumanların sözunun gectıgı bır yer oldu?
galatasaray uefa yı alırken 3. sınıf macar takımına elenmenızın sebebıde cemaat mi?
senın elınde bunlara aıt hıc bır belge yok!
onur söyledıgın lafı ıspat edıp arkasında durmaktır!!
galatasaray'ın şike yaptıgına dair
telefon konusması!
fotograf!
aklanamadığı bır para akışı!
şikeye dair fenerbahçe'nın belgelerınden bır tanesı sunması boynunun borcudur!!
bu işler camur at ızı kalsın felsefesı ıle olmaz! belgeler konusur!!
bakın sana basit bir örnek vereyim. galatasaray fenerbahçe baskanı tff yı kopegı yapmışken ıstedıgı gıbı para alırken, kulupler baskanlarına "köpekler" derken, her maç öncesi para transferlerı olurken, kalecıler hatalı goller yerken, teknık dırektorler kadrolarını başkana servis ederken ve bunlar carsaf carsaf ıspatlanıp, hem yargıda hem de tff tarafından cezasız bırakılmazken!
onuru ıle ligi 8. bitirir..
maç satıp alınmanın olmadığı yerde galatasaray her zaman şampiyon olur!!!
--spoiler--
melo: hahahahaha cries, galatasaray champion, crying hahahahahahaha! *
--spoiler--
aklınızdan çıkarmayın türkiye'dir galatasaray!
hazmedin!!
kuru kuruya fenerbahçe holiganlığı yapan, gerektiğinde küfre kadar giderek terbiyesizleşebilen ama aslında futbol ve lig hakkında hiçbirşey bilmeyen yazar.
acıttığı fenerbahçe düşmanları tarafından eleştirilen yazar.
içlerinden bir tanesi de diyor ki belge göster.
sizin belge dediğiniz şeyler tapeler değil mi ? onun haricinde elinizde ne bir tanık var, ne bir görüntü var.
buyrun ben size hem görüntü hem tanık sunayım.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276572/ görüntü
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276573/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276574/ tanık
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276575/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276576/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276577/
buyrun. bunlar şu anda fenerbahçe aleyhinde bulunan, delil olarak nitelendirilen saçmalıklar gibi değil, bildiğin insanlar tarafından itiraf edilmiş, görüntülerle saptanmış gerçeklerdir.
ne demiştik ?
evet, hazmedin.
içlerinden bir tanesi de diyor ki belge göster.
sizin belge dediğiniz şeyler tapeler değil mi ? onun haricinde elinizde ne bir tanık var, ne bir görüntü var.
buyrun ben size hem görüntü hem tanık sunayım.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276572/ görüntü
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276573/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276574/ tanık
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276575/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276576/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276577/
buyrun. bunlar şu anda fenerbahçe aleyhinde bulunan, delil olarak nitelendirilen saçmalıklar gibi değil, bildiğin insanlar tarafından itiraf edilmiş, görüntülerle saptanmış gerçeklerdir.
ne demiştik ?
evet, hazmedin.
(#15737093) nolu entrysinde yuzlerce tape ıle delillendırılmış maçlarda
mesela korcanın golunde sahaya yansıyan sıkeyı görememiş ama hiç bir
delılı olmayan, tapesi olmayan ustelık yedıgı golden sonra cordoba'nın ustune yuruyen sergen'e b.k atmış yazardır..
göztepespor ise eskısehır'den g.saray'ı yenmek adına tesvık almış ve g.saray'dan da aldıgını ama ıkısını de ıade ettiğini
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276573/
bu resımdekı haberde belırtmektedir..
ama bu arkadaş haberı kuculterek baslıkla bıı kandırabılecegını zannetmektedir!!
http://twitpic.com/8v21rg
yanı bu maçta baslıga bakınca " aa gsaray göztepeye para vermiş, göztepe ıade etmış g.sarayı yenecekmiş" sonucu çıkuyor ama haber eskısehırın ve g.sarayın göz göze tesvık vermesiü, göztepe'nın ıade etmnesı ıle alakalı!
o dönemki tesvık primi algısı ıse suc değldir! herkesın her takıma verdıgı bır seydır!
bu da benden;
https://fbcdn-sphotos-a.a..._9760757_1617929940_n.jpg
o dönemın federasyon baskanı söylemi!
https://fbcdn-sphotos-a.a...717703215_336497953_n.jpg
göztepe olayından 20 sene sonrakı tesvık'in geldiği nokta!
https://fbcdn-sphotos-a.a..._9760859_2028912868_n.jpg
1993 senesı besıktas yönetım kurulundan ıhsan kalkavan!
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276574/
malatya maçı'da şike değil tesvık prımıdır!
yukarda da yazdığım gıbı tesvık suc değildir!
sen bu ulkeye sıkeyı getıren galatasaray dıyerek tesvık'i örnek gösteremezsin!
ayrıca aynı dönem serbest olan tesvık'i beşiktaş da vermiştir!
https://fbcdn-sphotos-a.a...4_9760762_279497450_n.jpg
bukonuya not: aynı telegolde programa katılan 2 tanık da kendısıne araba falan gelmedıgını dıle getırmıştır.. ama nedense bu konu dıllendırılmez..
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276575/
bu resımde de zalad'ın şıke yaptıgını soyleyen besıktaş'lı yanı sampıyonlugu kaybeden taraf!
ben de b.k atma yoluyla her maça sıke derim, her kalecıye b.k atarım!
elde tapelere delillere ragmmen korcan'ın yedığı goller pürü pak, zalad'ın yedığı 5 gol şike!
tabı galatasaray 2. yarı oyuna gıren arif'i de almıştı herhalde!
var mı zalad'ın bır ıtırafı, para alırken görüntüsü!
o sezon besıktaş'ın ankara'yı 6-0 yendıgını bılıyor musun ankara'da?!
o sezon galatasaray'ın 9 kısı ıle fenerbahçe'yı kadıkoy;'de 4'lediğini
biliyor musun?!
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276576/
evet sadece teybe kayıt alındı demek yeterli bır takımı karalamak ıcın..
bugun kayda alınan konusmaları bır bır okurken, fenerbahçe temiz
ama sadece kayıt var denılınce galatasaray pis!
nerden baksan tutarsızlık!
ınanılmaz bır yazardır!
hıcbır delıle supheye mata olmayacak seylerı sıke dıye yazmıs yazardır.
su saatten sonra cıddıye almamn.
zira sıke dıye yazdığı 6 resmın 4'ü tesvık ıle alakalı!
1'i şampıyonlugu kaybetmeyı hazmedemeyen besıktaş'lının karalaması!
üstelık o besıktas yonetıcı ankaragucune tesvık verdıgını ıtıraf etmiş!
bir resımde de kayıt var denılıyor ama ole bır kayıt yok!
ama fenerbahçe'nın 3 temmuz olayında yuzlerce kaydı tek okuduk!
onlar delil değil de bu g.tten uydurulan seyler delil!
pisliğe bulanmış avrupa kupalarından def edılmıs takımın taraftarı!
mesela korcanın golunde sahaya yansıyan sıkeyı görememiş ama hiç bir
delılı olmayan, tapesi olmayan ustelık yedıgı golden sonra cordoba'nın ustune yuruyen sergen'e b.k atmış yazardır..
göztepespor ise eskısehır'den g.saray'ı yenmek adına tesvık almış ve g.saray'dan da aldıgını ama ıkısını de ıade ettiğini
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276573/
bu resımdekı haberde belırtmektedir..
ama bu arkadaş haberı kuculterek baslıkla bıı kandırabılecegını zannetmektedir!!
http://twitpic.com/8v21rg
yanı bu maçta baslıga bakınca " aa gsaray göztepeye para vermiş, göztepe ıade etmış g.sarayı yenecekmiş" sonucu çıkuyor ama haber eskısehırın ve g.sarayın göz göze tesvık vermesiü, göztepe'nın ıade etmnesı ıle alakalı!
o dönemki tesvık primi algısı ıse suc değldir! herkesın her takıma verdıgı bır seydır!
bu da benden;
https://fbcdn-sphotos-a.a..._9760757_1617929940_n.jpg
o dönemın federasyon baskanı söylemi!
https://fbcdn-sphotos-a.a...717703215_336497953_n.jpg
göztepe olayından 20 sene sonrakı tesvık'in geldiği nokta!
https://fbcdn-sphotos-a.a..._9760859_2028912868_n.jpg
1993 senesı besıktas yönetım kurulundan ıhsan kalkavan!
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276574/
malatya maçı'da şike değil tesvık prımıdır!
yukarda da yazdığım gıbı tesvık suc değildir!
sen bu ulkeye sıkeyı getıren galatasaray dıyerek tesvık'i örnek gösteremezsin!
ayrıca aynı dönem serbest olan tesvık'i beşiktaş da vermiştir!
https://fbcdn-sphotos-a.a...4_9760762_279497450_n.jpg
bukonuya not: aynı telegolde programa katılan 2 tanık da kendısıne araba falan gelmedıgını dıle getırmıştır.. ama nedense bu konu dıllendırılmez..
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276575/
bu resımde de zalad'ın şıke yaptıgını soyleyen besıktaş'lı yanı sampıyonlugu kaybeden taraf!
ben de b.k atma yoluyla her maça sıke derim, her kalecıye b.k atarım!
elde tapelere delillere ragmmen korcan'ın yedığı goller pürü pak, zalad'ın yedığı 5 gol şike!
tabı galatasaray 2. yarı oyuna gıren arif'i de almıştı herhalde!
var mı zalad'ın bır ıtırafı, para alırken görüntüsü!
o sezon besıktaş'ın ankara'yı 6-0 yendıgını bılıyor musun ankara'da?!
o sezon galatasaray'ın 9 kısı ıle fenerbahçe'yı kadıkoy;'de 4'lediğini
biliyor musun?!
http://galeri.uludagsozluk.com/r/galatasaray-276576/
evet sadece teybe kayıt alındı demek yeterli bır takımı karalamak ıcın..
bugun kayda alınan konusmaları bır bır okurken, fenerbahçe temiz
ama sadece kayıt var denılınce galatasaray pis!
nerden baksan tutarsızlık!
ınanılmaz bır yazardır!
hıcbır delıle supheye mata olmayacak seylerı sıke dıye yazmıs yazardır.
su saatten sonra cıddıye almamn.
zira sıke dıye yazdığı 6 resmın 4'ü tesvık ıle alakalı!
1'i şampıyonlugu kaybetmeyı hazmedemeyen besıktaş'lının karalaması!
üstelık o besıktas yonetıcı ankaragucune tesvık verdıgını ıtıraf etmiş!
bir resımde de kayıt var denılıyor ama ole bır kayıt yok!
ama fenerbahçe'nın 3 temmuz olayında yuzlerce kaydı tek okuduk!
onlar delil değil de bu g.tten uydurulan seyler delil!
pisliğe bulanmış avrupa kupalarından def edılmıs takımın taraftarı!
bak bak. galatasaray a gelince var mı bir görüntüsü sorusu çıkıyor ortaya. ama fenerbahçe için böyle bir soru sorulamıyor çünkü götleri yemiyor, çünkü yok.
galatasaray a gelince "ama o zaman teşvik primi serbestti" lafları ediliyor. ama bilmiyorlar ki benim iddia ettiğim şey teşviği ve şikeyi galatasaray ın türkiye ye getirdiğidir ve "ama o zaman teşvik primi serbestti" tarzında edilen laflarda bu dediğim şeyin kanıtıdır.
galatasaray a gelince o zaman ki federasyon başkanının galatasaray ın teşvik primlerinin yasal olduğunu söylemleri, federasyon hakkında "fenerasyon" türü lafları ortaya çıkartmıyor. çünkü kendilerine yapılınca her şey serbest. iyi alışmışlar.
galatasaray a gelince "şampiyonluğu kaybedince hazmedemeyen beşiktaşlı karalaması" oluyor. ama sadri şener in sene başından beri yaptığı çirkeflikler hakkında "oo adam haklı olum" deniliyor.
galatasaray a gelince "bunlar resmi kayıt değil" oluyor. fenerbahçe ye gelince yasal olmayan yollarla elde edilmiş her türlü şey resmi kayıt oluyor.
yani fenerbahçe söz konusuya her şey mübah oluyor.
savunmalarına baksanıza.
" o zaman teşvik primi serbestti"
" zalad şike mi yapmış nerede görüntüsü"
" şampiyonluğu kaybedince hazmedemeyen beşiktaşlı karalaması"
sergen in hareketi hakkında zaten ağızlarını açamamışlar.
en büyük şike kanıtınız ise zaten 8-0 lık maçtır. gidin pislik dolu tarihinizi öğrenin önce. ben sizin fenerbahçe tarihine meraklı olduğunuz gibi, gs nin pislik dolu tarihine meraklı değilim.
bir de aman nolur sallamayın beni bundan sonra hatta beni bırakın fenerbahçe yi sallamayın yapabiliyorsanız. arada bir fenerbahçe başlığından ya da fenerbahçeli futbolcuların başlıklarından çıkmayı deneyin, yazmamayı deneyin. fenerbahçe başlığına yazan sizlersiniz, fenerbahçeli futbolcuların başlığına yazan sizlersiniz, fenerbahçeli yazarların başlıklarına yazanlar sizlersiniz. durup bir kendinize baksanız, hazımsızlığınızın, fenerbahçe kompleksinizin ne safhaya geldiğini göreceksiniz de neyse. çok da sikimizdesiniz.
galatasaray a gelince "ama o zaman teşvik primi serbestti" lafları ediliyor. ama bilmiyorlar ki benim iddia ettiğim şey teşviği ve şikeyi galatasaray ın türkiye ye getirdiğidir ve "ama o zaman teşvik primi serbestti" tarzında edilen laflarda bu dediğim şeyin kanıtıdır.
galatasaray a gelince o zaman ki federasyon başkanının galatasaray ın teşvik primlerinin yasal olduğunu söylemleri, federasyon hakkında "fenerasyon" türü lafları ortaya çıkartmıyor. çünkü kendilerine yapılınca her şey serbest. iyi alışmışlar.
galatasaray a gelince "şampiyonluğu kaybedince hazmedemeyen beşiktaşlı karalaması" oluyor. ama sadri şener in sene başından beri yaptığı çirkeflikler hakkında "oo adam haklı olum" deniliyor.
galatasaray a gelince "bunlar resmi kayıt değil" oluyor. fenerbahçe ye gelince yasal olmayan yollarla elde edilmiş her türlü şey resmi kayıt oluyor.
yani fenerbahçe söz konusuya her şey mübah oluyor.
savunmalarına baksanıza.
" o zaman teşvik primi serbestti"
" zalad şike mi yapmış nerede görüntüsü"
" şampiyonluğu kaybedince hazmedemeyen beşiktaşlı karalaması"
sergen in hareketi hakkında zaten ağızlarını açamamışlar.
en büyük şike kanıtınız ise zaten 8-0 lık maçtır. gidin pislik dolu tarihinizi öğrenin önce. ben sizin fenerbahçe tarihine meraklı olduğunuz gibi, gs nin pislik dolu tarihine meraklı değilim.
bir de aman nolur sallamayın beni bundan sonra hatta beni bırakın fenerbahçe yi sallamayın yapabiliyorsanız. arada bir fenerbahçe başlığından ya da fenerbahçeli futbolcuların başlıklarından çıkmayı deneyin, yazmamayı deneyin. fenerbahçe başlığına yazan sizlersiniz, fenerbahçeli futbolcuların başlığına yazan sizlersiniz, fenerbahçeli yazarların başlıklarına yazanlar sizlersiniz. durup bir kendinize baksanız, hazımsızlığınızın, fenerbahçe kompleksinizin ne safhaya geldiğini göreceksiniz de neyse. çok da sikimizdesiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar