fenerbahçe

hayvanlar gibi kıskanılan kulüptür.

biz ne stad açtık, "o stad millete dar gelecek" dedik

ne 902385293582390 tane *yıldız aldık "oluuuuum lig tarihinin en iyi kadrosu bizde" dedik.

ne de "biz şampiyon olamazsak bursaspor olsun" diyip renk değiştirdik.

tek şey söyledik; şampiyon fener en büyük fener alkışlayın ulan ibneler...
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026