bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- türklerin 2kg avrupalıların 200gr sabun tüketmesi6
- türklerin medeniyet kuramama nedeni5
- kürtlerin muhteşem ve harika derecede ezik olması4
- herzevekil ile revani yemek4
- falıma bakmak isteyen var mı28
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- göbeksiz erkek6
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması4
- filistin in ermeni soykırımını tanıması5
- kürtlerin iyi olduğu konular3
- neden sevgilim yok5
- 10 parmağında 10 marifet olan azize4
- türklerin gerizekalı bir millet olması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması4
- ai ai ai diye bağıran yazar2
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- türk halkını yermeye çalışan zigot terkler2
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- 2026 dünya kupası40
- japonya10
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- güney afrika7
- velvet43
- bir filmde ölüyü oynamak4
- sözlüğün adalet terazisi3
- brezilya5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- ilk uzun ilişki2
- türkiye12
- herkesle iyi anlaşan insan18
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- 19 yaşında kızla yatmak15
- forlove193
- 29 haziran 20262
- zalican4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göz makyajı2
- sözlüte karı var mı3
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- shark gitar2
yaptığı konuşmalarla sokaktaki adamdan pek de bir farkının olmadığını ortaya koymuş, insanı "şehzade torunusun, adamda biraz asalet olur" diye düşüncelere gark eden, halbuki yakası açık maganda gömleği ve "deliğanlı ceketiyle" ve "ülkü ocağından" fırlamış gibi duran tavırlarıyla bundan ne kadar uzakta durduğunu gözümüze gözümüze sokan, her ne kadar de jure olmasa da, malesef "şehzade". konuşmaları, mentalitesi ve tavırları osmanlı'nın neden yıkıldığını ve neden dünyadan baya bi geride kaldığımızı özetler nitelikte adam.
27 eylül 05.00'a değin süren habertürkdeki tarihin arka odası programına oğlu yavuz selim osmanoğlu ile konuk olmuş adamdır.2. abdulhamitin 5.kuşak erkek çocuklarından olma torunudur. osmanlının yıkılmasından sonra suriyeye yerleşen hanedan üyelerinden gelmektedir. ortaokula (yaklaşık 13-14 yaşlarına) kadar suriyede kalmış, ardından 5 kez başvurusu kaybolduktan sonra özal sayesinde türk vatandaşlığına geçmiştir. bir kelime türkçe bilmeden geldiği türkyede fatih kolejinde yatılı kalmıştır. daha sonra da ticaret yapmıştır.
geçmişi üslubu hal ve haraketleri jest ve mimikleri ve hatta giyimi kuşamı tipiyle bir şehzadeden ziyade almancıya benzeyen bi adamdır. yaşlı akrabalarınalarındaki asaletin onda birini dahi barındırmamaktadır.
http://www.patronlardunya...com/images/news/17698.jpg fotoda çocuklarıyla birlikte görülmektedir.
http://www.facebook.com/sehzade.orhan.osmanoglu adresindeki facebook profiline sahiptir. Profilin özellikle bilgiler kısmını sıkılmadan okumanızı tavsiye ederim adamı anlamanız için.
geçmişi üslubu hal ve haraketleri jest ve mimikleri ve hatta giyimi kuşamı tipiyle bir şehzadeden ziyade almancıya benzeyen bi adamdır. yaşlı akrabalarınalarındaki asaletin onda birini dahi barındırmamaktadır.
http://www.patronlardunya...com/images/news/17698.jpg fotoda çocuklarıyla birlikte görülmektedir.
http://www.facebook.com/sehzade.orhan.osmanoglu adresindeki facebook profiline sahiptir. Profilin özellikle bilgiler kısmını sıkılmadan okumanızı tavsiye ederim adamı anlamanız için.
"ve tavırları osmanlı'nın neden yıkıldığını ve neden dünyadan baya bi geride kaldığımızı özetler nitelikte adam. "
diye yorum yapan adama kalbimin en derininde giydirme hissiyatı doğuran,sehzade dendiğinde bile yanakları kızaran,alçakgönüllüğün dibine vurmuş,ağır başlılığıyla,misafirperverliğiyle,asaletiyle sokaktaki adamla onu bir tutan adama bile tepki göstermeyecek kadar vakur, atamın ingilizleştirilememiş torunudur kendi.
Geçmişini bilen her türk evladının bir kere elini öpmesi gereken,bir kez olsun muhabbetini dinlenmesi gereken Zattır.
Bence abdessiz ağızla anılmayacak kadar değerli,net üzerinden asalet ve zeka sıçanlara 100 kere giydirecek kadar sağlam duruşlu bir abimizdir.Türkiyede doğmasına izin verilmemiş ama türkiyede ölmesi için hayatını ortaya koyan Zatı muhteremdir.
Fatih kolejini bitirmiş,ilk okul mezunu diyenlere başka tarafıyla gülme hakkı olan hoşmuhabbet insandır.
Dedesinin aldığı memleketin a.q nuz yetmiyomuş gibi bide dil uzatmaya cesaret edebildiğiniz Fatih in has Torunudur.
Asaleti ve zekası dedesi Abdülhamit Han dan almış,gerek fiziksel özellikleri gerekse inancını yaşamasıyla günün müslümanlarına yöneticilerini cebinden çıkartıp tekrar cebine sokabilecek bir büyüğümüzdür.
diye yorum yapan adama kalbimin en derininde giydirme hissiyatı doğuran,sehzade dendiğinde bile yanakları kızaran,alçakgönüllüğün dibine vurmuş,ağır başlılığıyla,misafirperverliğiyle,asaletiyle sokaktaki adamla onu bir tutan adama bile tepki göstermeyecek kadar vakur, atamın ingilizleştirilememiş torunudur kendi.
Geçmişini bilen her türk evladının bir kere elini öpmesi gereken,bir kez olsun muhabbetini dinlenmesi gereken Zattır.
Bence abdessiz ağızla anılmayacak kadar değerli,net üzerinden asalet ve zeka sıçanlara 100 kere giydirecek kadar sağlam duruşlu bir abimizdir.Türkiyede doğmasına izin verilmemiş ama türkiyede ölmesi için hayatını ortaya koyan Zatı muhteremdir.
Fatih kolejini bitirmiş,ilk okul mezunu diyenlere başka tarafıyla gülme hakkı olan hoşmuhabbet insandır.
Dedesinin aldığı memleketin a.q nuz yetmiyomuş gibi bide dil uzatmaya cesaret edebildiğiniz Fatih in has Torunudur.
Asaleti ve zekası dedesi Abdülhamit Han dan almış,gerek fiziksel özellikleri gerekse inancını yaşamasıyla günün müslümanlarına yöneticilerini cebinden çıkartıp tekrar cebine sokabilecek bir büyüğümüzdür.
5. kuşak dediğiniz adam Yavuz Selim Osmanoğlu, şu durumda bu sayfaya yazarlarına önerilecek entry
"bilmediğin boku git mektepte oku"
"bilmediğin boku git mektepte oku"
bir adam, o kadar. tarih onun için pek talihli geçmemiştir.
türk için özel bir önemi yoktur.
türk için özel bir önemi yoktur.
kendisini sevmesi boynunun borcu olan bazı köle şahıslarındır. yıl olmuş 2013 kendisini köleliğe şartlandırmış insanlar var. kölesi olunacak adam olsa bari adam bildiğin vasıfsız. geçmişide kendisini ayrıcalıklı kılmaz.
"Atatürk bizi kovmadı. Yurt dışına çıkartarak saltanat düşmanlarının elinden kurtardı. Bugün Türkiye’de olmamızı ve hayatımızı Atatürk’e borçluyuz" demiş gerçek osmanlı torunu.
Farkındaysanız kendini komik duruma düşüren, popülistlikler yapan, maskaralıklara bulaşan osmanoğullarının hepsi abdülhamit'in torunu.
Bilindiği üzere yasayan osmanoğullarinın ikinci bir kolu da v. Murat'tan geliyor. içlerinde kenize murad gibi yazar olanlar falan var bu grupta. Ve aralarında sokaktaki alelade bir vatandaştan bile farkının olmadığını unutup ahkam kesenine rastlamadım, hakiketen o soyluluğu taşıyorlar gibi. (En azından bildiğim kadarıyla)
Bir de şuna ve diğerlerine bakıyorum da. Hakikaten cedleri kan terliyordur.
Sanırım ikinci abdülhamit ve murad v arasında da bu kadar fark vardı.
Bilindiği üzere yasayan osmanoğullarinın ikinci bir kolu da v. Murat'tan geliyor. içlerinde kenize murad gibi yazar olanlar falan var bu grupta. Ve aralarında sokaktaki alelade bir vatandaştan bile farkının olmadığını unutup ahkam kesenine rastlamadım, hakiketen o soyluluğu taşıyorlar gibi. (En azından bildiğim kadarıyla)
Bir de şuna ve diğerlerine bakıyorum da. Hakikaten cedleri kan terliyordur.
Sanırım ikinci abdülhamit ve murad v arasında da bu kadar fark vardı.
Kung fu pandalar yine sahada. Taht dilenecek kadar aciz duruma düşmek osmanoğullarının yapacağı iş değildir. Bugün hindistanda hanedan soyundan, babür şah'ın öz torunları dahi hala yaşıyor, çıkıp bunun reklamını yaptıklarını hiç işitmedim. Anadoluda bir yerlerde selçukilerin de varisleri yaşıyor, hiç isimlerini işitmedik.
Hanedanlar da aynı insanoğlu gibi doğar, yaşar, ölür. Fatih'in torunu olman 21. Yüzyılda hiçbir anlam ifade etmiyor.
Tontiş seni.
Hanedanlar da aynı insanoğlu gibi doğar, yaşar, ölür. Fatih'in torunu olman 21. Yüzyılda hiçbir anlam ifade etmiyor.
Tontiş seni.
ne demiş abimiz?
bir allahın kulu türkçeleştirebilir mi?
bir allahın kulu türkçeleştirebilir mi?
Adam şehri yönetme idealinden bahsediyor, öbürü kalkmış "beni kahve içmeye çağırmadın" diyor. Üstelik düzgün bir Türkçe bile kullanamıyor.
Bence bu torun da her "kes" gibi...
Bence bu torun da her "kes" gibi...
Adam soyunu en iyi şekilde temsil ediyor hjhjhjh.
görsel
görsel
dedeleri 600 sene türk milletinin sırtından geçinmiş monarşik ailenin son mahsulu.
Hanedan mı kaldı aq. Adam nevresim satıyordu en son.
(bkz: güneş yıldız değil)
Dördüncü murat ayaklarına yatan padişah taslağıdır.
Geçti o günler canım, artık götünüzü yırtsanız nafile..
Geçti o günler canım, artık götünüzü yırtsanız nafile..
Son şehzade Ertuğrul osmanoğlu, sarayda yetişmeyenden, saray terbiyesi almayandan şehzade olmaz demişti.
Adam ne kadar haklıymış. O yoldan gelmeyince osmanoğlu da olsan böyle maganda olabiliyorsun.
Adam ne kadar haklıymış. O yoldan gelmeyince osmanoğlu da olsan böyle maganda olabiliyorsun.
Bunları sürgün etmek hata oldu galiba...
(bkz: 46)
yine 1453 ile ilgili tweet'leri ile gündeme girmeye çalışan bir soytarı. halkımız fazla yüceltiyor bu söz konusu soytarıyı.
bir bu bir de atatürk’e benzeyen adam, bayılıyorum ikinize.
bir bu bir de atatürk’e benzeyen adam, bayılıyorum ikinize.
kendi eliyle kaynak gösterirken tc demiş ya hah işte osmanoğullarının hükümsüzlüğünü en güzel anlatan şey o.
(bkz: sürgünzadeler)
Fransa ile rusya öncekilerden kimseyi geride bırakmadı. Yok etti.
Ya biz ? Halleri ortada. Devletten bir şeyler koparma peşindeler. Yazık.
Fransa ile rusya öncekilerden kimseyi geride bırakmadı. Yok etti.
Ya biz ? Halleri ortada. Devletten bir şeyler koparma peşindeler. Yazık.
güneşin bir yıldız olmadığını söyleyen, torpilli lâlâların yetiştirdiği şehzâdemiz. koyu akapelidir. uzun adamcıdır. başbuğ atatürk'e şükrettirir. eğer osmanlı yıkılmasaydı, bizi böyle adamlar yönetecekti dedirtir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar