orhan osmanoğlu

Adam şehri yönetme idealinden bahsediyor, öbürü kalkmış "beni kahve içmeye çağırmadın" diyor. Üstelik düzgün bir Türkçe bile kullanamıyor.

Bence bu torun da her "kes" gibi...
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026