bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- balkonu camla kaplatmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- bir gün ölecek olmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- milli takımımızın balonu patladı7
- 22 haziran 20262
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- opel omega b2
- futbol12
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
şampuana karşı çıkan, şampuan kullanmadan da saçın temizlendiğine inanılan bir akım denilebilir. bunun yapanlara no pooer deniliyor. saça sadece karbonat ve elma sirkesi uygulanıyor. no pooer lere göre şampuan saç derisinin daha çabuk yağlanmasına yol açıyor.
uygulayıp memnun kalanlar oldukça fazla. kötü sonuç alanlar da yok değil.
uygulayıp memnun kalanlar oldukça fazla. kötü sonuç alanlar da yok değil.
Saçınızın yapısına bağlı olarak karbonatlı su ile yıkama ve sirkeli su ile durulama aşamalarından oluşan doğal saç temizleme yöntemidir.
Bu fanteziye neden girilir peki? Şampuan kimyasaldır ve saç hücrelerine zarar verir. No poo sayesinde daha sağlıklı ve daha parlak saçlara kavuşabilisiniz.
Bu fanteziye neden girilir peki? Şampuan kimyasaldır ve saç hücrelerine zarar verir. No poo sayesinde daha sağlıklı ve daha parlak saçlara kavuşabilisiniz.
Birçok kişinin okuyup üşenip de uygulamadığı, hepimizin merak ettiği uygulamadır. Uğraşılır mı o kadar yahu.
Doğrudur. Ben bunu 4 yıl önce bu akımı bilmeden sınifta söylenip alaycı bir şekilde ciddiye alınmadım. Konu saçların yağlanmasıydı. Bende dedim ki şampuanı saç sirek saç dibime uygulamıyorum uçtan başlayıp diplere en son ugguluyorum, böylece daha uzun yağlanmiyor demiştim. Sonrasın saci çok yaglananlar cok zeki itemleri cikti. Cinko dan vs. Ama demek ki dogruluk payi var.
şampuansız saç yıkama akımı. kaçtır niyetleniyodum deneyim diye nihayet denedim. karbonatı zaten diş fırçalamak için, gargara yapmak için kullanıyodum artık saçımı da yıkamak için kullanıcam belli ki. dozu herkes saç yapısına göre ayarlıyomuş ben göz kararı yaptım saçım zaten çabuk yağlanan bir yapıda olduğu için sirkeyi çok az kullandım. sonuç olarak memnun kaldım artık sürekli uygulamayı düşünüyorum. yalnız deneyecek varsa karbonatlı suyla yıkarken gözüne dikkat etsin yanma oluyo bir de hazırlarken sıcak su kullanmak daha kolay çözüyo.
iki üç aydır denediğim gayet sağlıklı olduğuna karar verdiğim saç yıkama olayı. yanlız her seferinde karbonat ve sirkeyi hazırlamak zaman alıyor. bu yüzden farklı yöntemler geliştirdim. üç malzeme lazım sadece, ufak pet şise, plastik sprey şişesi ve huni. sprey şişesi şeffaf olursa daha iyi olur: görsel
boş ve kuru olan pet şişeyi karbonatla dolduruyoruz. sprey şişesini ise sirke-su karışımıyla dolduruyoruz. huni gerekecek bunlar için. sirke su karışımının ölçüsünü 1/5 yapsanız yeter. yani bir parmak sirke üstüne su gibi... sirke elma sirkesi olacak bu arada.
yıkama aşaması: saçımızı ıslattık. avucumuza bir tatlı kaşığı karbonatı döktük. şimdi karbonatı elimizde şampuan varmış gibi güzelce saçımıza yediriyoruz. aynı işlemi bir daha yapıyoruz. saçın her tarafına dokunun, gerekirse ellerinizi biraz ıslatıp ovmaya devam edin. bir iki dakikalık bir işlem bu. sonra duruluyoruz. bu arada karbonat toz halde olduğu için, saç olmayan yerlerde ( ense, alın, yüz ) kese görevini yapıyor.
saçı iyice duruladıktan sonra sirkeli su spreyini saça bol bol püskürtüyoruz. yine saçımıza yediriyoruz ve duruluyoruz. doğruyu söylemek gerekirse biraz sirke kokusu oluyor ama banyodan çıkıp kurulandıktan sonra koku falan kalmıyor merak etmeyin. ek olarak sirkeli suyu vücuda da sıkabilirsiniz, çünkü elma sirkesinin cilde faydası var. tabi sıkın dediysek abartmayın, sirke yakıcıdır ! * *
karbonatı suyla çok miktarda hazırlasak, pet şişeye doldursak ne olur ? Olmuyor malesef. karbonat şişenin dibinde katılaşmış halde sizi bekliyor. bir işe yaramıyor.
işte pratik yöntemim budur. şimdi saçınız ahenkle neşe saçabilir de saçmayabilir de, saçına kalmış.
boş ve kuru olan pet şişeyi karbonatla dolduruyoruz. sprey şişesini ise sirke-su karışımıyla dolduruyoruz. huni gerekecek bunlar için. sirke su karışımının ölçüsünü 1/5 yapsanız yeter. yani bir parmak sirke üstüne su gibi... sirke elma sirkesi olacak bu arada.
yıkama aşaması: saçımızı ıslattık. avucumuza bir tatlı kaşığı karbonatı döktük. şimdi karbonatı elimizde şampuan varmış gibi güzelce saçımıza yediriyoruz. aynı işlemi bir daha yapıyoruz. saçın her tarafına dokunun, gerekirse ellerinizi biraz ıslatıp ovmaya devam edin. bir iki dakikalık bir işlem bu. sonra duruluyoruz. bu arada karbonat toz halde olduğu için, saç olmayan yerlerde ( ense, alın, yüz ) kese görevini yapıyor.
saçı iyice duruladıktan sonra sirkeli su spreyini saça bol bol püskürtüyoruz. yine saçımıza yediriyoruz ve duruluyoruz. doğruyu söylemek gerekirse biraz sirke kokusu oluyor ama banyodan çıkıp kurulandıktan sonra koku falan kalmıyor merak etmeyin. ek olarak sirkeli suyu vücuda da sıkabilirsiniz, çünkü elma sirkesinin cilde faydası var. tabi sıkın dediysek abartmayın, sirke yakıcıdır ! * *
karbonatı suyla çok miktarda hazırlasak, pet şişeye doldursak ne olur ? Olmuyor malesef. karbonat şişenin dibinde katılaşmış halde sizi bekliyor. bir işe yaramıyor.
işte pratik yöntemim budur. şimdi saçınız ahenkle neşe saçabilir de saçmayabilir de, saçına kalmış.
ilk 6 hafta saç kokunuzdan yanınıza kimse yaklaşamıyor imiş sadece o kadarını biliyorum. uygulayan bir arkadaşım var. ben şimdilik bunu uygulamaya başlamadım ama tavsiye üzerine yves rocher'in katkı maddesi olmayan şampuanlarını kullanmaya başladım. daha sonra sanırım kademeli olarak onuda bırakacağım. emin değilim şuan. her gün duş alan birisi için saç yıkama alışkanlığını bırakmak çok zor.
Saçın şampuan kullanmadan yıkanması işlemi. Oldukça basit. iki aşamadan oluşuyor:
1– karbonat ve su: 1 yemek kaşığı karbonatı suyla karıştırıp şampuanla yıkar gibi yıkıyoruz.
2– elma sirkesi ve su: yine 1 yemek kaşığı sirke ve suyu karıştırıp saçı yıkıyoruz.
Bu kadar basit, saçta bekletilmiyor. Hemen duruluyorsun.
Şahsen başlarda çok memnun kalmıştım. Kesinlikle şampuandan daha iyi temizliyor ve kaşıntıyı gideriyor. Ama 5 ay sonra falan kepek yapmaya başladı. Artık arada sırada yapıyorum. Çok iyi oluyor. Şampuana karbonat karıştırıp yıkadığım da oluyor.
1– karbonat ve su: 1 yemek kaşığı karbonatı suyla karıştırıp şampuanla yıkar gibi yıkıyoruz.
2– elma sirkesi ve su: yine 1 yemek kaşığı sirke ve suyu karıştırıp saçı yıkıyoruz.
Bu kadar basit, saçta bekletilmiyor. Hemen duruluyorsun.
Şahsen başlarda çok memnun kalmıştım. Kesinlikle şampuandan daha iyi temizliyor ve kaşıntıyı gideriyor. Ama 5 ay sonra falan kepek yapmaya başladı. Artık arada sırada yapıyorum. Çok iyi oluyor. Şampuana karbonat karıştırıp yıkadığım da oluyor.
faydasını gören var mi acaba ? sampuanlar çok sac döküyor çünkü
Kuzenimin yesil sabunla dahil oldugu akim kuaforu isyan etti en sonunda. Ona fon cekmeyecegim fircam bembeyaz oluyo saci sekil almiyo petrolle mi yikiyo kardesim dedi.
kesinlikle doğru hareket. eskiye oranla saç dökülmesinden ciddi artış var bu şampuanlar yüzünden. hatta saç ekimciler iş birliği yaptıklarını da düşünmüyor değilim hani...
şampuan kullanmak yerine saçları karbonat ve sirke ile temizleme yöntemi.
Ne zamandır denemek isteyip hep ertelediğim bir yöntemdi ama yarın başlayacağım. Pes edebilirim gibi de geliyor ama bilmiyorum deneyimleyeceğim. Editlerim..
Gerginim..
Edit: arkadaşlar ilk deneme baya iyi. Şampuan yapmışım gibi tertemiz, yumuşak, parlak şoktayım.
Başta karbonatlı suyu yapınca gıcır gıcır oluyor o hissi sevmedim ben sert mi olur saçlarım diye de düşündüm ama yok hiç sıkıntı yok. Bakalım süreç nasıl devam edecek.
Ne zamandır denemek isteyip hep ertelediğim bir yöntemdi ama yarın başlayacağım. Pes edebilirim gibi de geliyor ama bilmiyorum deneyimleyeceğim. Editlerim..
Gerginim..
Edit: arkadaşlar ilk deneme baya iyi. Şampuan yapmışım gibi tertemiz, yumuşak, parlak şoktayım.
Başta karbonatlı suyu yapınca gıcır gıcır oluyor o hissi sevmedim ben sert mi olur saçlarım diye de düşündüm ama yok hiç sıkıntı yok. Bakalım süreç nasıl devam edecek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar