bugün
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle12
- beyaz otomobil satın almak8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- kız ismet2
- paris te son tango4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- sol tarafın inzal olması2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- karaağaç ev fiyatları2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- bugün de meme atan olmaması7
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- cuckold erkek5
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
- ai analiz2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
okulun en kral hocası olup kimya dalında herşeyi verdır
540,07 lerin hepsi onundur
540,07 lerin hepsi onundur
kimilerine göre okuldan soğuma sebebi. tanışmaktan korktuğum sahsiyet. bir uludağ üniversitesi kimya bölümü ikonu.
kuantum kimyasını okuta bilecek tek insan o ne biçim ders yahu
Prof. dr. dr. mustafa cebe
okulun en kral,en harbi hocasıdır,
kimyayı tv ile türkiyeye anlatan adamdır.
okulun en kral,en harbi hocasıdır,
kimyayı tv ile türkiyeye anlatan adamdır.
Kendisiyle ilgili yeterli bilgiye ulaşabilirsiniz. Herşeyi bilen insan http://kimya.uludag.edu.tr/index16.html
Fen-Edebiyatın harbi en kral hocasıdır.Siz bıkarsınız kalmaktan ama o sizi bırakmaktan bıkmaz ama yine de en kralı odur.Devamsızlık hakkınızın olduğu tek gerçek profesör *
edit:kendisi artık yoklamaya dikkat ediyor. ömrümü yedi. bunu ilk yazdığımda seviyormuşum keretayı.gençlik varmış tabi ruhumda o günlerde.derslerinden kaldığımda gülüp geçiyormuşum.şimdiki gibi basmıyorumm tabi küfürü.
edit:kendisi artık yoklamaya dikkat ediyor. ömrümü yedi. bunu ilk yazdığımda seviyormuşum keretayı.gençlik varmış tabi ruhumda o günlerde.derslerinden kaldığımda gülüp geçiyormuşum.şimdiki gibi basmıyorumm tabi küfürü.
Radar'a yakalandığını farkedince geri geri giden ve 2. sefer radardan yavaş geçen böylece ceza kesmek isteyen polisleri 2 kere geçtim ortalama hızımı almanız gerekiyor deyip cezadan yırtan nacizane profesor.
Kimyacı değilim. Ama neden bölüm başkanı olmadığını bana anlatabilecek biri çıkarsa sevineceğim profesördür ayrıca.
prof. dr. dr. mustafa cebe kimdir die sorulduğunda bunlardan birini söylemeniz yetmez çünkü o hepsidir.(Kimya-Fizik Lisans, Fizikokimya Yüksek Lisans ayrıca Yüksek Kimyagerlik, Uygulamalı istatistik Yüksek Lisansiyeri ve işletme Yüksek Lisansiyeri (Muhasebe-Finansman), Finansman Doktorası). tabiat kelimesinin patenti kendisine aittir hatta öyledir ki diğer profesörler bu kelimeyi kullanmaktan pek hazetmezler. kimya bölümü birinci sınıfta cebe efsaneleri kulaktan kulağa dolaşmaya başlar, ikinci sınıfta tanışılır, şansınız varsa son sınıfta bahar döneminde atom dersini vererek vedalaşırsınız.şansınız yoksa derslerini tekrar tekrar almaya, yazokullarına, tek ders sınavlarına mahkumsunuzdur.
vakti olmadığı için bölüm başkanı olmayan bir hocadır.
Aslında çok zeki bir insandır insanlara değil, fakat insanların duygularına hükmetmeyi başarır.
öğrencileri onun engin matematik bilgisine hayran kalırlar, diğer hocalarda olmayan bu bilgi öğrencileri için
hocayı en üst mertebelere taşır. Ama hoca hep politika yapar, hatta kendi deyimi ile "ilmi siyaseti" iyi bildiğini
sanır. Fakat öğrencileri arasında da hoca görmese bile bazen iyi siyasetçiler ve az da olsa çok zekiler vardır.
Buna rağmen hoca öğrencilerini hiç, hissettirmeden makaraya sarar, bunuda ciddiyetini hiç bozmadan yapar.
Hoca engin matemetik ve kuantum kimyası bilgisinin yanısıra, iç dünyasında kendisiyle barışık değildir. insanları
öyle çok sevmez. Çünkü hoca kendinin her şeyi bildiğini düşünür ve kendini üstün görür. Diğerleri hakkında ve aleyhte konuşup öğrencilerini de kendi fikirlerine çekmeye çalışır. Hoca engin bilgisinin yanında biraz yalnız bir insandır belki de ondan kendini kitaplara ve öğrenme aşkına vermiştir.
Tahminim hoca zor bir çocukluk geçirmiştir, çocukluğunda çok popüler ve sevilen bir insan da değildi bu duygu belki de onu en iyi olup çalışmaya zorlamıştır.
Velhasıl, hoca kendine göre diğer insanları kullanmaya çalışır bazen, kendisiçok zeki olduğu için bu hakkı kendinde görür, ama bilmez ki bunlar malayani şeyler. Hoca aslında o ilminin yanında çok kendine güvenen ve diğerlerini hatta kendini seven bir insan olmadığı için, öğrencilerini ve diğerlerini tiye alınca, ilmi siyasetle yönlendirince kendini tatmin ettiğini düşünen bir ruh halindedir. Hoca IQ bakımından iyi olsa da EQ bakımından son derece zayıf ve yüksek bir tatmin ihtiyacı duyan bir zattır. Ama tabi ki hoca bundan sonra Dünyada mükemmel olmanın tek şartının matemetik ve bilgi olmadığını da anlayıp yeni denizlere yelken açabilecek kadr da akıllıdır diye umuyorum Tabi kendiyle savaşını kazanıp egosunu yenerse. Ama hoc yı tebrik ediyorum yinede yorum yazanlara kendi çizdiği portre den kendini anlatmış ve başarılı olabilmiş. Tabii ki ayrıntıyı görebilenlerden hiç bişeyi saklayamayacakdır
öğrencileri onun engin matematik bilgisine hayran kalırlar, diğer hocalarda olmayan bu bilgi öğrencileri için
hocayı en üst mertebelere taşır. Ama hoca hep politika yapar, hatta kendi deyimi ile "ilmi siyaseti" iyi bildiğini
sanır. Fakat öğrencileri arasında da hoca görmese bile bazen iyi siyasetçiler ve az da olsa çok zekiler vardır.
Buna rağmen hoca öğrencilerini hiç, hissettirmeden makaraya sarar, bunuda ciddiyetini hiç bozmadan yapar.
Hoca engin matemetik ve kuantum kimyası bilgisinin yanısıra, iç dünyasında kendisiyle barışık değildir. insanları
öyle çok sevmez. Çünkü hoca kendinin her şeyi bildiğini düşünür ve kendini üstün görür. Diğerleri hakkında ve aleyhte konuşup öğrencilerini de kendi fikirlerine çekmeye çalışır. Hoca engin bilgisinin yanında biraz yalnız bir insandır belki de ondan kendini kitaplara ve öğrenme aşkına vermiştir.
Tahminim hoca zor bir çocukluk geçirmiştir, çocukluğunda çok popüler ve sevilen bir insan da değildi bu duygu belki de onu en iyi olup çalışmaya zorlamıştır.
Velhasıl, hoca kendine göre diğer insanları kullanmaya çalışır bazen, kendisiçok zeki olduğu için bu hakkı kendinde görür, ama bilmez ki bunlar malayani şeyler. Hoca aslında o ilminin yanında çok kendine güvenen ve diğerlerini hatta kendini seven bir insan olmadığı için, öğrencilerini ve diğerlerini tiye alınca, ilmi siyasetle yönlendirince kendini tatmin ettiğini düşünen bir ruh halindedir. Hoca IQ bakımından iyi olsa da EQ bakımından son derece zayıf ve yüksek bir tatmin ihtiyacı duyan bir zattır. Ama tabi ki hoca bundan sonra Dünyada mükemmel olmanın tek şartının matemetik ve bilgi olmadığını da anlayıp yeni denizlere yelken açabilecek kadr da akıllıdır diye umuyorum Tabi kendiyle savaşını kazanıp egosunu yenerse. Ama hoc yı tebrik ediyorum yinede yorum yazanlara kendi çizdiği portre den kendini anlatmış ve başarılı olabilmiş. Tabii ki ayrıntıyı görebilenlerden hiç bişeyi saklayamayacakdır
Ani bir tavırla sorduğu soruya cevap veremediğimizde bize kızmayan tavrını sevdiğim hocadır.
kesinlikle okulun en kral hocalarındandır. bir insan bu kadar mı dersi anlatmaya meraklı istekli hevesli olur. şu kimyaya geldim geleli tek seferde geçtiğim tek ders kuantum dersinin hocasıdır.
en sık kullandığı söz: vaktim olsa iki saat uyuyacağım.
en sık kullandığı söz: vaktim olsa iki saat uyuyacağım.
okulun en pis kokan hocasıdır. insan bir kere banyo yapmaz mı arkadaş ?
sınavda anlattıkları sormaz bakın sormaz diyorum.hiç bişey bilmez ama çok şey bildiğini zanneder.
zaten uludağ üniversitesi gereğini yapmış derslerini kapatmıştır.iyi olmuştur *
sınavda anlattıkları sormaz bakın sormaz diyorum.hiç bişey bilmez ama çok şey bildiğini zanneder.
zaten uludağ üniversitesi gereğini yapmış derslerini kapatmıştır.iyi olmuştur *
yaklaşık 1 hafta önce kendisiyle bursa- izmir otobüsünde tanıştığım, muhabbet etme şerefine nail olduğum değerli bir insandır. zeki bir insan olduğunu konuştuğu konulardan ve kurduğu cümle yapılarından anlayabilirsiniz.
tanım: katü den selam gönderilen değerli bir hoca.
tanım: katü den selam gönderilen değerli bir hoca.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar