bugün

mustafa cebe

Fen-Edebiyatın harbi en kral hocasıdır.Siz bıkarsınız kalmaktan ama o sizi bırakmaktan bıkmaz ama yine de en kralı odur.Devamsızlık hakkınızın olduğu tek gerçek profesör *

edit:kendisi artık yoklamaya dikkat ediyor. ömrümü yedi. bunu ilk yazdığımda seviyormuşum keretayı.gençlik varmış tabi ruhumda o günlerde.derslerinden kaldığımda gülüp geçiyormuşum.şimdiki gibi basmıyorumm tabi küfürü.
© copyright 2005 - 2026