bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- frt2
- göte giren şemsiye4
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- durduk yere ağlamak2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- kadir inanır'ın vefatı7
- ingiltere3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- avusturya2
- norveç3
- saraca finch house7
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- belçika4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
- hollanda2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
güzel ama yobazlar dolu olunca gitmek istemediğim yerdir.
çok güzel bir ilçemizdir. tavukları ile meşhurdur.
bursa'nın liman ve tatil ilçesi.
2016'da mudanya'ya tatile gelmiştik 1 hafta kadar. az buçuk aşinayım buraya. öncelikle sahil şeridi harika. bir yol düşünün, sağ tarafında koskoca ve boydan boya bir deniz, sol tarafında da marmara medeniyeti. giyim, yemek, dondurma, kafeler ve aklıma şuan gelmeyen birçok esnaf yuvası bu sahil şeridinde yer almakta. hatta çubukta patates satan standlara ayrıca tutuluyorum. patatesleri yuvarlak yuvarlak dilimleyip, yağda kızartıp, çubuğa tutturup ve soslayıp insanlara satarlardı. tadı da harikaydı, sanırım hiçbir zaman unutamayacağım.
yalnız kötü tarafları da var. insanların yüzdüğü sahil oldukça kirli. denizde yosunlar, deniz anaları, insanların kendi elleriyle attığı bilimum çöpler ve daha birçoğu... denizi pis, bakımsız yani. tabi liman olduğu için bu hijyensizlik biraz doğal, ancak devletin de buna bir el atması gerekiyor. en azından sahil kıyıları temizlenmeli ki insanlar gönül rahatlığıyla denize girip yüzebilsinler diye düşünüyorum.
güzeldir mudanya. tabi ben 2016'ya göre söylüyorum bunları. belki şimdi çok daha temiz biryerdir. ölmeden önce bir kez daha gideceğim, söz.
2016'da mudanya'ya tatile gelmiştik 1 hafta kadar. az buçuk aşinayım buraya. öncelikle sahil şeridi harika. bir yol düşünün, sağ tarafında koskoca ve boydan boya bir deniz, sol tarafında da marmara medeniyeti. giyim, yemek, dondurma, kafeler ve aklıma şuan gelmeyen birçok esnaf yuvası bu sahil şeridinde yer almakta. hatta çubukta patates satan standlara ayrıca tutuluyorum. patatesleri yuvarlak yuvarlak dilimleyip, yağda kızartıp, çubuğa tutturup ve soslayıp insanlara satarlardı. tadı da harikaydı, sanırım hiçbir zaman unutamayacağım.
yalnız kötü tarafları da var. insanların yüzdüğü sahil oldukça kirli. denizde yosunlar, deniz anaları, insanların kendi elleriyle attığı bilimum çöpler ve daha birçoğu... denizi pis, bakımsız yani. tabi liman olduğu için bu hijyensizlik biraz doğal, ancak devletin de buna bir el atması gerekiyor. en azından sahil kıyıları temizlenmeli ki insanlar gönül rahatlığıyla denize girip yüzebilsinler diye düşünüyorum.
güzeldir mudanya. tabi ben 2016'ya göre söylüyorum bunları. belki şimdi çok daha temiz biryerdir. ölmeden önce bir kez daha gideceğim, söz.
Kısmetse yarın sabah iş seyahati nedeniyle gideceğim bursa' nın sempatik ilçesi.
akşam gitmenizi önerdiğim, rakısı güzel olan kestane şekerinin meşhur olduğu şehrim bursanın güzide ilçesi.
hadi hadi kadeh kaldırcaz.
hadi hadi kadeh kaldırcaz.
gereksiz bir belediye başkanına sahip olduğunu düşündüğüm sahil ilçesi.
Bursa'ya gittiğimde istanbul'a deniz otobüsü vasıtasıyla gidebilmek için kaldığım güzide ilçe. Havası (Bursa'nın manevi atmosferinden bahsediyorum) Bursa'dan çok farklı bir yer.
2016 yazında askerliğimi yaptığım efsane ilçe. insanları da kendisi gibi güzeldir. ayrıca çok özledim. o zamanlardan beri bir daha gitme imkanım olmadı. ilk fırsatta gidip anıları yad etmek sonrasında da tirilye'ye gitmek ne güzel olurdu.
yaşamıyorsan, sadece hava güzelken ve kalabalık değilse güzel yer.
18 yıldır oturuyorum, hala sevemedim. arkadaşım kalmadığı için de olabilir, bilmiyorum. arkadaşlarım evlendi, artık sürekli kabul etmiyorlar aralarına. *
18 yıldır oturuyorum, hala sevemedim. arkadaşım kalmadığı için de olabilir, bilmiyorum. arkadaşlarım evlendi, artık sürekli kabul etmiyorlar aralarına. *
doğduğum, çocukluğumun geçtiği şehir...
çok özlenir, her ne k
adar sık gidilse de
çok özlenir, her ne k
adar sık gidilse de
Mudanya'da birlikte bir sigara içsek biter mi dertler mudanyalı ulucu?
Sigaramı paylaşmak isteyen varsa aracımı oralara doğru sürebilirim. Selamlar *
Sigaramı paylaşmak isteyen varsa aracımı oralara doğru sürebilirim. Selamlar *
Bursa'nın en güzel ilçesi.
Ve hatta benim nezdimde bursa kimliğinin dışında bir kimlik oluşturabilmiş inegöl dışındaki tek bursa ilçesi.
inegöl de ayrı bir dünya ama Mudanya gibi sempatik değil açıkçası.
Ve hatta benim nezdimde bursa kimliğinin dışında bir kimlik oluşturabilmiş inegöl dışındaki tek bursa ilçesi.
inegöl de ayrı bir dünya ama Mudanya gibi sempatik değil açıkçası.
içinde bulunmaktan keyif aldığım ilçe. sahilinde yürümek bana huzur veriyor.
merkeze gittiğim an mudanya'ya dönesim geliyor. bir nevi, bursa'nın en güzel yanı mudanya'ya dönüşüdür.
merkeze gittiğim an mudanya'ya dönesim geliyor. bir nevi, bursa'nın en güzel yanı mudanya'ya dönüşüdür.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar