bugün

mr robot

bunca zamandır neden izlemediğimi merak ettiğim dizidir kendileri. bilgisayardan felam zerre çakmamama rağmen beni bile işkillendirip webcamim yönünü değiştirmeme * hatta internet üzerinden tuttuğum günlükleri de silecekken "amaaannn song, gören de fbi ajanı sanacak seni. kim napsın senin buhranlarını?" dedirtmiştir.

ilk sezonun sezon finalindeyim. arayı hızla kapatmaktayım.
© copyright 2005 - 2026