bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- cemevinde hain kemal sloganları6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- sarapci koala2
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- allah5
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
8.nesil bir yazar. hoşgelmiş.
kendisiyle birlikte sekizinci nesillerin de varligini fark ettigim, iyi yazilarina da rastlamanin mumkun oldugu yeni nesil yazar.
(#10530079) sexinci nesil yazar.
entryleri'nin nickiyle alakası olmayan yazar. saçma bi cümle oldu gibi ama olsun.
edit: iyi bir şey dedim ha, yanlış olmasın.
edit: iyi bir şey dedim ha, yanlış olmasın.
(bkz: #10553890) entrysi ile sesli güldürmüş 8. nesil yazardır.
bir başlık açacaktım, ulan dedim du bi aramaya inanayım. var mı bakim benzeri, millet ayar vermesin dedim.
bide ne göreyim ! açtığım başlığın aynısının 2 harf değişiğini bu arkadaş açmış ve kol kadar da uzun yazmış. dedim kim lan bu görgüsüz, ne yazmış olabilir ki amk ! kesin tırt bi yazardır dedim.
ve başladım yazısını okumaya, okudukça sürüklendim, okudukça etkilendim ve pattt yazı bitti. evet amk. nokta geldi. tıpkı bakırköy ruh ve sinir hastanesinde ki heykel gibi dirseğimi klavyeye bastırıp elimi çeneme koydum. monitöre bakıp vay be dedim. herif hakketten yazmış. tarzı tam benlik. ve o gün bugündür takip ettiğim yazarlar arasındadır.
zaten yazar dediğin sürükleyici ve uzun yazar. bozma kendini tebrikler.
bide ne göreyim ! açtığım başlığın aynısının 2 harf değişiğini bu arkadaş açmış ve kol kadar da uzun yazmış. dedim kim lan bu görgüsüz, ne yazmış olabilir ki amk ! kesin tırt bi yazardır dedim.
ve başladım yazısını okumaya, okudukça sürüklendim, okudukça etkilendim ve pattt yazı bitti. evet amk. nokta geldi. tıpkı bakırköy ruh ve sinir hastanesinde ki heykel gibi dirseğimi klavyeye bastırıp elimi çeneme koydum. monitöre bakıp vay be dedim. herif hakketten yazmış. tarzı tam benlik. ve o gün bugündür takip ettiğim yazarlar arasındadır.
zaten yazar dediğin sürükleyici ve uzun yazar. bozma kendini tebrikler.
sözlüğün eskilerinden biri, çok yakın arkadaşımdır. beraber büyüdük, hayatta her boku birlikte yedik, bu sözlük olayına da kendisi bulaştırdı beni. sözlüğe girince beni tanıma dedi göt, o yüzden söylemiyorum nickini falan. insan bi gelir nick altı neyin yazar, hoş gelmiş falan der. ben karışmam dedi, ne bokun varsa kendin ye dedi, e ben de öyle yapıyorum hacı, ne yapayım.
yaklaşık bir yıl boyunca, tıpkı bir sözlük yazarı gibi takip ettim sözlüğü. huyumdur, önce gözlem yaparım, sonra dahil olurum olaya. bu bir yılın sonunda da artık üye olayım lan, ne de olsa allahın günü giriyoruz dedim, sekizinci nesil bir adet acemi olarak geldim oturdum işte.
bir minder yeter sevgilim, varsa bir de ayranınızı içerim. çok bir beklentim ya da vaadim yok. heybem hayat dolu deste ve yumak diyemem. heybem boş, boş değilse de, kırıntıları var bitmişlerin. aklımda kalanları anlatırım, yeni öğrendiklerimden söz ederim, gördüklerimi yazarım, sizinkileri de güzelce okur, dinlerim.
lan böyle duygusal entel.. yapamıyorum ben yaaa. nicki de milli susucu yaptık amma.. çok susan bir adam değilim ben, değildim yani önceden. sonradan böyle oldum. bir gün tarkan'ın sekslendirdiği büyük göçler'i izlerken, bizonları sikesim geldi, yunuslardan tahrik oldum, üç dört yavru sahibi bir anne çitaya niyetlendim.. işte o gün bugündür susuyorum baba.
sözlük kuralları konusunda bir sıkıntım olduğunu sanmıyorum, kaynak sağlam çünkü, iyi çalıştım, yavaş yavaş alıştım.
ama yine de acemilik çektiğim noktalar var tabii, onları da öğreneceğiz zamanla. bir de şu okumadan ayar verenler olmasa tamamdı da.. neyse artık. yahu hayır, nedir yani, her yeni yazara ayar vermek bir adet mi arkadaş? e bari yazdığım şeyi bir okuyaydın bre, yazdığım saniye içersinde ne ara geldin de ayara koyuldun yiğidim? bir dur lan, sekizinci nesilsek, cahilin önde gideni de değiliz ya amk, bir bak ne yazmışız, ne demek istemişiz. varsa bir hatamız, gel yine söyle, eyvallah, başımla beraber. ama yani, bu tutum gereksiz bence, ı ıh, tasvip etmiyorum, kınıyorum ve hatta sitem ediyorum.
kısaca; beni de aranıza alın lan! hoş bulduk abiler, ablalar. yaşım 28 bu arada, ona göre. bekarım, güzel göte bakarım, saygılar.
hadi tamam, çok yazmasın, susuyorum ben.
yaklaşık bir yıl boyunca, tıpkı bir sözlük yazarı gibi takip ettim sözlüğü. huyumdur, önce gözlem yaparım, sonra dahil olurum olaya. bu bir yılın sonunda da artık üye olayım lan, ne de olsa allahın günü giriyoruz dedim, sekizinci nesil bir adet acemi olarak geldim oturdum işte.
bir minder yeter sevgilim, varsa bir de ayranınızı içerim. çok bir beklentim ya da vaadim yok. heybem hayat dolu deste ve yumak diyemem. heybem boş, boş değilse de, kırıntıları var bitmişlerin. aklımda kalanları anlatırım, yeni öğrendiklerimden söz ederim, gördüklerimi yazarım, sizinkileri de güzelce okur, dinlerim.
lan böyle duygusal entel.. yapamıyorum ben yaaa. nicki de milli susucu yaptık amma.. çok susan bir adam değilim ben, değildim yani önceden. sonradan böyle oldum. bir gün tarkan'ın sekslendirdiği büyük göçler'i izlerken, bizonları sikesim geldi, yunuslardan tahrik oldum, üç dört yavru sahibi bir anne çitaya niyetlendim.. işte o gün bugündür susuyorum baba.
sözlük kuralları konusunda bir sıkıntım olduğunu sanmıyorum, kaynak sağlam çünkü, iyi çalıştım, yavaş yavaş alıştım.
ama yine de acemilik çektiğim noktalar var tabii, onları da öğreneceğiz zamanla. bir de şu okumadan ayar verenler olmasa tamamdı da.. neyse artık. yahu hayır, nedir yani, her yeni yazara ayar vermek bir adet mi arkadaş? e bari yazdığım şeyi bir okuyaydın bre, yazdığım saniye içersinde ne ara geldin de ayara koyuldun yiğidim? bir dur lan, sekizinci nesilsek, cahilin önde gideni de değiliz ya amk, bir bak ne yazmışız, ne demek istemişiz. varsa bir hatamız, gel yine söyle, eyvallah, başımla beraber. ama yani, bu tutum gereksiz bence, ı ıh, tasvip etmiyorum, kınıyorum ve hatta sitem ediyorum.
kısaca; beni de aranıza alın lan! hoş bulduk abiler, ablalar. yaşım 28 bu arada, ona göre. bekarım, güzel göte bakarım, saygılar.
hadi tamam, çok yazmasın, susuyorum ben.
8. nesil yazar kendisi. hoş gelmiş ama durduramıyoruz adam yazıyor da yazıyor usta. enteresan da kelime oyunları yapıyor, araya top bırakıp gelip kendi topuna şut falan çekiyor. neyse çözeriz yakında. umarım bu da benim gibi ot içmiyordur.
her yeni nesilden olana ergen,iki lafı bir araya getiremez muamelesinin yapılmaması gerektiğinin ispatı olan yazar.*
takip edin bu genci (yaşını biliyoruz amk atlamayın hemen, lafın gelişi)..henüz bıkmamışken ve bıktırılmamışken bol bol ve uzun uzun yazmasını sağlayın..tutun lan böyle herifleri işte, tek yazısından anlarım ben adamı, önümüzdeki günlerin celebrity si bu..
ulu'ya renk katmasını ümit ettiğim yazar. katıyor, katacak da. otu boku beğenmeyip, adam akıllı yazamayanlara inat...
hoşgelmiş utanmaz yazar.*
susmaması sözlüğün hayrına olacak yazardır.
bol bol yazsın efendim. bizde keyifle okuyalım.
bol bol yazsın efendim. bizde keyifle okuyalım.
entryleri ile bol bol gülümseten sekizinci nesil yazarımızdır, hoşgelmiştir.
(bkz: #10782878) kendini kanıtlamış yazar.
uzun uzun uzun uzuuuun yazdığı şeyler insanı yormasına rağmen sonunu merak ettirdiği için okutan,yalan hikayeleriyle iyi vakit geçirten,güldürürken düşündüren(hiç mi yapacak işi yok adamın ya kitap gibi entry diziyo allah allah?) uuser.okurken eğleniyorum, eğlenirken okuyorum aman ne hoş yazarı.
sirkecidentrengider'e benziyor, hatta çok benziyor.
zira ikisi de olur olmaz yerlerde 31 çekiyorlar;
hastanede 31 çekmek
trende 31 çekmek
14 şubat ta taksim meydanı nda 31 çekmek
31 çektikçe karma da "uzuyor" demek ki, çok yakında geliyorum beni de bekleyin;
woodstock'ta 31 çekmek
eurovision'da 31 çekmek,
u2 konserinde 31 çekmek...
bunlar da benim konsept olacak.
zira ikisi de olur olmaz yerlerde 31 çekiyorlar;
hastanede 31 çekmek
trende 31 çekmek
14 şubat ta taksim meydanı nda 31 çekmek
31 çektikçe karma da "uzuyor" demek ki, çok yakında geliyorum beni de bekleyin;
woodstock'ta 31 çekmek
eurovision'da 31 çekmek,
u2 konserinde 31 çekmek...
bunlar da benim konsept olacak.
sekizinci nesil döktüren bir abimiz.hoşgelmiştir.o yazsın biz okuyalım.
canavar gibi yazar. okuyun bu adamın entrylerini.
taklitlerinin çıkmamasını umduğum yazardır.
yanlış anlamasın ama çok abartmamak lazım, ortalama bir yazar, eh işte...
ha hoş gelmiştir, o ayrı tabii.
edit: az kalsın unutuyordum; özet geç güzel kardeşim. *
ha hoş gelmiştir, o ayrı tabii.
edit: az kalsın unutuyordum; özet geç güzel kardeşim. *
uzun zamandır sözlüğe giremediğim için dikkatimi çekmemişti. ama bugün okuduğum bir entrysi çok hoşuma gitti. buralar daha da dolacak ve efsane olacak derim ben. tabi diğer efsaneler gibi küstürülmezse.
not: ulu sözlük her zaman uzun entry suserlerini sevmiştir. kimse endişe etmesin milli susucu nun okunmayacağından..
not: ulu sözlük her zaman uzun entry suserlerini sevmiştir. kimse endişe etmesin milli susucu nun okunmayacağından..
vodvilden sonra ilaç gibi gelmiş yazar. bir nebze olsun okuyup yarıldığım günlere döndürdüğü için teşekkür ederim kendisine.
bu arada vodville kıyasladığım için kusura bakmasın, kıyaslarım hiçte sikimde olmaz.
bu arada vodville kıyasladığım için kusura bakmasın, kıyaslarım hiçte sikimde olmaz.
iyi yazan bir arkadaş hoşgelmiş .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar