bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu17
- kemalist dünya10
- cemevinde hain kemal sloganları7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 26 haziran 20262
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- gönüllü moderatörlük2
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- birader yazar olmak5
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
sözlüğün eskilerinden biri, çok yakın arkadaşımdır. beraber büyüdük, hayatta her boku birlikte yedik, bu sözlük olayına da kendisi bulaştırdı beni. sözlüğe girince beni tanıma dedi göt, o yüzden söylemiyorum nickini falan. insan bi gelir nick altı neyin yazar, hoş gelmiş falan der. ben karışmam dedi, ne bokun varsa kendin ye dedi, e ben de öyle yapıyorum hacı, ne yapayım.
yaklaşık bir yıl boyunca, tıpkı bir sözlük yazarı gibi takip ettim sözlüğü. huyumdur, önce gözlem yaparım, sonra dahil olurum olaya. bu bir yılın sonunda da artık üye olayım lan, ne de olsa allahın günü giriyoruz dedim, sekizinci nesil bir adet acemi olarak geldim oturdum işte.
bir minder yeter sevgilim, varsa bir de ayranınızı içerim. çok bir beklentim ya da vaadim yok. heybem hayat dolu deste ve yumak diyemem. heybem boş, boş değilse de, kırıntıları var bitmişlerin. aklımda kalanları anlatırım, yeni öğrendiklerimden söz ederim, gördüklerimi yazarım, sizinkileri de güzelce okur, dinlerim.
lan böyle duygusal entel.. yapamıyorum ben yaaa. nicki de milli susucu yaptık amma.. çok susan bir adam değilim ben, değildim yani önceden. sonradan böyle oldum. bir gün tarkan'ın sekslendirdiği büyük göçler'i izlerken, bizonları sikesim geldi, yunuslardan tahrik oldum, üç dört yavru sahibi bir anne çitaya niyetlendim.. işte o gün bugündür susuyorum baba.
sözlük kuralları konusunda bir sıkıntım olduğunu sanmıyorum, kaynak sağlam çünkü, iyi çalıştım, yavaş yavaş alıştım.
ama yine de acemilik çektiğim noktalar var tabii, onları da öğreneceğiz zamanla. bir de şu okumadan ayar verenler olmasa tamamdı da.. neyse artık. yahu hayır, nedir yani, her yeni yazara ayar vermek bir adet mi arkadaş? e bari yazdığım şeyi bir okuyaydın bre, yazdığım saniye içersinde ne ara geldin de ayara koyuldun yiğidim? bir dur lan, sekizinci nesilsek, cahilin önde gideni de değiliz ya amk, bir bak ne yazmışız, ne demek istemişiz. varsa bir hatamız, gel yine söyle, eyvallah, başımla beraber. ama yani, bu tutum gereksiz bence, ı ıh, tasvip etmiyorum, kınıyorum ve hatta sitem ediyorum.
kısaca; beni de aranıza alın lan! hoş bulduk abiler, ablalar. yaşım 28 bu arada, ona göre. bekarım, güzel göte bakarım, saygılar.
hadi tamam, çok yazmasın, susuyorum ben.
yaklaşık bir yıl boyunca, tıpkı bir sözlük yazarı gibi takip ettim sözlüğü. huyumdur, önce gözlem yaparım, sonra dahil olurum olaya. bu bir yılın sonunda da artık üye olayım lan, ne de olsa allahın günü giriyoruz dedim, sekizinci nesil bir adet acemi olarak geldim oturdum işte.
bir minder yeter sevgilim, varsa bir de ayranınızı içerim. çok bir beklentim ya da vaadim yok. heybem hayat dolu deste ve yumak diyemem. heybem boş, boş değilse de, kırıntıları var bitmişlerin. aklımda kalanları anlatırım, yeni öğrendiklerimden söz ederim, gördüklerimi yazarım, sizinkileri de güzelce okur, dinlerim.
lan böyle duygusal entel.. yapamıyorum ben yaaa. nicki de milli susucu yaptık amma.. çok susan bir adam değilim ben, değildim yani önceden. sonradan böyle oldum. bir gün tarkan'ın sekslendirdiği büyük göçler'i izlerken, bizonları sikesim geldi, yunuslardan tahrik oldum, üç dört yavru sahibi bir anne çitaya niyetlendim.. işte o gün bugündür susuyorum baba.
sözlük kuralları konusunda bir sıkıntım olduğunu sanmıyorum, kaynak sağlam çünkü, iyi çalıştım, yavaş yavaş alıştım.
ama yine de acemilik çektiğim noktalar var tabii, onları da öğreneceğiz zamanla. bir de şu okumadan ayar verenler olmasa tamamdı da.. neyse artık. yahu hayır, nedir yani, her yeni yazara ayar vermek bir adet mi arkadaş? e bari yazdığım şeyi bir okuyaydın bre, yazdığım saniye içersinde ne ara geldin de ayara koyuldun yiğidim? bir dur lan, sekizinci nesilsek, cahilin önde gideni de değiliz ya amk, bir bak ne yazmışız, ne demek istemişiz. varsa bir hatamız, gel yine söyle, eyvallah, başımla beraber. ama yani, bu tutum gereksiz bence, ı ıh, tasvip etmiyorum, kınıyorum ve hatta sitem ediyorum.
kısaca; beni de aranıza alın lan! hoş bulduk abiler, ablalar. yaşım 28 bu arada, ona göre. bekarım, güzel göte bakarım, saygılar.
hadi tamam, çok yazmasın, susuyorum ben.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar