bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu17
- kemalist dünya10
- cemevinde hain kemal sloganları7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 26 haziran 20262
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- gönüllü moderatörlük2
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- birader yazar olmak5
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
aslında, gerçekten haklılık payı olan, anlamlı, tükürüklü ya da sabunlu eylemdir.
zorunlu tanım yapmak için söylemedim yahu, gerçekten bu bir eylemdir yani. hem de toplu katılım olması gereken, onurlu bir eylem.
evveli ankara'daydım ben, orda da çok geçmişti aklımdan... ankara'ya öyle apışırdı ki kar, amcıklar kıkırdar, buz tutardı resmen bekar taşşaklar. çok zor şartlarda geçerdi 14 şubatlar. bu yüzden ötürü erteledim hep, ulus'ta götü zor kurtardığım günü saymazsak tabii.
ama artık istanbul'da olduğumdan, kesin kararlıyım, yapacağım. 14 şubat akşamı, taksim'i beyaza boyayacağım hacım, sen beni tutamazsın, yıldızlar tutamaz, anlıyor musun?
nedir lan, nedir bu çektiğimiz? her 14 şubat'ta, sanki bir önceki günden daha farklıymış gibi, daha derin hissettiğimiz yalnızlık acısı.. nedir ulan?
el ele, kol kola, diz dize sevgililer. birbirlerine günler öncesinden hediyeler bakanlar.
-uzanamadığı ciğer hakkında beyanda bulunan kedi mode on- tamamen kapitalist sistemin insanlara dayattığı, imrendirdiği, manipüle ettiği bir çeşit piyasayı canlandırma, çaktırmadan sikme, kazıklama fantezisi ürünü olan bir gün değil mi olum 14 şubat? alla alla, yoksa biz bilmiyo muyuz sevgili bulmayı? ben asiyim arkadaşım, seni kandıran sistem, beni alamaz içine, onun ben amına koyayım böheheheüühühü. çok canım yanıyor lan, çok.
benimle aynı kaderi paylaşan bekar taşşak sahiplerini, benimle eyleme katılmaya çağırıyorum burdan.
gelin canlar bir olalım, 14 şubat'ta ağlayarak boşalalım...
zorunlu tanım yapmak için söylemedim yahu, gerçekten bu bir eylemdir yani. hem de toplu katılım olması gereken, onurlu bir eylem.
evveli ankara'daydım ben, orda da çok geçmişti aklımdan... ankara'ya öyle apışırdı ki kar, amcıklar kıkırdar, buz tutardı resmen bekar taşşaklar. çok zor şartlarda geçerdi 14 şubatlar. bu yüzden ötürü erteledim hep, ulus'ta götü zor kurtardığım günü saymazsak tabii.
ama artık istanbul'da olduğumdan, kesin kararlıyım, yapacağım. 14 şubat akşamı, taksim'i beyaza boyayacağım hacım, sen beni tutamazsın, yıldızlar tutamaz, anlıyor musun?
nedir lan, nedir bu çektiğimiz? her 14 şubat'ta, sanki bir önceki günden daha farklıymış gibi, daha derin hissettiğimiz yalnızlık acısı.. nedir ulan?
el ele, kol kola, diz dize sevgililer. birbirlerine günler öncesinden hediyeler bakanlar.
-uzanamadığı ciğer hakkında beyanda bulunan kedi mode on- tamamen kapitalist sistemin insanlara dayattığı, imrendirdiği, manipüle ettiği bir çeşit piyasayı canlandırma, çaktırmadan sikme, kazıklama fantezisi ürünü olan bir gün değil mi olum 14 şubat? alla alla, yoksa biz bilmiyo muyuz sevgili bulmayı? ben asiyim arkadaşım, seni kandıran sistem, beni alamaz içine, onun ben amına koyayım böheheheüühühü. çok canım yanıyor lan, çok.
benimle aynı kaderi paylaşan bekar taşşak sahiplerini, benimle eyleme katılmaya çağırıyorum burdan.
gelin canlar bir olalım, 14 şubat'ta ağlayarak boşalalım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar