bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu17
- kemalist dünya10
- cemevinde hain kemal sloganları7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 26 haziran 20262
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- gönüllü moderatörlük2
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- birader yazar olmak5
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
''el elde baş başta'' derler bizim oralarda.
bu hoşlanılan kalıbı da iyiymiş ha, hoşlanılan, hoş..la..nı..lan. valla eğlenceli lan, bununla ilgili bir sürü başlık açılabilir. hoşlanılan kişiyle bir sürü başlık açmak ehehe, hoşlanılan kişiyle gülüşmek, hoşlanılan kişiyle yiyişmek, hoşlanılan kişi.. hoş.
bak işte böyle oluyor insan. hoşlandığı kişiyle hiçbir ortak nokta bulamayınca, saçmalama konusunda kendini aşıyor resmen.
en hassas, en kurnaz, en umutlu, en kıpır kıpır halinle bir şeyler ararsın. iki tarafın da sevdiği, seveceği bir şeyler.
bulamadıkça salaklaşır, bulamadıkça mallaşırsın. dünyanın en gereksiz insanı gibi hissedersin kendini.
sanalından gerçeğine, her türlü ortamda göt olur, bütün ümitlerini yitirirsin.
---hoşlanılan kız size bir titreşim gönderdi---
hoşlanılan kız: napıyosun? =)
ümit milli: hiiç, film izliyorum =)
h.k: aa ne filmi?
ü.m: pardon
h.k: pardon mu? =) sen onu daha yeni mi izliyosun?
ü.m: eehmm.. e.. evet :s
h.k: =) sevdin mi bari?
ü.m: //ne desem lan şimdi// eegüzeel sevdim valla
h.k: ben pek sevmemiştim onu ya, tarzım diil yani
ü.m: hmm
--telefon görüşmesinde--
h.k: alo, naber?
ü.m: iyi senden?
-hadi olum sikicem telefonunu ha
h.k: o kim ya, nerdesin sen?
ü.m: -lan bi sus amk- o şeyy arkadaş bizim, pes oynuyoduk da ehehe
h.k: pes ne ya?
-o şeyy ne amk, ronaldo de bari ahaha
ü.m: -sinan dalağını sikicem bak- pes bi oyun ya, futbol oyunu, hani var ya
h.k: ya üff anlamıyorum çok gürültü geliyo, neyse ben ararım sonra kib
ü.m: ee tamam peki madem, görüşürüz //hay amk yaa//
--bir başka msn muhabbetinde--
h.k: sen yatmadın mı hala? =)
ü.m: yok, bakınıyorum öyle =)
h.k: hmm nereye bakınıyosun bakiim?
ü.m: öyle.. sözlük falan
h.k: aa sözlük mü, hangisi?
ü.m: //aha vallaha sözlük yazarı hatun -heyecan heyecan heyecan-// uludağ =)
h.k: uludağ mı? hmm ben de ekşi sandım =)
ü.m: //amk// yok, ben pek sevmem ekşiyi
h.k: aaa niye ki?
ü.m: çok götü kalkık onların, şey pardon, ukalalar yani, bana öyle geliyo hep
h.k: olur mu canım, sözlük dedin mi ekşidir =)
ü.m: ...
--gittikçe seyrelen msn konuşmalarından birinde--
h.k: napıyosun bakiim?
ü.m: iyi ya napiim, maç özetini izliyodum
h.k: hangisini?
ü.m: manisa-fener
h.k: aaa manisalı mısın sen?
ü.m: //mal ya// yok fenerbahçeliyim
h.k: haha hadi ya, feneri tutan kalmamıştır diye şeyetmiştim ben :p
ü.m: //senin hayatını sikerim ki ben// ...
h.k: yine alamadınız kupayı :dddd kızma kızma tamam
ü.m: yok yahu niye kızayım //götüne koduğum// sen hangi takımlısın?
h.k: ne önemi var, en azından fenerli değilim =)))))
aaa yeter lan ama, fener mevzuu konuyu dağıttı, yine götü başı kaybettim amk.
sonra belki bir ilk görüşme olur, sen simit sarayı dersin, o güler, mado der.
sonra sinemaya gidersiniz, o beğenir sen beğenmezsin, ya da sen beğenirsin o beğenmez, o murphy'nin ecdadını sikeyim ben.
böyledir işte, hiçbir sohbette ortak nokta bulamazsın, sonra azalarak biter muhabbet, sıradanlaşırsın sen, sıradanlaşır o.
herkes gibi olur senin için, herkes gibi olursun onun için. ve nihayetinde ümidini kesersin...
h.k: aaa sen ferdi mi dinliyosun?
milli: zoruna mı gitti?
h.k: yoo, çok severim =)
ü.m: vallaha mı?
bu hoşlanılan kalıbı da iyiymiş ha, hoşlanılan, hoş..la..nı..lan. valla eğlenceli lan, bununla ilgili bir sürü başlık açılabilir. hoşlanılan kişiyle bir sürü başlık açmak ehehe, hoşlanılan kişiyle gülüşmek, hoşlanılan kişiyle yiyişmek, hoşlanılan kişi.. hoş.
bak işte böyle oluyor insan. hoşlandığı kişiyle hiçbir ortak nokta bulamayınca, saçmalama konusunda kendini aşıyor resmen.
en hassas, en kurnaz, en umutlu, en kıpır kıpır halinle bir şeyler ararsın. iki tarafın da sevdiği, seveceği bir şeyler.
bulamadıkça salaklaşır, bulamadıkça mallaşırsın. dünyanın en gereksiz insanı gibi hissedersin kendini.
sanalından gerçeğine, her türlü ortamda göt olur, bütün ümitlerini yitirirsin.
---hoşlanılan kız size bir titreşim gönderdi---
hoşlanılan kız: napıyosun? =)
ümit milli: hiiç, film izliyorum =)
h.k: aa ne filmi?
ü.m: pardon
h.k: pardon mu? =) sen onu daha yeni mi izliyosun?
ü.m: eehmm.. e.. evet :s
h.k: =) sevdin mi bari?
ü.m: //ne desem lan şimdi// eegüzeel sevdim valla
h.k: ben pek sevmemiştim onu ya, tarzım diil yani
ü.m: hmm
--telefon görüşmesinde--
h.k: alo, naber?
ü.m: iyi senden?
-hadi olum sikicem telefonunu ha
h.k: o kim ya, nerdesin sen?
ü.m: -lan bi sus amk- o şeyy arkadaş bizim, pes oynuyoduk da ehehe
h.k: pes ne ya?
-o şeyy ne amk, ronaldo de bari ahaha
ü.m: -sinan dalağını sikicem bak- pes bi oyun ya, futbol oyunu, hani var ya
h.k: ya üff anlamıyorum çok gürültü geliyo, neyse ben ararım sonra kib
ü.m: ee tamam peki madem, görüşürüz //hay amk yaa//
--bir başka msn muhabbetinde--
h.k: sen yatmadın mı hala? =)
ü.m: yok, bakınıyorum öyle =)
h.k: hmm nereye bakınıyosun bakiim?
ü.m: öyle.. sözlük falan
h.k: aa sözlük mü, hangisi?
ü.m: //aha vallaha sözlük yazarı hatun -heyecan heyecan heyecan-// uludağ =)
h.k: uludağ mı? hmm ben de ekşi sandım =)
ü.m: //amk// yok, ben pek sevmem ekşiyi
h.k: aaa niye ki?
ü.m: çok götü kalkık onların, şey pardon, ukalalar yani, bana öyle geliyo hep
h.k: olur mu canım, sözlük dedin mi ekşidir =)
ü.m: ...
--gittikçe seyrelen msn konuşmalarından birinde--
h.k: napıyosun bakiim?
ü.m: iyi ya napiim, maç özetini izliyodum
h.k: hangisini?
ü.m: manisa-fener
h.k: aaa manisalı mısın sen?
ü.m: //mal ya// yok fenerbahçeliyim
h.k: haha hadi ya, feneri tutan kalmamıştır diye şeyetmiştim ben :p
ü.m: //senin hayatını sikerim ki ben// ...
h.k: yine alamadınız kupayı :dddd kızma kızma tamam
ü.m: yok yahu niye kızayım //götüne koduğum// sen hangi takımlısın?
h.k: ne önemi var, en azından fenerli değilim =)))))
aaa yeter lan ama, fener mevzuu konuyu dağıttı, yine götü başı kaybettim amk.
sonra belki bir ilk görüşme olur, sen simit sarayı dersin, o güler, mado der.
sonra sinemaya gidersiniz, o beğenir sen beğenmezsin, ya da sen beğenirsin o beğenmez, o murphy'nin ecdadını sikeyim ben.
böyledir işte, hiçbir sohbette ortak nokta bulamazsın, sonra azalarak biter muhabbet, sıradanlaşırsın sen, sıradanlaşır o.
herkes gibi olur senin için, herkes gibi olursun onun için. ve nihayetinde ümidini kesersin...
h.k: aaa sen ferdi mi dinliyosun?
milli: zoruna mı gitti?
h.k: yoo, çok severim =)
ü.m: vallaha mı?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar