Pringles alamaz duruma gelince çok şükür muhtelif yerlerde pringles rafını bu arkadaşa devretmiş.

+ pringles yok bu da güzel abi... " dedi, aldım.

Yani.. Vasat. Gerçi biz ne yapacağız pringles filan, oturalım aşağı yiyelim master potato'muzu, şükür edelim.
Tadı gerçekten kötü ya. Pringles kalitesine yaklaşamıyor bile.
düşük bütçeli pringles iken, piyasada yalnız kalmasıyla tekelleşerek fiyatlarını coşturmuştur.

migros'ta 120 lira falan diyorlar. bim'de 80 civarına görmüştüm bir süre önce. alır mıyım, hayır.
BiM'den 109 TL'ye aldığım cips. Eskiden bayağı ucuzmuş galiba.
© copyright 2005 - 2026