bugün
- genç görünmeye çalışmak7
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- x in memeleri3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 19 yaşında kızla yatmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- şarapçı bey koala birader3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- arşivlenmesi gereken resimler3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 33 yaşında olmak3
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- içtim şarabı13
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- ilgi manyağı2
- hootsuite2
- sözlüğün kırbacı3
- coca cola2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
Çok ilgili müşteri hizmetleri olan alışveriş sitesi.
aldığım botun yaklaşık 3 hafta kullanımdan sonra taban dikişleri açılınca mail atmıştım. Kısa süre sonra dönüş yapıp, ürünü iade edebileceğimi söylediler ve iadeden 20 gün sonra para hesabıma yattı. arayıp bir de teşekkür ettiler.
aldığım botun yaklaşık 3 hafta kullanımdan sonra taban dikişleri açılınca mail atmıştım. Kısa süre sonra dönüş yapıp, ürünü iade edebileceğimi söylediler ve iadeden 20 gün sonra para hesabıma yattı. arayıp bir de teşekkür ettiler.
sürekli el değiştiriyor anlamadık ki bizde.
El değiştirip Yeniden açılan sitedir.
asla bir trendyol olmasın zaten denilen alışveriş sitesi. internetten alışverişin tek avantajı fiyattır yoksa neden kör alışveriş yapayım ki gider dener alır gelirim. Hepsini bir günde yaparım.
bir ara basbayağı çöp mal satıyordu. daha seçme ürünlerle döneceğini düşünelim.
kapanırken ekmeğini çok yediğim alışveriş sitesi. 9,90 pierre cardin ayakkabı nedir yaa.
kapatırken bedava reklam satın alınırken bedava reklam.
bu cuma günü tekrar açılacak olan alışveriş sitesi.
15 milyon dolara satın almış bir tekstilci abi.
15 milyon dolara satın almış bir tekstilci abi.
(bkz: eto bitmiş)
Ekonomiden dolayı geri çekildi.
Yabancı yatırım mı kaldı ülkede.
Herkes kaçıyor artık farkında mısınız bilmiyorum ama.
Yabancı yatırım mı kaldı ülkede.
Herkes kaçıyor artık farkında mısınız bilmiyorum ama.
Limango, markafoni... bir ara cidden sadece 2 sinden alirdim ayakkabilarimi. Toms, superga falan. Neden cekildiler turkiye pazarindan? Markafoni en eskisiydi sanirim. Ama son yillarda kozmetik urunlerinde hep tarihi gecmis urunler gonderiyorlardi veya sahte cikiyordu. Hele son 1 yildir baya abartmislardi 2012 skt li seyleri yolluyorlardi. Yani 6-7 yil once markafonide olan magazalar turkiyenin heryerinde bu kadar yaygin degildi. Yinede uzuldum.
zamanında az ekmeğini yemedik. çok komik fiyatlara neler neler almıştım vay bee. kapanmasına limango kadar üzülmesem de yine de yazık oldu.
Bunların mağazaları var avmde onlarda kapandı mı.
keşke bu girişim naspers'e satılmasaymış da devam etseymiş dedim bunu görünce.
Daha kimse internetten alışveriş yapmazken markafoniyi tercih eden onun reklamını yapan evet bendim.
Bir alışveriş sitesidir.
Bir alışveriş sitesidir.
ilk göz ağrım olan alışveriş sitesi. k
30 Haziran 2017 de faaliyetine son veren alışveriş sitesi.
30 Haziran itibariyle faaliyetlerini durduruyormuş.
http://uzmanpara.milliyet...tlerini-durduruyor/69390/
http://uzmanpara.milliyet...tlerini-durduruyor/69390/
Sahte ürün satma cüretinde bulunan alışveriş sitesi.
Sahte ya baya baya sahte saat satıyorlar hemde dünya kadar paraya.
Özellikle giyim ve aksesuar ürünleri satın alırken gönderdikleri ürünün lisans ve garantisine, ayrıca yetkili distribütör tarafından tedarik edilip edilmediğine iyi bakın.
Sahte ya baya baya sahte saat satıyorlar hemde dünya kadar paraya.
Özellikle giyim ve aksesuar ürünleri satın alırken gönderdikleri ürünün lisans ve garantisine, ayrıca yetkili distribütör tarafından tedarik edilip edilmediğine iyi bakın.
Yamulmuyorsam şu sıra matraş a ev sahipliği yapıyor. Bir ayakkabı gördüm, tam tamına 364 liradan 59 liraya düşmüş. %84 indirim, oldukça şaşırtıcı bir oran.
Nine West botlar da indirimde, koşun bacılar.
Edit: oha Enzo angiolini de var. Harbiden koşun bak yetişen alıyor. *
Nine West botlar da indirimde, koşun bacılar.
Edit: oha Enzo angiolini de var. Harbiden koşun bak yetişen alıyor. *
Telefon rehberimde ismi yazan marka.
Bu nasıl olur?
biri beni aydınlatsın lütfen. Rehberi açtım büyük harfle markafoni yazıyor. Telefon numarası yok. kesinlikle kendim kaydetmiş olamam. Telefonumu kimseye vermem.
Bu bir reklamsa güldürmedi. hiç özelimiz kalmadı anasını satayım. Nerdeyse sıçmaya bile gelecekler bizle.
Bu nasıl olur?
biri beni aydınlatsın lütfen. Rehberi açtım büyük harfle markafoni yazıyor. Telefon numarası yok. kesinlikle kendim kaydetmiş olamam. Telefonumu kimseye vermem.
Bu bir reklamsa güldürmedi. hiç özelimiz kalmadı anasını satayım. Nerdeyse sıçmaya bile gelecekler bizle.
saygılar...
son zamanlarda kaliteden uzaklaşan firma. bu ne amk ne müşteri hizmetleri telefonu açar ne de öngördükleri tarihlerde siparişleri gönderirler. eskiden böyle miydi? hayır! napıyoruz? Siklemiyoruz...
son zamanlarda kaliteden uzaklaşan firma. bu ne amk ne müşteri hizmetleri telefonu açar ne de öngördükleri tarihlerde siparişleri gönderirler. eskiden böyle miydi? hayır! napıyoruz? Siklemiyoruz...
türkiyenin en çok bilinen online alışveriş sitelerinden biri. trendyol`a göre daha uygun fiyatlı satış yapar. annem bu siteden yakın zamanda saks mavisi bir elbise ile nyc marka bir parfüm aldı. siparişleri kargoyla kısa sürede gönderdiler. elbise şans eseri sağlam çıktı ancak gönderdikleri parfümün kokusu iğrenç. şimdiye kadar gördüğüm en iğrenç kokulu parfüm. bu site yurtiçi kargo ile anlaşmalı, kargo ücreti 7.5 tl sanırım.
Geçenlerde bir dünya para bayılarak aldığım tişörtü yarı fiyatına satan web sitesi....
Hayır yani biliyorsunuz insanın en çok zoruna giden olay budur... Ne diye bu kadar ucuza satıyorsunuz olum ? Derdiniz beni ağlatmak mı ?
Hayır yani biliyorsunuz insanın en çok zoruna giden olay budur... Ne diye bu kadar ucuza satıyorsunuz olum ? Derdiniz beni ağlatmak mı ?
içinde bulundurduğu markalarla hem kaliteli hem ucuz denebilecek kıyafetten, ev eşyalarına geniş ürün yelpazesi olan site.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar