bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- eski işyerine tekrar başlamak4
- ilgi manyağı4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- içtim şarabı13
- öldükten sonra bana ne olacak5
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- deniz göktaş4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- uludede3
- whynot2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
- neden herkes aynı anda yürüyor2
(bkz: enmoda com)
aylık 20 milyon tıklanma ve 5 milyon kullanıcısıyla batıyor diyen kaynaksızlara kapak olan verilere sahiptir. şimdilere doğuş gurubuyla ortaklığı vardır. kaynak: http://ulu.so/u5ako1
Yaptığım alışveriş sitelerinde beni memnun eden site .
french connection dan aldığım sweat ve karaca dan aldığım gömleği bugün elime ulaşmış site. zamanlamada bir sıkıntı yok da sweat i elime alınca şöyle bir değişik geldi. ama yine de göndermeyeceğim sonuçta 50 liraya fc alıyorsun.
2012 yılında 22 milyon dolar zarar etmiştir.
diğer şirketlerin de durumu pek iç açıcı değil,
boyner morhipo'dan tamamen çekildi,
vipdükkan ikinci yatırımını aldı ancak durumları hala kritik, üçüncü yatırımı düşünüyorlar, şu anda şirketteki türk payı %52'e düştü.
trendyol'da artan maliyetler sıkıntı yaratıyor, çalışan sayısının fazlalığı büyük sıkıntı, ödemelerini geniş vadeye yaymaya çalışıyor, nisbeten iyi durumda diyebiliriz.
limango'nun arkasında otto grup var, ama şirketin türkiye'den çıkmayı düşündüğü konuşuluyor, öyle bir şey olursa limango'nun hali nice olur.
clubboon'un arkasında naksan holding var, ama sözde var, çünkü holding bünyesinden clubboon'a geçen paranın haddi hesabı yok, sonunda musluğu kıstılar, şirket zor günler geçiriyor, ödeme zorlukları çekiyor, iade'lerde sıkıntı yaşıyor.
1v1y diğer şirketlere göre daha iyi durumda, çünkü arkasında çok güçlü isimler var, son günlerde cirolarında ciddi artış var, işlerini iyi yapmaya çalışıyorlar, ancak arkalarındaki firmalar arasında ciddi anlaşmazlıklar söz konusu, bunları çözmeleri gerekiyor.
bu şirketlerden bir tanesinde çalışıyorum, piyasa çok dalgalı,
2014 yılına bu şirketlerden 3 tanesinin ayakta kalacağı ön görülüyor.
diğer şirketlerin de durumu pek iç açıcı değil,
boyner morhipo'dan tamamen çekildi,
vipdükkan ikinci yatırımını aldı ancak durumları hala kritik, üçüncü yatırımı düşünüyorlar, şu anda şirketteki türk payı %52'e düştü.
trendyol'da artan maliyetler sıkıntı yaratıyor, çalışan sayısının fazlalığı büyük sıkıntı, ödemelerini geniş vadeye yaymaya çalışıyor, nisbeten iyi durumda diyebiliriz.
limango'nun arkasında otto grup var, ama şirketin türkiye'den çıkmayı düşündüğü konuşuluyor, öyle bir şey olursa limango'nun hali nice olur.
clubboon'un arkasında naksan holding var, ama sözde var, çünkü holding bünyesinden clubboon'a geçen paranın haddi hesabı yok, sonunda musluğu kıstılar, şirket zor günler geçiriyor, ödeme zorlukları çekiyor, iade'lerde sıkıntı yaşıyor.
1v1y diğer şirketlere göre daha iyi durumda, çünkü arkasında çok güçlü isimler var, son günlerde cirolarında ciddi artış var, işlerini iyi yapmaya çalışıyorlar, ancak arkalarındaki firmalar arasında ciddi anlaşmazlıklar söz konusu, bunları çözmeleri gerekiyor.
bu şirketlerden bir tanesinde çalışıyorum, piyasa çok dalgalı,
2014 yılına bu şirketlerden 3 tanesinin ayakta kalacağı ön görülüyor.
Verilen siparisi gününde teslim etmeyen ve bu konuda hic bilgilendirme yapmayan online alisveris sitesi. esefle kiniyorum kendilerini, insanlarin paralarini gunlerce isletiyolar, zaten o paralarin faizi calisanlarinin maasini karsilamaya yetecektir.
istanbul bilgi üniversitesi öğrencisinin ödev olarak yaptığı sonradan beğenilip gerçekleştirilen alışveriş sitesi.
Facebook sayesinde ün kazanan , misafirlere kazık atan bir marka.
yüzde 50 indirim varmış diyerek aldığım ayakkabının kendi mağazasında aynı fiyat olduğunu gördüğüm de kendimi mal gibi hissettiren site. üstelik 12 gün beklettikten sonra ''ürün elimizde kalmamış tedarik edemedik ödediğiniz ücreti kartınıza iade ettik'' diye email yollayın bi şekil alışveriş sitesi.
ürünleri http://www.modarar.com da filtrelenerek satın alınabilen sitedir. butik butik gezmek yerine markafoni'deki tüm 42 numara ayakkabıları filtreleyip alabiliyorsunuz.
private-shopping siteleri arasında muhtemel en sorunsuz olanı. Ürünlerin %90'ı sezon ürünü yani en fazla 1 yaz öncenin. Daybuyday gibi limago gibi 3-4 sezon öncenin ürünlerini satmıyorlar efendim
attığı mailler yüzünden hesap sildiren site.
yaklaşık 3 hafta önce üye olduğum site. rakipleri trendyol, limango, morhipo ve vipdukkan'dan daha iyi durumdalar. sebebiyse özenle seçilmiş, albenisi yüksek ürünlere yönelmeleri. 1 hafta önce deneme amaçlı çok ilginç tarzda bir t-shirt almıştım. 16 ekimde kargoya verilir yazıyordu ama bugün (13 ekim) elime ulaştı. şimdi de sateen marka bir kot pantolon sipariş ettim. 60 liradan 30'a düşmüş ve çok şık. bunda da 23 ekimde kargolanacak yazıyor. ben daha erken geleceğini düşündüğüm için siparişi verdim. inşallah 20'sinde elime ulaşır.
oldukça şık ismi olan online alışveriş sitesi.
100 liralık yazıcı ürününün 3-5 liralık kablosunu eksik göndermeleri üzerine attığım mail'e cevaben stoklarında kablo kalmadığından bahisle ürünü geri göndermemi, iade etmemi istediler. bende cevaben;
çok güzel ya. bende böyle bir cevap bekliyordum zaten. kalkıp 3-5 liralık kablo için ürünü tekrar evden kargoya kadar bile götürmem. ama şu kesin ki bir daha markafoniden tek bi alışveriş bile yapmayacağım. hemen şimdi üyeliğimi de siliyorum. peki çok önemli mi sizin için bu? mikro anlamda hiç bir ehemmiyeti olmayabilir ama makro çerçeveden baktığınızda zamanla tüm itibarınızı yitirecek ve iflas bayrağını çekeceksiniz. ayrıca ürünü tekrar iade edecek olsam arada yaşamış olduğum ameliyenin ücretini nasıl ödeyeceksiniz. aslında sizde çok iyi biliyorsunuz ki hiç kimse 3-5 liralık kablo için bir ürünü geri teslim etmez. hatta en başta kablo yok diye mail bile atmayacaktım. daha sonra ilginizi merak edip en azından bi mail atayım diye düşündüm. belkide her maldan 3-5 ne koparabiliriz diye düşünüyor küçük hesap yapıyorsunuzdur. her neyse mesele kapitalizmin uşağı olup olmamakla alakalı. günün sonunda kaybeden siz olacaksınız.
dedim. ve üyeliğimi iptal ettim.
çok güzel ya. bende böyle bir cevap bekliyordum zaten. kalkıp 3-5 liralık kablo için ürünü tekrar evden kargoya kadar bile götürmem. ama şu kesin ki bir daha markafoniden tek bi alışveriş bile yapmayacağım. hemen şimdi üyeliğimi de siliyorum. peki çok önemli mi sizin için bu? mikro anlamda hiç bir ehemmiyeti olmayabilir ama makro çerçeveden baktığınızda zamanla tüm itibarınızı yitirecek ve iflas bayrağını çekeceksiniz. ayrıca ürünü tekrar iade edecek olsam arada yaşamış olduğum ameliyenin ücretini nasıl ödeyeceksiniz. aslında sizde çok iyi biliyorsunuz ki hiç kimse 3-5 liralık kablo için bir ürünü geri teslim etmez. hatta en başta kablo yok diye mail bile atmayacaktım. daha sonra ilginizi merak edip en azından bi mail atayım diye düşündüm. belkide her maldan 3-5 ne koparabiliriz diye düşünüyor küçük hesap yapıyorsunuzdur. her neyse mesele kapitalizmin uşağı olup olmamakla alakalı. günün sonunda kaybeden siz olacaksınız.
dedim. ve üyeliğimi iptal ettim.
iyi ki vardır.
facebookta link olarak değil de direk kocaman kare olarak gördüğüm reklam. anasayfadaki 4 paylaşımda 1 çıkan kare. çözümü yok mu ki?
yeni taşındıkları merkezlerinin meşhur "Eşkıya" filminin son sahnelerinin çekildiği eski fabrika olduğunu öğrendiğim alışveriş sitesi.
kazıklama işini internetten yapan kuruluş.
eğer olmasaydı en bayıldığımız markalarında iğrenç şeyler üretebileceğini muhtemelen asla öğrenemeyeceğimiz alışveriş sitesi.
Adı sanı duyulmamış bir sürü marka satan site. Ben mi çok cahilim anlamadım ki.
fırsatları çoğu zaman adı sanı duyulmamış markalardan olan alışveriş sitesi. yıllar önce bir gazla üye oldum daha hiç alışveriş yapmak nasip olmadı, ilgimi çeken bir tek şey olmaz mı arkadaş? tam kadın sitesi.
Stok tutmadan satış yaptığı düşünülen firmadır ancak gerçekler oldukça farklıdır kısaca anlatmak gerekirse,
- Yaklaşık 380 kişi çalışıyor ve bu sayı her geçen gün artmaya devam ediyor.
- Günde ortalama 20.000 ürün satışı yapılıyor.
- Müşteri hizmetleri aylık ortalama 3000-5000 aralığında bir telefon cevaplıyor.
- Hergün çok yoğun bir ziyaretçiyi sitede ağırlıyorlar. Hatta yer yer saniyede 50.000 tık aldıklarını ifade ediyorlar.
- IT bölümü olarak tüm Markafoni alt yapısını Açık Kaynak olarak kendileri geliştiriyor.
- Markafoni çalışanları takım elbise, gömlek giymek zorunda değil. Kirli sakallı, şortlu, terlikle vb. şekillerde işe gelmekte özgürler.
- Çalışanların yaş ortalaması oldukça genç (şu anda tam rakamı hatırlayamadım)
Bunun dışında yeni ofisleri muhteşem dir, görsel
bunun dışında ilk yazdıklarıma istinaden stok olarak çalıştıklarına dair fotoğraf; görsel
- Yaklaşık 380 kişi çalışıyor ve bu sayı her geçen gün artmaya devam ediyor.
- Günde ortalama 20.000 ürün satışı yapılıyor.
- Müşteri hizmetleri aylık ortalama 3000-5000 aralığında bir telefon cevaplıyor.
- Hergün çok yoğun bir ziyaretçiyi sitede ağırlıyorlar. Hatta yer yer saniyede 50.000 tık aldıklarını ifade ediyorlar.
- IT bölümü olarak tüm Markafoni alt yapısını Açık Kaynak olarak kendileri geliştiriyor.
- Markafoni çalışanları takım elbise, gömlek giymek zorunda değil. Kirli sakallı, şortlu, terlikle vb. şekillerde işe gelmekte özgürler.
- Çalışanların yaş ortalaması oldukça genç (şu anda tam rakamı hatırlayamadım)
Bunun dışında yeni ofisleri muhteşem dir, görsel
bunun dışında ilk yazdıklarıma istinaden stok olarak çalıştıklarına dair fotoğraf; görsel
aldığım t shirt ile bana gönderdiği bir adet rinso sıvı deterjan ve bir adet domestos yüzey temizleyicisi gönderen alışveriş sitesidir..
hadi rinso tamam da domestos nedir yani neyin kafasını yaşıyorlar merak ediyorum..
görsel
hadi rinso tamam da domestos nedir yani neyin kafasını yaşıyorlar merak ediyorum..
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar