bugün
- salak erkek neden bu kadar çok6
- sedat pekmez21
- velvet27
- ktç abinin çaylak olması3
- true nun çaylak olması4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- aile evinde yaşamak12
- ebu muhammed el culani4
- kemalist dünya19
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- çomar putu4
- kadir inanır3
- ingiliz aksanı6
- yazarların iyi olduğu konular4
- galatasaray lobisi11
- beşar esad2
- kürtçülük2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- beynin güzelce yıkanması3
- kemalist tokatlamak2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir gecede cahil kaldık5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- birader yazar olmak13
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
sözlüğe hoş gelmiş yazar, kimse fark edememiş bu değerli zatı muhteremi.
bando takımı şimdi karşılamanın hasını yapar.
bando takımı şimdi karşılamanın hasını yapar.
"istiklal caddesinde bir sabah" yazısını beğendiğim nesildaş.
biraz duygusala bağlamış diyebilirsiniz ama olur öle arada hepimize.
biraz duygusala bağlamış diyebilirsiniz ama olur öle arada hepimize.
hoşgelmiş kendileri.
başlığı ilk önce marijuana diye okuyup içmiş gitmiş olan yazar.
hoşgelmiş.
hoşgelmiş.
Sol tarafta son zamanlarda açılan başlıklara üzülerek bakarken Gotham şehrinin karanlığında beliren Batman gibi bir anda girdin hayatımıza. Diyecek çok şeyin var biliyorum ve onları dinleyecekler de. Varoş bir şehrin karma okulunda, Ortaköy' de kumpir sefalarında, Taksim' in kuytu mekanlarında, Eyüp Sultan' da iftar çadırında, Serano önünde Bağlar' da yahut böyle online bir ortamda daima yanındayım, Bu 200. entry' im yabancıya gitsin istemedim. Bilirsin sana daha nice 200 entry yazabilirim. Hoşça bak zatına.
(bkz: oruç zamanını yılın belirli bir ayına sabitlemek/#8892268)
çok haklı olan yazardır. şukuyu haketmiştir.
çok haklı olan yazardır. şukuyu haketmiştir.
bu nevi şahsına münhasır kişilik ile tanışmamızın ardından yaklaşık 12 saat bile geçmedi aslında..
sevinçli bir günde başladı arkadaşlığımız.. ortak payda trabzonspor idi.. ortak nokta ise geri dönüş çilesi..
pek iyi kalpli, güler ve güzel yüzlü bir arkadaşımız.. bakalım belki de ilerleyen günlerde iyi birer dost olacağız..
kader, nasip, kısmet..
sevinçli bir günde başladı arkadaşlığımız.. ortak payda trabzonspor idi.. ortak nokta ise geri dönüş çilesi..
pek iyi kalpli, güler ve güzel yüzlü bir arkadaşımız.. bakalım belki de ilerleyen günlerde iyi birer dost olacağız..
kader, nasip, kısmet..
bugün üç arkadaşını hain bir planla ortada bırakan insandır, o nedenle yeni tanışan kişilerin "iyi kalplilikten" söz ederken dikkat etmesi gereklidir.
özel mesaj sayısı da 61 olmuş, katkıda bulunanlara teşekkür eder.
özel mesaj sayısı da 61 olmuş, katkıda bulunanlara teşekkür eder.
bugün üç arkadaşını bir anlık dalgınlık sonucu yarı yolda bırakmış olan yazar kişisi.. yoksa yapmaz öyle hayın planlar*
61 olmuş hele.. majuranican'ın sevincini gör sen..
61 olmuş hele.. majuranican'ın sevincini gör sen..
ikinci anlamı taşıyan lazca bir kelimeymiş, majuraniyle aramızda geçen mesajlaşmamızda bana söylediğine göre.
ayrıca o bir trabzonsporlu.
ayrıca sözlük yazar görsün be
ayrıca o bir trabzonsporlu.
ayrıca sözlük yazar görsün be
öncelikle geç de olsaa bi' hoşgeldin diyelim kendisine. sonra da asıl konuya geçelim.
işi gücü bırakmış 3 ekim 2010 trabzonspor beşiktaş maçı başlığını takip ediyor, beşiktaş lehine birşey yazan varsa çakıveriyor lafı.
beşiktaşlı olarak bu sene en memnun olduğum olay da bu. insanlar artık kendi takımlarından çok bizi takip eder oldular. sanal alemde intikam alma, küçük görme peşindeler. demek ki güzel işler yapmış bizim tüpçü.
devam.
işi gücü bırakmış 3 ekim 2010 trabzonspor beşiktaş maçı başlığını takip ediyor, beşiktaş lehine birşey yazan varsa çakıveriyor lafı.
beşiktaşlı olarak bu sene en memnun olduğum olay da bu. insanlar artık kendi takımlarından çok bizi takip eder oldular. sanal alemde intikam alma, küçük görme peşindeler. demek ki güzel işler yapmış bizim tüpçü.
devam.
takımdaşım, nesildaşım, renktaşım.. benim gibi sen de hoşgelmişsin.
tsira, şimal yıldızı gibi trabzonspor bayan taraftar gruplarından birine üye olduğunu düşündüğüm yazar, ama hakikaten yazar. kendisini tanımasam da, burada olmasından dolayı çok mutluyum. çünkü yaklaşık 4 yıldır bu sözlükteyim, ilk defa bir hatun kişisinin trabzonsporu bu kadar yürekten desteklediğini görüyorum.
hep dursun aramızda, ilaç niyetine...
hep dursun aramızda, ilaç niyetine...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar