bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
skidrow versiyonu cıkmış oyun.*
ab itibarıyla torrenten inmesini büyük bir heyecan ve mutlulukla bekledigim oyun, nede olsa 7 sene önce aklımızı başımızdan almışdı, devamı için bu kadar beklenirmi dedik ama gene de bekledik, demosundan alınan ilk izlenimler oyunun çokda fena olmayacagı yönünde bakalım ne olacak.
çek firmanın yaptıgı mafya konulu ikinci oyun.
çek firmanın yaptıgı mafya konulu ikinci oyun.
süper bir oyun.
skidrow'un crack işini ilk seferde beceremediği oyun. crackfix'i çıkmıştır.
15 chapterdan oluşan oyun. "o kadar sene 15 bölüm içinmi bekledik lan ?" demeyiniz çünkü her chapter yaklaşık bir, bir buçuk saat sürüyor.
taşaklı bir sistem istemesine karşın videolarını izledikten sonra bu kadar nazı sonuna kadar hakettiğini düşündüğüm oyun. gta 4 halt etmiş bu oyunun yanında.
olmamış oyun. o kadar sene bekledim ama sıfıra sıfır elde var sıfır.
1 gün bile sürmeyen bir oyun. oynayacak arkadaşlara şimdiden söyliyeyimm görsel efektlerinden başka 1. oyundan hiç bir iyi tarafı yok.
1 gün bile sürmeyen bir oyun. oynayacak arkadaşlara şimdiden söyliyeyimm görsel efektlerinden başka 1. oyundan hiç bir iyi tarafı yok.
an itibariyle bitirmiş bulunduğum oyun.
hakkinda o kadar kötü yorumlar okudum ki, oyunu aldigima pisman olmustum, taa ki kendim oynayana kadar... oyun gercekten güzel ve hikaye gayet sürükleyici. bildigin mafya kliseleri'nin disinda, hikayede gayet sürpriz gelismeler de var. oynanabilirlik de gayet güzel, kisacasi güzel oyun.
hikaye ikinci dünya savasi sirasinda gectiginden, zencilerin bir barinda duvarda bir afis asili. afiste yazan ise beni gayet güldürmüstür. ikinci dünya savasina propaganda yapmak icin, üzerinde asker resmi olan afis'in altinda "above and beyond the call of duty" yazarak, kanaatimce call of duty'e laf sokmaya calismislar.
http://galeri.uludagsozluk.com/29/mafia-2_20291.jpg
ayrica jor barbaro karakteri'nin gercegini buldum.
joe barbaro:
http://gamersland.persian...Mafia2/Joe_Barbaro_01.jpg
semino rossi:
http://midiblog.net/pics/...m/semino-rossi-1-high.jpg
hikaye ikinci dünya savasi sirasinda gectiginden, zencilerin bir barinda duvarda bir afis asili. afiste yazan ise beni gayet güldürmüstür. ikinci dünya savasina propaganda yapmak icin, üzerinde asker resmi olan afis'in altinda "above and beyond the call of duty" yazarak, kanaatimce call of duty'e laf sokmaya calismislar.
http://galeri.uludagsozluk.com/29/mafia-2_20291.jpg
ayrica jor barbaro karakteri'nin gercegini buldum.
joe barbaro:
http://gamersland.persian...Mafia2/Joe_Barbaro_01.jpg
semino rossi:
http://midiblog.net/pics/...m/semino-rossi-1-high.jpg
7gb'lık boyutuyla nasıl ya denip * oynamaya başladığım yapıt.Karakterimiz her ne kadar zıplayamasa da oynanabilirlik gerçekten hoş. Hoş ama kısa be hocam.
hazır sıcak sıcak bitirmişken bir kaç yorumda bulunayım.
--spoiler--
ilk olarak karakterimiz vito scaletta. oyunun başından beri bir türlü sevemedim. en ufak bir karizması yok. tuvalet temizliyor efendim ! "yahu hani mafia olacaktık ?" diyesim geldi.
oyunda bulunan dövüşler bazen insanı sıksada hareketler gayet gerçekçi.
ayrıca 13 veya 14. chapterda eski karakterimizi öldürmemiz ve mafia 1'in final sahnesinin aynısının çok daha iyi görüntülü halini görmek gülümsetiyor.
birde bu oyunun final sahnesine dönelim. oyun öyle bir yerde bitiyorki "devamı gelicek abi" diyor insan. ama bu uyuşuklukla ikinci oyun 2055'den önce çıkarmı bilemeyeceğim.
sonuç olarak : güzel oyun, güzel senaryo, devamı gelecek, gta iv döver.
--spoiler--
--spoiler--
ilk olarak karakterimiz vito scaletta. oyunun başından beri bir türlü sevemedim. en ufak bir karizması yok. tuvalet temizliyor efendim ! "yahu hani mafia olacaktık ?" diyesim geldi.
oyunda bulunan dövüşler bazen insanı sıksada hareketler gayet gerçekçi.
ayrıca 13 veya 14. chapterda eski karakterimizi öldürmemiz ve mafia 1'in final sahnesinin aynısının çok daha iyi görüntülü halini görmek gülümsetiyor.
birde bu oyunun final sahnesine dönelim. oyun öyle bir yerde bitiyorki "devamı gelicek abi" diyor insan. ama bu uyuşuklukla ikinci oyun 2055'den önce çıkarmı bilemeyeceğim.
sonuç olarak : güzel oyun, güzel senaryo, devamı gelecek, gta iv döver.
--spoiler--
benim için gta 4 ile aynı kaderi yaşayacaktır belki yaşlanınca torunumun pcsine alır oynarım.
boşuna beklemişiz arkadaşlar, boşuna hayaller kurmuşuz.
oyunu biraz önce bitirdim ve açıkçası beklentilerimi hiç karşılamadı. ilk oyunu yaklaşık 12 kez bitirmiş olan ben * aradığımı bulamadım yani bu oyunu sildikten sonra tekrar yükleyip oynayacağımı sanmıyorum ayrı bir patch çıkarsa belki. zaten yapımcılarda bu senaryodan bi bok olmayacağını anlamış oyun çıktıktan 1 ay sonra patch çıkarmaya uğraşıyorlar. ayrıca skidrow crackinde ve diğer cracklerde sorun var ,chapter 7 de arabaya binerken hata raporu veriyor ama biraz araştırmayla sağlam crack bulabilir arkadaşlar, bulamayan varsa özel mesaj atsın hallederiz.
grafiklerinden söz etmek gerekirse hayatımda oynadığım oyunlar arasında en güzel deniz grafiklerine sahip oyun; karşısında otur sigara iç oderece güzel lan, işte caps : http://img411.imageshack.us/img411/6563/maf
birde oyunun başlarındaki bölümlerde kar yağmış şehirde araba sürmek mükemmel ancak grafik olarak max payne 2 den bi artısı olduğunu düşünmüyorum ki max payne 2 yaklaşık 5 yıl önce çıkmıştı.
karakter olarak ele alırsak eski tommy bence vitoyu döver. mafia 2, senaryosuna bakılırsa ilk oyunun yanından bile geçemez o havayı asla yakalayamaz baştan söyliyim. alacaklar büyük beklentilere girmesin zaten oyunu aldıklarında anlayacaklar oyundan akıllarında kalacak 4 şey var : vito uyur, vito uyanır, telefon çalar, joe nun evine gidilir burda ki sinir bozucu nokta ise gerizekalı joe kör değil topal değil ama her seferinde beyefendiyi evinden biz almak zorundayız, arabasını biz kullanmak zorundayız.
8 yıl beklemek belki benim beklentilerimi çok yüksek tuttu ama bu kadar çabuk bitmemeliydi, bu kadar boktan bir senaryo olmamalıydı, ben en iyisi ilk oyunu bir daha bitireyim *
oyunu biraz önce bitirdim ve açıkçası beklentilerimi hiç karşılamadı. ilk oyunu yaklaşık 12 kez bitirmiş olan ben * aradığımı bulamadım yani bu oyunu sildikten sonra tekrar yükleyip oynayacağımı sanmıyorum ayrı bir patch çıkarsa belki. zaten yapımcılarda bu senaryodan bi bok olmayacağını anlamış oyun çıktıktan 1 ay sonra patch çıkarmaya uğraşıyorlar. ayrıca skidrow crackinde ve diğer cracklerde sorun var ,chapter 7 de arabaya binerken hata raporu veriyor ama biraz araştırmayla sağlam crack bulabilir arkadaşlar, bulamayan varsa özel mesaj atsın hallederiz.
grafiklerinden söz etmek gerekirse hayatımda oynadığım oyunlar arasında en güzel deniz grafiklerine sahip oyun; karşısında otur sigara iç oderece güzel lan, işte caps : http://img411.imageshack.us/img411/6563/maf
birde oyunun başlarındaki bölümlerde kar yağmış şehirde araba sürmek mükemmel ancak grafik olarak max payne 2 den bi artısı olduğunu düşünmüyorum ki max payne 2 yaklaşık 5 yıl önce çıkmıştı.
karakter olarak ele alırsak eski tommy bence vitoyu döver. mafia 2, senaryosuna bakılırsa ilk oyunun yanından bile geçemez o havayı asla yakalayamaz baştan söyliyim. alacaklar büyük beklentilere girmesin zaten oyunu aldıklarında anlayacaklar oyundan akıllarında kalacak 4 şey var : vito uyur, vito uyanır, telefon çalar, joe nun evine gidilir burda ki sinir bozucu nokta ise gerizekalı joe kör değil topal değil ama her seferinde beyefendiyi evinden biz almak zorundayız, arabasını biz kullanmak zorundayız.
8 yıl beklemek belki benim beklentilerimi çok yüksek tuttu ama bu kadar çabuk bitmemeliydi, bu kadar boktan bir senaryo olmamalıydı, ben en iyisi ilk oyunu bir daha bitireyim *
şu an son bölümünde bulunduğum oyun.
hoşlandığım tarafları olsa da beni hayalkırıklığına uğratmadı değil.
özellikle kullanılan harita gerçekten küçük ve yapabileceğiniz şeyler sınırlı.
ancak gta iv ten daha fazla etkileşim içinde olduğu aşikar. dolaptan birşeyler alıp yemesi bile başlı başına bır olay benim için.
en beğendiğim tarafıysa kuşkusuz bulunduğu zaman diliminin atmosferini,ruhunu gerçekten iyi yansıtmış olması. hiç abartmıyorum bu oyunu oynadıktan birgün sonra sokağa çıktığımda 50 lere ait otomobiller aradı gözüm.
bir de gazete,vs satan büfe vari dükkanlar var,ancak onlardan hiçbirşey satın alınmıyor. buna mana veremedim. eğer ne işe yaradığını bilen varsa da bana söylesin *
hoşlandığım tarafları olsa da beni hayalkırıklığına uğratmadı değil.
özellikle kullanılan harita gerçekten küçük ve yapabileceğiniz şeyler sınırlı.
ancak gta iv ten daha fazla etkileşim içinde olduğu aşikar. dolaptan birşeyler alıp yemesi bile başlı başına bır olay benim için.
en beğendiğim tarafıysa kuşkusuz bulunduğu zaman diliminin atmosferini,ruhunu gerçekten iyi yansıtmış olması. hiç abartmıyorum bu oyunu oynadıktan birgün sonra sokağa çıktığımda 50 lere ait otomobiller aradı gözüm.
bir de gazete,vs satan büfe vari dükkanlar var,ancak onlardan hiçbirşey satın alınmıyor. buna mana veremedim. eğer ne işe yaradığını bilen varsa da bana söylesin *
gta'daki gibi kim sallar trafiği tarzı oynandığında arabanın bujisini karbüratörünü kolaylıkla elimize verebilen oyun.
kırmızı ışıkta geçtiğinizde, gündüz 60 gece ise 40 km'yi aştığınızda polisin peşinize takıldığı oyundur ayrıca.
1.si ile insanı mest eden oyunun 2. sinin ne gibi mükemmellikte olacağını insana merak ettiren oyundur...
bundaki leo galante yi ramiz karaeski ye,vito yu da ezele acayip benzetiyorum sayın seyirciler. büyük benzerlik var karakterlerin konumu bakımından.
edit:sadece konum bakımından değil karakterlerin inişli çıkışlı yaşantısı da çok benziyor abi. leo galante yi kaçırıp şehirden tahliye etmeleri falan,ben şahsen aşırı benzettim*
edit:sadece konum bakımından değil karakterlerin inişli çıkışlı yaşantısı da çok benziyor abi. leo galante yi kaçırıp şehirden tahliye etmeleri falan,ben şahsen aşırı benzettim*
Bugun aldığım, oynamaya başladım, takıldığım bi kaç kısımda buradaki birkaç arkadaşında yardımıyla geçebildiğim oyun.. Detaylar çok güzel, grafikler harika tamam ama aklımda 2 soru bıraktı. Arka fondaki sinir bozucu kalp atış sesi devamlı çıkıyormu, bana özel bişeymi ve karlı sahnelerde özellikle çok parlak bi hal alıyor oyun renk kavramı azalıyor biraz.. Sebeplerinin ne olabileceğini merak etmekteyim...
sinematikleri biraz fazla olmuş gibi olan süper oyun. ama senaryoda boşluklar olmaması için onlar da güzel olmuş. film gibi izletiyor kendini. oyunu beğenmeyenler niye beğenmemiş anlamadım. open world oyunların en büyük tehlikelerini aşmış gibi. henüz bitirmedim ama şehir gayet canlı. çok fazla polis var bu da birçok saçmalığın önüne geçiyor. her arabayı çalamama, kafana göre adam vuramama vs. uzun araba görevlerine laf söyleyenler olmuş da mafia'nın hem ilk hem de bu oyununda araba sürmek acayip zevkli. ya da bana öyle geliyor bilemedim. müzikler zaten aşmış. torrentten soundtrack çekilebilir. radyolar çok tatlı. görevler o kadar da sıkıcı değil. çatışmalar da canlı sayılır. çevre, arabalar ince ince işlenmiş ayrıntılar güzel düşünülmüş. dergi bulma olayına girmiyorum bile ahaha.* şimdilik yorumlamam bu kadar.
bir mafia hayranı olarak, bilgisayarımın çalıştırmayışından ötürü kahrolunan oyun.
trailer izleyip dururum.
trailer izleyip dururum.
ilk oyunu oynayıp 2. serisine şüpheyle yaklaşanlaradır sözüm.
çok şey kaybediyorsunuz. oynayın. 14 bölümde çok şaşıracaksınız...
çok şey kaybediyorsunuz. oynayın. 14 bölümde çok şaşıracaksınız...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar