bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- askerlik7
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- kumardan para kazanmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- sözlükteki zengin yazarlar4
- türk siyasetçiliği yapan araplar5
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- biz arap değiliz biz türk üz2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- red pill3
- kazıklı maria2
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- kıskançlık2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- ne sıkıcı bir gün2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- donald trump4
- uludağ sözlük kazları2
- evlenmek için gereken minimum para6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- babanın ölmesi2
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
entry'ler (52)
belediye başkanı son derece akıllı davranıp ben düşersem gerçekleri söyler öyle giderim yolunu izlemiştir.Ortada halkın zoruna gidecek bir durum var bu doğru.fakat burda günah keçisi SADECE belediye başkanıymış gibi davranılması,hele hele bunun bir de iktidar partisine araştırılmadan atılması son derece aciziyet içeren bir durumdur.
1.si ile insanı mest eden oyunun 2. sinin ne gibi mükemmellikte olacağını insana merak ettiren oyundur...
(bkz: zeze)
eğil salkım, söğüt eğil
bu benimki sevda değil
eğil yağmur, rüzgar eğil
bu benimki sevda değil
Muhteşem bir ezgi...
bu benimki sevda değil
eğil yağmur, rüzgar eğil
bu benimki sevda değil
Muhteşem bir ezgi...
ilk başta özellikle lise çağındaysanız cool bir durum gibi görünsede erken yaşta aileden ayrılmanın,bu ayrılıkla küçük yaşta omuzlarınıza yüklenen sorumluluğun sonrada farkına varırsınız..Tatilelerde size ev *tarzı gelmeye başlar bir süre sonra...Hatta eve gelmek bir külfet gibi de gelir bazen...Ama evden ayrılmak her insanın içinde buruk bir üzüntü da bırakır vesselam.
giden her sevgilinin ardından
hep biz olduk el sallayan
haykırsak duyarlar mı sesimizi?
hangi sevdadan galip çıktık ki?
yürüyoruz sessiz ve kederli
nevizade geceleri
inletiyoruz hep çıkışında
istiklal caddesini...
boşuna çekilmedi bunca çile
içiyoruz gündüz gece
haykırdık ama duymadı hiç kimse
peşindeyiz heryerde...
zaten aşklar hep yalan dolan
sonu hep acı hüsran
bize her sevdadan geriye kalan
sadece galatasaray
(cimbombomum cimbombomum
canım feda olsun sana
hiçbir şeye değişilmez
senin sevgin bu dünyada)
hep biz olduk el sallayan
haykırsak duyarlar mı sesimizi?
hangi sevdadan galip çıktık ki?
yürüyoruz sessiz ve kederli
nevizade geceleri
inletiyoruz hep çıkışında
istiklal caddesini...
boşuna çekilmedi bunca çile
içiyoruz gündüz gece
haykırdık ama duymadı hiç kimse
peşindeyiz heryerde...
zaten aşklar hep yalan dolan
sonu hep acı hüsran
bize her sevdadan geriye kalan
sadece galatasaray
(cimbombomum cimbombomum
canım feda olsun sana
hiçbir şeye değişilmez
senin sevgin bu dünyada)
yeni nesilin böyle bir merakı yoktur..en azından alacakaranlık gibi saçma bestseller kitaplar varken bu mümkün değildir..yeni nesil belki pesimist belki ironiden hoşlanan belki de biraz içine kapanık bu tarzı sevmiştir,doğrudur..ama bu çok ufak bir kitledir...daha kitabın adından haberdar olmayanlar dahi vardır..ayrıca yazdığınız diğer yazarları hatmetmiş bir insan olarak şunu diyebilirim ki hepsinin kulvarı farklı.yani insan hepsini okumalı tabi ki.ama oğuz'un onlardan farklı,anlaşılmaz bir yanı olduğu için daha çekici geliyor belki de.
çoğunlukla nedendir bilinmez ırkçı,doğudan hatta anadoludan her gelen için kürt muamelesi yapan,kandillerde tüm apartmanı kokutan bir hamur kızartıp komşulara dağıtan,mevlüdlere önem veren,ama içkiye gelince birinciliği elden bırakmayan,sünnet düğünlerini adeta bir mal-mülk şovu haline getiren,tarla zengini,gösteriş meraklısı,ama iyileride oldumu en babasından olan bir bölgenin insanlarıdır...
ateşi arttırıcı fikirler vermek
'ama olmamış buna çok yakıt gider.bizim dükkana gel ufo taktıralım buraya.ödemede kolaylıkta yaparız.'
'ama olmamış buna çok yakıt gider.bizim dükkana gel ufo taktıralım buraya.ödemede kolaylıkta yaparız.'
lütfen yanlış bilgi vermeyelim..kendisi diyanette görevli olduğu süre içerisinde diyanet tarafından hacca gönderilmiştir...
makuldur..fakat IQ yüksekliğinin hayıra alamet olmadığıda bir gerçektir..